Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pappi jäi kiinni seksuaalisesta teosta

Vierailija
30.08.2011 |

Nokia Mission johtajan Markku Koiviston elämässä on ollut seksuaalisten rajojen rikkomista, minkä johdosta sekä Nokia Missio ry:n (25.8.) että Nokia Missio Churchin (29.8.) hallitukset ovatomissa kokouksissaan vapauttaneet Koiviston kaikista hengellisistä ja hallinnollisista tehtävistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän isäni puheista (jolla on jotain sisäpiirin tietoja asiasta), että Koivisto olisi aika kova naistenmies. Mutta tämä on todellakin vain arvailua ja perustuu siihen, miten isäni luonnehti Koivistoa.

Vierailija
2/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo naistenmies...toivottavasti sairaslomallaan löytää Jumalan taas kokonaisvaltaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedotti tästä asiasta. Oliko pakko yksilöidä teko. Olisiko riittänyt, että olisi kerrottu erottamisesta. Edelleen odottelen erotetun johtajan omaa lausuntoa asiasta. Ensimmäistä kiveä en lähde heittämään. Hämmentynyt ja murheellinen olen kaikkien puolesta.

Vierailija
4/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIhin perustuu b-rappuepäily?

Pelkkä kukasta kukkaan liihottelu ei antaisi aihetta tuollaiseen ilmaisuun.

Vierailija
5/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei seurakunnalla ollut mitään oikeutta tosiaan mennä tiedottamaan tuon "rikoksen" lajista.

Varsinkaan jos ei edes ole mikään maallinen rikos.

Vierailija
6/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuokaan minusta nyt ole mikään syy kuvitella että homostelusta olisi kyse. Sehän voi olla ihan mitä vaan. Käytti hyväkseen asemaansa seksin hankinnassa seurakunnasta. Lähenteli alaikäisiä. Ihan mitä vaan. Tuolla perustella ei todellakaan ole mitkään homopuheet ok. Jos muita todisteita on niin sitten, mutta älkää nyt hyvänen eika tuon tiedotteen perusteella mitään homohuhuja levittäkö! Niin ja itse olen ateisti, joten ei ole oma lehmä ojassa.

Vierailija
7/7 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkemmat tekemiset?