Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synttärikutsuista tuli paha mieli monelle lapselle:(

Vierailija
14.09.2011 |

Meillä siis tilanne että taloyhtiössämme asuu parisenkymmentä lapsiperhettä. Suurinosa lapsista on ikähaitaria 4-7 ja kaikki leikkivät koko kesän keskenään.

Naapurin "Villellä" oli synttärit viime viikolla ja jätti kutsumatta ainoastaan meidän lapset:( Tästä seurasi tosi paha mieli lapsilleni ja he kokivat jääneensä kaveriporukan ulkopuolisiksi.

Villen äiti vähät välitti että 2 kaveriporukasta oli jäänyt ulkopuoliseksi. (meidän poika oli käynyt kysymässä oliko heidän kutsu hävinnyt jonnekkin) Äiti oli tokaissut että meille ei mahdu ja kaikkia ei voi kutsua ja Ville oli huutanut taustalla ettette te pääse..

Nyt mamma kehtaa valittaa mulle kun hänen pojallaan ei ole ketään kaveria kun kaikki leikkii meillä..

Mä olin niin puulla päähän lyöty että sanoin että lapset leikkii kenen kanssa leikkii. Koska mua vitutti niin paljon se että heille ei mahtunut meidän kahta lasta.

Nyt täällä on kauhea sota päällä..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei kaikki elämässä mene niin kuin haluaisi, mutta katkeruudessa ja mieltä osoittamalla asiat eivät koskaan korjaannu, päin vastoin.

Vierailija
2/5 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla itselläsi jotakin traumoja ulkopuoliseksi jäämisestä, muutenhan tuo on todella lapsellista!! Mun lapset kutsuu joka vuosi kenet kutsuu, ei ne lasten synttärit mikään maailman polttopiste ole. Ihan yksinkeraisesti voi lapselle selittää että noin se maailmassa menee, kaikki ei aina ole kaikkialla, eikä se ole todellakaan syy mihinkään mielenosoitukseen tai kostoon. Hyvä kasvatustilanne vain, lapsi oppii että kaikki on ihan ok vaikkei aina maailman napa olisikaan.

Mutta ei taatusti opi kuin entistä hölmömmäksi, jos VANHEMMAT ei osaa suhtautua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano naapurille, että sulta on turha odottaa sen kummempaa solidarisuutta, kun ei sitä häneltäkään löytynyt. Mutta älä asiaa sen enempää mainosta lapsille.

Ja toisekseen, mä en ymmärrä enkä jaksa näitä synttärikutsunillityksiä. Jos ei itse tee siitä numeroa, harvemmin lapsetkaan tekee. Ja jos lapset tekee, niin silloin se tosiaan on ihan hyvä kasvatustilanne. Silloin lapselle voi selittää, että on tosi monia syitä, miksi joku kutsu jää saamatta, ja toisaalta että aina ei voi kutsua kaikkia niitä lapsia, jotka lapsen itsensä kutsuu.

Vierailija
4/5 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muut lapset paitsi tämä yksi nyt koko ajan teillä? Outoa.

Vierailija
5/5 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että syttyy täysi sota, hurja määrä ipanoita kodissa samaan aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan