Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada vauvakuume pois??

Vierailija
22.09.2011 |

Kun meillä molemmilla on se, miehelläni vielä enemmän :(

Nyt 4 lapsi tulossa ja ikää meillä 30v.

Järki sanoo, että ei enää yhtään tämän neljännen jälkeen, mutta pelottaa että se kuume ei lähde pois, kun hedelmällisyysikää vielä 10 vuotta jäljellä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun annatte sen seuraavan vauvan tulla. Miksi ei saisi?

Vierailija
2/8 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://haikaralensiylihonkasalon.blogspot.com/

Yhdksäs taitaa olla tuonne tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta rv 12 ja näjyy ihan selvästi. Minulla oli tuollainen vatsa vasta joskus rv 25.

Vierailija
4/8 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut ero meillä on, että meidän perhe ei ole uskossa :)

Ap

Vierailija
5/8 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saamaan aina vauvakuumeen? Sun täytyy olla tosi hyvä äiti ja nauttia äitiydestä. Minulla kaksi lasta (5 kk ja 3v) ja vauvakuume on niin kaukana kuin vain voi olla. Olen pakottanut miehen käyttämään kanssani tuplaehkäisyä ja toivon ettei ikinä enää tarvitse kuunnella parkumista ja kitinää päivät ympäriinsä, kuten nyt täytyy uhmiksen ja vauvan kanssa tehdä. Tunnen jatkuvaa riittämättömyyden tunnetta ja suurta turhautumista siitä ettei ole hetkeäkään rauhaa, ikinä.

Joten jos susta tuntuu, että lisää lapsia sais tulla, ja että selviät heidän kanssaan ja nautit heidän hoidostaan, niin miksei niitä saisi sitten tullakin?

Vierailija
6/8 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tää on tarpeeksi ja ikääkin sen verran, että kun tämän kanssa on helppoa, ei enää oikein kannata eikä ehkä pystykään lapsia hankkimaan eli nyt jo 43v. On se joo vähän hankalaa. Lasten teossa on jotain niin ihanaa, mutta nyt haluan hoitaa nämä neljä isoiksi ja löytää siitä kaiken ihanuuden. Sullahan voi olla hedelmällisyysikää 20 vuotta.

Vierailija
7/8 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä neljättä odotan nyt innolla syntyvän, jospa se olisi se haastelapsi ;) Kaikki 3 edellistä (tyttöjä kaikki) ovat olleet super kilttejä pienestä pitäen. Nukkuneet yönsä 2kk ikäisestä lähtein ja ovat muutenkin olleet "helppoja". Ja kaiken tämän kruunaa vielä se, että minulla on maailman ihanin mies. Se hoitaa myös lapsia ja minä san iltaisin omaa aikaa heti jos vaan haluan. Siksi varmaan tämä vauvakuume ei lopukkaan ja onko osasyynä se että mieheni haluaa vielä sen pojan.

Katsotaan mitä elämä tuo tullessaan... Täytyy lukea vissiin noita suurperheen juttuja enemmän..

ap

Vierailija
8/8 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten alan ajattelemaan JÄRJELLÄ niin johan helpottaa :)

Mä ihan oikeasti mietin et mitä jos se viides ei olis terve? Jos jotain kamalaa sattuis odotusaikana tai synnytyksessä (mulla riskiraskaus).

Mietin miten paljon enemmän voin keskittyä nyt olemassa oleviin lapsiin kun en tee enään lisää. Voidaan matkustaa yms helpommin. Ja muutenkin kun elmämä jo helpottanut kuopuksen ollessa "jo" 2vuotta, että se kaikki taaas alusta. Jos onkin koliikki tms...

Onhan noita syitä! Mulla auttaa tämä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi