Siis mitä te oikein teette noilla ihmeellisillä työpaikoilla ihmeellisissä duuneissa????
Raottakaa vähän??? Mä en niihin ikinä ole päässyt ja taidankin olla Suomen yläluokkaisin tyttö! Alkaa näes asiat vähän niin kuin valjeta!
Mutta luuserihan mä ihmisten mielestä olen!
Kommentit (10)
kirjoitan juttuja, otan valokuvia, kirjoitan viestintäsuunnitelmia, teen videoita.
Palkkaa saan vain kolme ja puoli tonnia tosin. Eli en tiedä kuulunko tuohon ihmeelliseen maailmaan
Sun työstä ja toimistako ne 5,5 tonnia (brutto vai netto) muka tulee??? Senhän jo kertoo järkikin, että jossain mättää. Raporttien täyttäminen ei voi olla tuottoisaa, jos sitten ei ole jotain hämärää niissä raporteissa.
Oletko ehkä hyväksikäytetty?
Ja lääkäri ei todellakaan tienaa palkkaansa, jos ei parannetut puolestaan parannuttuaan ole niin tuottoisassa työssä, että tuovat lekurillekin ne hänen ansaitsemansa tonnit. Lääkärin tuhansin eurojen palkka on vain tuulesta temmattu! Moni homma - erittäin tärkeäkin - on sellainen, että sille ei voi laittaa kerrassaan mitään hintalappua!
Mulla on hyvä koulutus ja osaaminen, miksi olisin hyväksikäytetty. Vastaan toki laajan kokonaisuuden sujumisesta, mutta kerroinkin mitä yleensä siellä ihmeellisellä työpaikalla teen. Toki vien asioita eteenpäin ja valon että porukkaa toimii oikein. Palkka on brutto. Osaamisesta maksetaan. Raportit ei ole monimutkaisia, mutta toki myös itse ne suunnittelen. Jonkun ne on sitten täytettäväkin, kertovat tilanteesta missä ollaan. Neljältä lähden kotiin.
Kesksiköhän kirjoitaja itse aiheensa vai saikohan hän viestin ulkoavaruudesta? :))
sanoa tarkoititko minua vai joitain muita.
Joinain päivinä olen kotona, näpellän tietokonetta, soittelen puheluita.
Joinain päivinä olen töissä, näpellän tietokonetta, soittelen puheluita, tapaan työkavereita ja muita ihmisiä. Käyn työlounailla ja keskustelen asioista.
Mutta varmaankin valtaosana aamuista päätän jäädä kotiin. Kääntää päätä tyynykkä ja miettiä, että kyllä minä kohta nousen koneellekkkrrrhhhh.
Menen aamulla töihin ja juon kahvia pitkin päivää, vähän täyttelen raportteja ja katson että hommat sujuvat. Teen kaikenlaisia kehityssuunnitelmia, tilaan raaka-aineita. Nostan palkkaa viis ja puoli tonnia.
Noin selväkielisesti sanottuna:)