Mua ärsyttää mun mies ihan suunnattomasti
Tuntuu, että kaikki siinä ärsyttää - olenko vain kyllästynyt kotiäiti ja väsynyt pikkulasten kanssa, vai onkohan mulla syytäkin ärsyyntyä miehestäni..? Mua ärsyttää sen murahtelut ja ärähtelyt, haluaisin että puhutaan fiksusti. Mua ärsyttää kun se tekee asioita laiskasti ja vetelästi, esim syöttää vauvaa niin että katselee samalla ulos ja vauva paiskii ruokia menemään ja mies murahtaa että ei tästä mitään tule, tuutko sä syöttämään vai annetaanko olla. Aamuisin ei millään jaksaisi herätä lasten kanssa, ei millään viitsisi viedä ulos jne. Mietin, että muiden miehet on varmasti paljon jämäkämpiä. Nimen omaan se jämäkkyys puuttuu. Toisaalta kylvettää, halii ja hellii lapsia, käy ruokaostoksilla..tekeehän se paljon. Mutta sen tyyli ärsyttää mua suunnattomasti.
Kommentit (3)
Niin, kyllä se tosiaan tekee.. mutta tahtoisin että välittäisi asioista jämptimmin, vaikka että veisi lasta ulos silloin kun tietää että siellä on muitakin leikkiseurana eikä silloin kun isukkia itseä huvittaa eli lounasaikaan jolloin lapsi jo väsy jne.. eli se jämptiyden puute, se rassaa. Mutta on se lapsille tosi tärkeä jne. Taidan olla itse vaan niin kyllästynyt nyt kaikkeen.
mutta en kyllä kävisi tekemään tuosta kovin suurta numeroa.
Toinen vaihtoehto kun nimittäin on se että mies ei tee sitten mitään.
Kaikilla meillä on erilainen tapa tehdä juttuja.
Eiköhän se miehesikin opi niitä lapsiperheen rutiineja pikku hiljaa.
Koitat vaan antaa asian olla. Siis tottakai tietyistä asioista saa sanoa, mutta ehkä ihan suurta mekkalaa ei kannata tehdä, vaan rauhallisesti keskustella asiasta.
kotitöihin jne.. niin ei toi nyt mikään toivoton tilanne ole.
Anna nyt miehenkin olla sellainen kun se on. Jos se on sellainen hitaamman sorttinen örähtelijä, niin ei kai se nyt siitä ihan kamalaa tee.
Ja aina tulee kausia jolloin toinen puolisko vaan ärsyttää. Ei siihen oikeasti tarvi mitään syytä.