Ensinnäkin sori jos on huonoa tekstiä, mutta mentiin meihen kanssa häihän
ja sen jälkeen baariin. Vähän aikaa baarissa oltuamme mies sanoi lähtevänsä kotiin. Oli jo aika kännissä. Hetken päästä tuli kuitenkin kysymään multa että lähdenkö myös. Sanoin että en. Mies lähti kotiin ovet paukkuen eli suuttui. Kun tulin kotiin kysyin että mistä suuttui? Sanoi että mietippä sitä. En ymmärrä missä on vika!
Kommentit (13)
Oon ollut lasten kanssa noin 5 vuotta kotona ja oli ihana päästä tuulettumaan. Mitään ei siis tapahtunut tanssikaverien kanssa. Pyysin miestäkin tanssimaan kun oli vielä paikalla.
olis halunnu kotiin koska halus pillua mut kun ei hetijustnyt saa niin pitää kiukutella.
Usko pois, mies ei mistään muusta syystä pidä tuollaisia mielenosoituksia.
Kaikkien näiden vuosien (11) jälkeen. Tuntui vaan niin pahalta kun itkin eikä mies edes lohduttanut.
että mies lähtee ja minä en.
Mutta luultavasti, kun kerrakin ollaan kaksitaan liikkeellä, olisin samalla taksilla mennyt miehen kanssa kotiin. Ehtiihän sitä itekseen pyörimään baarissa tappiin asti.
että meidän suhteessa on kaksi aikuista ihmistä! Mutta ilmeisesti mies ei luota minuun vaikka aina olen ollut uskollinen.
mutta mies nukkuu tuolla ihan tyytyväisenä, kun sai mut syyllistettyä baariin jäämisestä. Siis jäin baariin vaan tanssimaan. Eikö aikuinen ihminen saa tehdä mitä haluaa? Nyt alkoi kunnolla suututtamaan!!
jos teillä muksut hoidossa ja muuten mukava ilta takana, niin varmaan ajatteli että olisi ollut kiva päättää ilta yhdessä ns. vällyjen välissä ja harmistui, kun näin ei käynytkään..?
Ehkä känni selittääkin tän kaiken...
se taitaa olla mielessä kännissäkin - ja varsinkin silloin... ;)
koska tunnen miehen ja siinä tilassa mitä tänään oli tuskin pystyisi edes suoritukseen.
Jos nainen toimisi kuin miehesi, kukaan ei hämmästyisi. Hän antaa luvan jäädä tanssimaan ja sinun tehtäväsi on ymmärtää, että hän haluaa sinut mukaansa. Oleellista ei ole, mitä on sanottu, vaan ettet ymmärtänyt tai välittänyt hänen tarpeistaan riittävästi luopuaksesi vapsaehtoisesti omasta mielihalustasi.
Ymmärrän sun miestäs, että suututtaa.