laihtuuko näillä
Siis tänään syönyt näin..
-kananmuna
-tomaatti-kurkku-salaatti, kananmuna,kylmäsavulohta 200g
-tomaattikeitto (sis,tomaattia,porkkanan,sipuleita,kerma a,liemikuutio,viiniä)
-2 karppileipää
-4 leikkelettä ohuita kalkkunaleikkeleita.
-vettä juomana
Mitat 170/73
Kommentit (13)
www.kalorilaskuri.fi
Merkkaa tonne ja katso paljon tuli kaloreita. Ohjelma kertoo myös paljonko sillä määrällä pitäisi laihtua.
Kun syö vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu. Simppeliä, eikö!?
Mä veikkaisin et kaloreita 700-800kcal ja laihtuu nopeasti. Mut suosittelen kalorilaskuria, vaikea noilla tiedoilla on arvioida.
Mikä on just hyvä laihdutusmäärä. Kuituja, jos olisi hieman lisää niin ois täydellistä :D. Tietenkin laihtumisnopeus riippuu peruskulutuksesta + liikunalla kulutetuista kaloreista syömisen lisäksi. Itse olen laihduttanut vastaavalla kalorimäärällä 1kg/vko. Liikuna paljon.
Eli pitää laihtua enemmän että jaksan liikkua. Eli aika 0 liikunnalla olen nyt.
ap
eli, kaloreilla ei ole merkitystä. Lisäisin hyvien rasvojen määrää eli unohda aikaisempien vastaajien kehoitus laskea kaloreita. Välttämällä hiilihydraatteja laihdut. Mainitsemistasi ruoka-aineista tomaatti sisältää melko paljon hiilihydraatteja muuten ok. Lihaa, kalaa ja kanaa saa syödä rajattomasti. Samoin kypsytettyjä juustoja.
Minä 7viikkoa 11kg. Edelleen jatkuu.....
Ziljoona kertaa aloittanut - ja into lopahtanut. Olen ollut merkittävästi ylipainoinen ison osan aikuisiästäni.
Tutustuin karppaukseen reilu 4v sitten. Ensin pidin sitä huuhaana, mutta joku pisti myöhemmin kokeilemaan.
En kertaakaan laskenut kaloreita, mikä oli mulle tosi tärkeä juttu. Koskapa inhoan jatkuvaa "kyttäämistä", mitä ja paljonko saa syödä. Olin lukenut niin paljon karppauksesta, että "takaraivossa" oli jo hyvä tuntuma, mitä täytyy jättää pois ja mitä ottaa tilalle.
Pointti se, että niitä kaloreita ei oikeesti tarvi ynnäillä tai varoa, jos muuten on asiat kohillaan.
Minä pudotin ensin tiukalla karppauksella 103kg ->84kg. Sitten otin mukaan liikunnan, aloitin vain reippaista kävelylenkeistä ja 4kk aikana lisäsin liikuntaa niin, että vuoden päästä olin jo huippukunnossa.
Tasan vuosi tuosta karppauksen aloittamisesta ja painoin 71kg.
Nyt painan 69kg. Ylipainoa on edelleen muutama kilo, mutta olen fyysisesti todella hyvässä kunnossa. Jaksan juosta yli tunnin lenkkejä ja vaatteet näyttää hyvältä päällä. Moneen kuukauteen ei ole paino varsinaisesti tippunut, mutta kroppa kyllä kiinteytyy koko ajan.
Enää en ole ihan fanaattinen karppaaja, mutta tietyt asiat (kuten karkki, pulla), on totaalisesti historiaa, en ole ratkennut niihin kertaakaan. Tummaa suklaata syön, samoin joskus herkuttelen jäätelöllä. Ja niitä kaloreita saattaa tulla edelleen aika paljon.
Kuinka vähissä yrität hiilarisi pitää? Alle 20g, alle 50g, alle 80g?
ohis
hiilihydraatit oli 9%
Mä en oikein tiedä mitä sitten saisi syödä. Siis karppaan mutta tosi vaikeaa keksiä syömisiä mistä pitää. Ei jaksa aina salaatteja lihalla tai kanaa kermassa+vihannekset. Olen syönyt tomaattiakin ihan normaalisti enkä tiennyt että sisältää paljon hiilareita.
ap
Syö kalaa, munaa, lihaa, kanaa erilaisissa muodoissa. Hapankorppu, jonka päälle runsaasti rasvaa, leikkelettä ja juustoa, on hyvä nopea välipala. Marjarahkaa ilman sokeria (alussa voi laittaa hieman makeutusjauhetta, jotta makuaisti tottuu sokerittomuuteen). Erilaisia kasviksia raakana ja kypsennettynä. Pähkinöitä, tummaa (75%) suklaata nameina.
Nuista koostuu minun perusravinto. Karppi.infon sivuilla on satoja reseptejä, niitä muokkaamalla saa vaikka mitä! Täytetyt paprikat oli minun päivälliseni tänään, tosi hyvää!
Syö kalaa, munaa, lihaa, kanaa erilaisissa muodoissa. Hapankorppu, jonka päälle runsaasti rasvaa, leikkelettä ja juustoa, on hyvä nopea välipala. Marjarahkaa ilman sokeria (alussa voi laittaa hieman makeutusjauhetta, jotta makuaisti tottuu sokerittomuuteen). Erilaisia kasviksia raakana ja kypsennettynä. Pähkinöitä, tummaa (75%) suklaata nameina.
Nuista koostuu minun perusravinto. Karppi.infon sivuilla on satoja reseptejä, niitä muokkaamalla saa vaikka mitä! Täytetyt paprikat oli minun päivälliseni tänään, tosi hyvää!
Laihtuuko noilla muka? Itse jätin tumman suklaankin nyt pois kun pelkään etten laihdu. Laihtuuko ketoosilla nopeasti? Voisin sille mennä
antaisiko joku esimerkkipäivän ketoosi ruuista?
Laihtuu sillä pikkuhiljaa, satoja grammoja viikossa ehkä. Ei kuitenkaan kiloa. JOs juot tuon päälle alkoholia, voi olla että et laihdukaan.