Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Legotec haalarit nyt ihan out? Paljonko maksaisit käytetystä?

Vierailija
12.09.2011 |

Oon koittanu kaupata meltä jäänyttä ok kuntoista legotecciä, mutta eipä mene kaupaks...huutonetissä näyttäs kyllä muut laatuhaalarit menevän, jopa risaiset T2H ja popitkin menee kymmenillä euroilla. Minä pyydän tuosta 26e. Ovh. kuitenkin jotain 150e paikkeilla..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan noviisi siellä ja todella pettynyt -en mä saa mitään kaupaksi siellä. Tai no, sainhan mä nyt kun laitoin kokeeksi laatuvaatepaketin ilman hintavarausta kolmella eurolla menemään.. niin johan meni. Samaa pakettia olen tällä palstalla kaupitellut kahdella kympillä.

Kokeilin nyt huutonettiä kun täällä juuri on kehuttu miten siellä tienaa parhaiten. Ei kovin tunnu siltä..

Vierailija
2/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaiken kyllä saanut kaupaksi kun hinta on ollut kohdillaan. (Just tyyliin uudehko vedenpitävä välikausiasu parikymppiä)

Tuntuu vaan että jos nostais hintaa parikymppiä ja lihavois haalarin kaikki hyvä ominaisuudet ja laittas sata huutomerkkiä ni menis kaupaks ihan varmaan :D

Mulla ei vaan oo pokkaa pyytää kaytetystä haalarista lähes uuden hintaa..kun en itsekään kymmeniä euroja maksa käytetystä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tarve pojan vaatteille kokoa 128 ja 92 sekä tytön 128. Vaihtarina irtoaa tytön kampetta 116-122 ja pojan 74-86 sekä 116-122

:)

Vierailija
4/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talven mallistosta.Ei todellakaan 150E.

Itse myin lapseni vanhan LegoTec talvihaalarin huutiksessa ihan hiljan 36E.Oikein hyväkuntoinen oli.

Vierailija
5/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä ei tarvetta tytön vaatteille =)

Jaa, itse näin jossain 149 maksavan legotecin..tai sitten katsoin hinnan väärin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi