Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos miehes polttais salaa, vaikka ois "lopettanut" ja esittäis tupakoimatonta.

Vierailija
14.09.2011 |

itse kyl suutuin, ku olen tosissaan tupakointia vastaan ja muutenkin ollaan sovittu puolin ja toisin, mistä luovutaan mm. säästääksemme rahaa, sekä toki terveys ja elämänlaatu paranee ku tupakoinnin jättää. mutta mies sitten ei näköjään pitänytkään lupausta... mitä sanon/teen sille? Joku roti tähän hommaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kuitenkin polttaan paljon enemmän ku ei tarvii enää salaa polttaa. Kyllä se mies vielä jossain vaiheessa pystyy lopettaan!

Vierailija
2/15 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten tiedä lakon päättyneen jo aikoja sitten...

niin ylpeä se oli itsestään, kun pystyi välillä lopettamaan poltettuaan n. 45 vuotta monta askia päivässä ja kyllä sitä sit ihmetteli ja kehui tututkin

nyt se reppana valehtelee kaikille ihan pokkana, ettei edelleenkään polta vaikka haistaahan sen jo ottallaankin :D ja jos joku huomauttaa, niin alkaa varmaan uhkailla taas itsemurhalla kuten aina kun tulee jotain noloa/vaikeaa/veemäistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sinulla olisi jotain tupakointia vastaan, niin ei se sitä tarkoita, että toisenkin pitäisi niin ajatella. Teillä on aika huolestuttava tilanne ja valtataistelu parisuhteessa, jos miesraukka ei uskalla edes tupakoida avoimesti. Olet mielestäni aika tyranni naiseksi.

Vierailija
4/15 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas miten tiukkapipoista porukkaa. Että oikein luottamuksen pettämys... Entä jos itse pyhästi lupaisit olla syömättä suklaata ja sitten salaa söisitkin patukan. ERO!!!

Ollaan aikuisia ihmisiä tasavertaisessa suhteessa. Jos mies haluaisi polttaa, niin polttakoon. Tuleepa perintö mulle aiemmin. :p (VITSI, en oikeesti toivo!) En ikinä edes vaatisi miestä lupaamaan mitään lopettamista. Joskus kuitenkin yritti - lähinnä itseään - vakuutella että NYT loppu röökin vetäminen, jonkun aikaa olikin, kun sitten alkoi viihteellä polttelu, sitten iltasauhut, sitten taas tasaiseen tahtiin... :D

Huvittavaa, ei kamalaa.

Vierailija
5/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edelleenkään tiedä, mitä olisi pitänyt tehdä. Mutta luottamus meni vuosikausiksi. Nykyään luotan jo muuten, mutta puheisiin en. (Siis luotan siihen, että ei esim. käy vieraissa, mutta jos sanoo vaikka myöhästyneensä sovitusta ajasta, koska sattui kolaripaikalle, en tosiaankaan usko.)

epäiletkö miehesi polttavan matkalla ja valehtelevan että oli kolaripaikalla? Vai mitä epäilet tapahtuneen? Miksi ihmeessä olette yhdessä?

Mutta luultavasti on ollut jossain ihan muualla ja tehnyt ihan muuta kuin väittää. Esim. ei ole lähtenytkään kotiin ajoissa eikä viitsi tunnustaa, joten keksii jonkin kolarin, jotta voisi väittää myöhästymiseen olleen fiksu syy.

En vain voi luottaa sellaiseen, joka on järjestelmällisesti valehdellut minulle kuukausikaupalla - ja vielä noin olemattomasta asiasta.

Vierailija
6/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus, jos joku tulisi minulta kieltämään sitä jonkun parisuhdehelvettihysterian perusteella...

Vierailija
7/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on luvannut lopettaa, niin se on luottamuksen pettämistä. Jos polttaa, niin polttakoot sitten avoimesti, eikä salaa, mutta tommoenn esittäminen on perseestä. Ei kannata luvata mitään, jos ei voi sitä pitää. ja musta kyllä tupakointi on ällöä, haisee koko ihminen ja suu ja nenäkin... joka ontelo haisoo hirveälle. ja menee rahat taivaan tuuliin, sekä terveys & on viel juntin näköistäkin. Ei kai siinä mitään puolustettavaa ole.

Vierailija
8/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edelleenkään tiedä, mitä olisi pitänyt tehdä.

Mutta luottamus meni vuosikausiksi. Nykyään luotan jo muuten, mutta puheisiin en. (Siis luotan siihen, että ei esim. käy vieraissa, mutta jos sanoo vaikka myöhästyneensä sovitusta ajasta, koska sattui kolaripaikalle, en tosiaankaan usko.)

Vierailija
9/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäinen ihminen saa tupakoida, vaikka se onkin tarpeeton tapa. Jos mies haluaa käyttää joitakin euroja viikossa tupakkaan, sinä voit vastaavasti käyttää saman summan omaan turhuuteesi tai säästää omaan kivaan. Sopimukset uusiksi siis.

Vierailija
10/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edelleenkään tiedä, mitä olisi pitänyt tehdä.

Mutta luottamus meni vuosikausiksi. Nykyään luotan jo muuten, mutta puheisiin en. (Siis luotan siihen, että ei esim. käy vieraissa, mutta jos sanoo vaikka myöhästyneensä sovitusta ajasta, koska sattui kolaripaikalle, en tosiaankaan usko.)

Vierailija
11/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pettynyt, että ei voi olla rehellinen. Muuten miehen tupakointi ei hetkauta minua pätkääkään. Eli pyytäisin, että on rehellinen asiassa.

Vierailija
12/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omatpahan on keuhkonsa

Vierailija
13/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuttuisin todella pahasti! En voi sietää valehtelua/selän takana tehtailua, joten jo siksi olisin todella vihainen.

Vierailija
14/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edelleenkään tiedä, mitä olisi pitänyt tehdä. Mutta luottamus meni vuosikausiksi. Nykyään luotan jo muuten, mutta puheisiin en. (Siis luotan siihen, että ei esim. käy vieraissa, mutta jos sanoo vaikka myöhästyneensä sovitusta ajasta, koska sattui kolaripaikalle, en tosiaankaan usko.)

epäiletkö miehesi polttavan matkalla ja valehtelevan että oli kolaripaikalla? Vai mitä epäilet tapahtuneen? Miksi ihmeessä olette yhdessä?

Vierailija
15/15 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua huvittais se, kumpaa mies yrittää höynäyttää, itseään vai mua.

En oo mieheni äiti tai muukaan sanomaan miten aikuisen miehen kuuluu elää. Hän tekee omat valinnat elämänsä suhteen, minä omani. Mutta ei olisi niin iso kriisi että siitä suurta haloota nousisi.

On siis koettu, et mies lopetti tupakoinnin ja pikku hiljaa aloitti uudelleen. Kunnes taas itse päätti lopettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme