Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyykö miehen olla aina valmis seksiin ja tehdä kaikki työt sängyssä?

Vierailija
24.08.2011 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä saa seksiä silloin kun haluaa?

Vierailija
2/26 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO, kyllä pitää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisen ei tarvii ikinä suostua!

Vierailija
4/26 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon semmoinen.

Vierailija
5/26 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuisin mielelläni

Vierailija
6/26 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tietenkään ole, koska olen tässäkin asiassa vähän vastarannan kiiski.

t. Äijä.

Vierailija
7/26 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun sai mut valmiiksi, ei itse halunnutkaan esileikkëjä. Sit vaan lempiasentoon eli mies teki työt. Syytön mä siihen oon...

Vierailija
8/26 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seksiä mun vaimona on kyllä saatava sillon kun sitä haluan. Jos seksi alkaa ukon puolelta tökkiä, ukko lähtee vaihtoon ja vähän äkkiä!

Vierailija
9/26 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 40v mies ja en todellakaan ole aina valmis seksiin.olen kieltäytynyt suoristakin ehdotuksista monia kertoja mitä kumppaneiltani saanut,jos vaikka olen ollut väsynyt.Joten kyseessä on myytti että mies olisi aina valmis seksiin.

Vierailija
10/26 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon 40v mies ja en todellakaan ole aina valmis seksiin.olen kieltäytynyt suoristakin ehdotuksista monia kertoja mitä kumppaneiltani saanut,jos vaikka olen ollut väsynyt.Joten kyseessä on myytti että mies olisi aina valmis seksiin.

*tapu tapu* Hienosti naftaleenista esiin kaivettu ketju!

Vierailija
11/26 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hienosti ap vastaillut itselleen.

Kyllä, kumppani, joka olisi aina valmis seksiin, olisi unelma. N

Vierailija
12/26 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy!

Vierailija
13/26 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole vaimolta kieltäytynyt, ei ole tullut mieleenkään.  On ihan normia, ettei naiset aina halua tai aina sovi ja miehet saa pakkeja, mutta mies on tyhmä, jos kieltäytyy on naisensa halutessa seksiä. Tällä viestii heti naisen logiikalla, ettei nainen viehätä miestä. Montaa kertaa ei tartte tehdä, niin seksikerrat vähenee ihan itsestään.  Sen sijaan toisinpäin, jos mies on halukkaampi useammin kuin nainen, antaa se arvostusta ja osoittaa naisen viehättävän miestä.  Olen ollut aina valmis kuin partiolainen, jolloin vaimon ei ole koskaan tarvinnut pettyä, kun panetus on iskenyt.  Se nyt vain menee niin, että miehen pitää maanitella ja lirkutella naiselle, että naisen kiima herää. Se on varmaan geeneissä, joten tokkopa mihinkään muuttuu. Jos et lirkuttele, jää seksiä saamatta ja joku toinen mies sen lopulta kuitenkin tekee. Useimmat naiset taitaa haluta, että mies on mies sängyssä, tietää mitää tekee ja vie naisen nautintoon.

Pitämällä omasta naisestaan ja naisen seksihaluista huolta saa nauttia seksistä koko ikänsä. Yli 40v aviossa, eikä ikinä ole tarvinnut olla puutteessa. Seksiä vieläkin ainakin kerran viikossa.

Vierailija
14/26 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin hyvä sitten löytää sellainen kumppani joka ei ole niin seksin perään,itseä asia ei kauheesti kiinnosta ja todella vähän puhutaan siitä kun miestä ei seksi kiinnosta,sitä ollaan heti vaan tuomitsemassa että mikäs mies se sellainen on?Nykyään oon sinkku ja olen etsinyt naista aseksuaalit palstoilta,ja muutamia deittejä sieltä löytänytkin.

Vierailija
15/26 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Se nyt vain menee niin, että miehen pitää maanitella ja lirkutella naiselle, että naisen kiima herää. Se on varmaan geeneissä, joten tokkopa mihinkään muuttuu. Jos et lirkuttele, jää seksiä saamatta ja joku toinen mies sen lopulta."

Ei todellakaan mene näin. Teillä ehkä, älä yleistä muihin. Maanittelu ja lirkuttelu (=bullshit) kuulostaa ällöttävältä. Nainenko ei tunne halua eikä kiimaa itse? Miehen tarvii aina herättää nainen ensin? No sitten ei naiset varmaan ikinä runkkaisikaan, jos ei mies tulisi lirkuttelemaan heitä ensin ruususen unesta.

Minulla on ihan omat himot ja kiima, enkä jaksa uskoa, että olisin ainoa. Tuollainen passiivinen "en osaa tuntea edes halua, ennen kuin mies auttaa minua tuntemaan sitä" kuulostaa ihan käsittämättömältä.

"On ihan normia, ettei naiset aina halua tai aina sovi ja miehet saa pakkeja" jälleen, eipä yleisestä. En ole parisuhteessa kertaakaan kieltäytynyt seksistä. Sellaista tilannetta tuskin tulee koskaan. Juuri puhuttiin asiasta pari päivää sitten rakastajani kanssa, eikä hänkään usko, että niin tulee käymään ikinä.

Vierailija
16/26 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis "yleisistetä." Näppis.

Vierailija
17/26 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

'Se nyt vain menee niin, että miehen pitää maanitella ja lirkutella naiselle, että naisen kiima herää. Se on varmaan geeneissä, joten tokkopa mihinkään muuttuu. Jos et lirkuttele, jää seksiä saamatta ja joku toinen mies sen lopulta."

Ei todellakaan mene näin. Teillä ehkä, älä yleistä muihin. Maanittelu ja lirkuttelu (=bullshit) kuulostaa ällöttävältä. Nainenko ei tunne halua eikä kiimaa itse? Miehen tarvii aina herättää nainen ensin? No sitten ei naiset varmaan ikinä runkkaisikaan, jos ei mies tulisi lirkuttelemaan heitä ensin ruususen unesta.

Minulla on ihan omat himot ja kiima, enkä jaksa uskoa, että olisin ainoa. Tuollainen passiivinen "en osaa tuntea edes halua, ennen kuin mies auttaa minua tuntemaan sitä" kuulostaa ihan käsittämättömältä.

"On ihan normia, ettei naiset aina halua tai aina sovi ja miehet saa pakkeja" jälleen, eipä yleisestä. En ole parisuhteessa kertaakaan kieltäytynyt seksistä. Sellaista tilannetta tuskin tulee koskaan. Juuri puhuttiin asiasta pari päivää sitten rakastajani kanssa, eikä hänkään usko, että niin tulee käymään ikinä.

Asiaa, kiitos siitä. Setämies on juuttunut jonnekin 50- ja 70-luvun tunkkaiseen välimaastoon, jolloin miehet ovat kuvitelleet tietävänsä kaikki asiat naisten puolesta, aina himoja myöten. Ei siinä mitään niin kauan jos omassa suhteessa homma toimii sillä tavalla, mutta tuo yleistäminen rassaa kyllä tällaista keski-ikäistä miestäkin.

Vierailija
18/26 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset haluaa miehiltä huomiota ja ovat huomionkipeitä. Ei tarvitse paljoa katella ympärille. Huomiota ne haluavat myös omalta mieheltä ja varsinkin sängyssä. Tästä oli kyse eikä tuo tuosta mihinkään muutu. Jos ei saa huomiota ei tule seksiäkään.

Vierailija
19/26 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

setäxy kirjoitti:

Kaikki naiset haluaa miehiltä huomiota ja ovat huomionkipeitä. Ei tarvitse paljoa katella ympärille. Huomiota ne haluavat myös omalta mieheltä ja varsinkin sängyssä. Tästä oli kyse eikä tuo tuosta mihinkään muutu. Jos ei saa huomiota ei tule seksiäkään.

Musta tuntuu että nyt on kyllä setämies itse huomionkipeä, kun jatkaa vaan tuota ”kaikki naiset” -jankkausta...

Vierailija
20/26 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Ihmisiä kaikki ollaan ja välillä ei huvita.

Miehen näkeminen vain alati seksiä haluavana ja aina valmiina on jostain kivikaudelta.