Paras huutiskohde ikinä :D Äitiysvaatteet kaupan :D
Kommentit (24)
mielestä tuo on loukkaava ja herjaava meitä ylipainoisia kohtaan. Vaikka ymmärrän huumoria niin tuo teki jotenkin pahan mielen. Ikään kuin jos on läski, on auttamatta ruma ja kannattaa pukeutua harmaaseen ettei satu muiden silmään.
vaatteistakaan ei ole positiivisia muistoja?
Mun yksi kaveri kärsi lähes koko raskausajan selkäkivuista ja loppuaikoina (järkevästä ruokavaliosta huolimatta) ihan älyttömästä turvotuksesta ja univaikeuksista. Hänellä vielä maha oli jotenkin tosi ulkoneva, eli rasitti selkää ja oli hankala. En yhtään ihmettele ettei tykännyt olla raskaana, eikä siinä ollut kyse mistään sinuina olemisesta.
Ei tainnut olla täti ihan sinut raskaana olonsa / vauvan tulon kanssa / kropan muuttumisen kanssa.
Aatella, et jotkut painaa 85 tai enemmänkin vaikkei edes oo raskaana...
oon mäkin läski mutta tuo ilmoitus oli hauska.
Jos meinaisin tehdä vielä lapsia, ostaisin nuo jo ihan myyntipuheen takia!
Huom: painan melkein 80kg ja silti minua tuo naurattaa.
tästäkin herneen nokkaansa? Hauska oli.
musta toi oli hulvatonta
ja painoa on itsellä 87 kg varmaan nyt, ollut myös 96 kg. Ja lähtöpaino ennen raskauksia oli 60 kg. Ehkä vaan en sitten ole sinut itseni kanssa, koska musta toi oli hauska.
mäkin kuvittelin ennen raskautta liihoittelvai ihanissa masua korostavissa tunikoissa ym. mutta pieni mahani mahtui lähes koko raskauden ihan tavallisiin vaatteisiin. ainoastaan yhdet ä-farkut ostin. ja todella, yleensä ä-vaatteet ovat kuvittavan rumia, ulkomailta saa kalliita ja kauniita, mutta kotimaan tarjonta on lähinnä hirveää.
Voin kuvitella et tolta ihmiseltä irtoo hyvät provot AV:lla, verbaalinen ilmaisu on hallussa!
en ole edes raskaana mutta harkitsen ostoa :D
ja hauska se oli. Kuka oikeesti haluu olla läski? En mä ainakaan, siks laihdutan. Iso kun on ihan aikuisten oikeesti vaan ISOO.
En ole vielä koskaan ollut raskaana, mutta sitten kun jonain päivänä olen, vaatteet on varmasti iso ongelma mulle! Voi, kunpa voisin välttyä mammavaatteilta ja käyttää ihan normivaatteita. Niin ällön makeilevia nuo nimet "Mamliscous" ja "Happymama" ja mitä muita mammamerkkejä tuossakin oli listattu.
ostaisin kyllä jo pelkän ilmoituksen takia-siis jos olis tarve..
Ja on myös niitä, jotka eivät paina edes raskaana ollessaan noin paljoa, entäs sitten -jokainen painaa,minkä painaa. Ei kiinnosta toisten painot tai painonnousut, muuta kuin oman työni puolesta pakko kiinnostaa ja suhtautua asiallisesti. Ehkä juuri siksi ei jaksa vapaa-ajalla noitä miettiä. th
mielestä tuo on loukkaava ja herjaava meitä ylipainoisia kohtaan. Vaikka ymmärrän huumoria niin tuo teki jotenkin pahan mielen. Ikään kuin jos on läski, on auttamatta ruma ja kannattaa pukeutua harmaaseen ettei satu muiden silmään.
Jotkut tykkää sen tyylistä ja jotkut ei.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/rehellisesta-huutonet-ilmoituksesta-t…
Rehellisestä Huuto.net-ilmoituksesta tuli nettihitti
Julkaistu: 23.09.2011 07:45
Ilmoitusta raskausvaatepaketista on jaettu eteenpäin Facebookissa jo tuhansia kertoja.
Tuore äiti päätti myydä raskausajaksi hankkimansa vaatteet eteenpäin, mutta halusi jättää totuuden kaunistelematta.
Lopputuloksena oli humoristinen, mutta rehellinen ilmoitus, joka sai myynti-ilmoitukseksi harvinaisen suuren suosion. Perjantaiaamuun mennessä yli 5 000 ihmistä oli jakanut linkin eteenpäin.
Ilmoituksessa myyjä kuvailee kuinka raskausvaatteiden hienot myyntilauseet ovat hölynpölyä, ja karu totuus on kohdattava. Tekstistä löytyy myös muun muassa seuraavaa:
- Joitain raskausvaatteitahan mainostetaan sellaisina, joita voi käyttää raskauden jälkeenkin. Ihanan ekologinen ajatus, mutta totuus on karu. Housujahan on ihan pakkokin käyttää vielä hetken raskauden jälkeen, kun pakki näyttää perunapussilta, mutta kyllä mä halusin omat housut jalkaan heti kun niihin mahduin.
20 eurosta alkaneen huutokaupan korkein tarjous oli perjantaiaamuna 42 euroa.
Petteri Hiltunen
Ei tainnut olla täti ihan sinut raskaana olonsa / vauvan tulon kanssa / kropan muuttumisen kanssa. Aatella, et jotkut painaa 85 tai enemmänkin vaikkei edes oo raskaana...
No nimenomaan just oli "sinut"! Itseensä kun voi suhtautua huumorillakin, ja ihan tosi, aika harva nainen on hehkeänä raskausaikana vaikka aina jauhetaan kuinka raskaanaolevat "hehkuu"..., my ass!
Ei tainnut olla täti ihan sinut raskaana olonsa / vauvan tulon kanssa / kropan muuttumisen kanssa.
Aatella, et jotkut painaa 85 tai enemmänkin vaikkei edes oo raskaana...