Seksielämä lopahti kokonaan
Ollaan oltu yhdessä kohta 20vuotta.
Vaimo on 170cm ja painaa 118kg
Itse olen 185cm ja 90kg.
Vaimoni on täysin muodoton, läskiä hänellä on kyllä monta kerrosta. Sairaalloinen ylipaino painoindeksitaulukon mukaan.
Täytyy sanoa ihan suoraan että ei seksi kyllä kiinnosta yhtään kun on noin paljon läskiä. Yäk!
Suudeltukin ollaan viimeksi varmaan hääyönä.
Meillä on kaksi lasta. 14v tyttö ja 16v poika
Hänellä olisi ollut mahdollista aloittaa painonhallinta jo 10vuotta sitten mutta ei itsekuri vaan yksinkertaisesti riitä.
On ollut painonvartijoissa etc..
Ihan kuin oltaisi kämppäkavereita jotka vaan asutaan yhdessä.
Töitäkään hän ei ole tehnyt yhteiselämämme aikana kuin 4-5vuotta. Halusi olla nuorimmaisen kanssa kotona. Minä olen joutunut elättämään perheen.
Kommentit (12)
ja ottanut varovasti selvää, että onko hänellä jokin syömishäiriö? Masennusta? Traumoja?
Yleensä runsaaseen syömiseen löytyy joku syy. Yksi syy voi olla se, että olet viimeksi suudellut vaimosi hääyönä.
Ei ole mitään noista vaivoista.
Pärjätään kumminkin hyvin yhdessä.
-Hyvät ystävät-
Hän ei vaan saa aikaiseksi laihduttaa.
Seksi vain puuttuu.
Mua ei kiinnosta kun ihmisellä on 50kg ihraa vyötäröllä
Tuskin ne kilot pompsahti yhdessä yössä. Onko vaimo syönyt suruunsa kylmässä liitossa?
melko vanhoilloista.
Kannattaisiko hankkiutua aikakoneella 1800-luvulle tai ainakin sinne 1950='´09''''''''''''''''''++''´´´??
Naisten on otettava vastuu. On totta että kotiäitinä lihoaa. On totta että joutessa aika kuluu ja rupsahtaa. Pistä omistamasi vaimo töihin ja elä herroiksi. Vaan taidat olla melko laiha lohtu itsekin. Niin pakka vantensa valitsee.
Ei kyllä kiinnostaa painaakkaan kun sillä on 50 kiloa läskiä. Eikä se ikinä ehdota itse
melko vanhoilloista. Kannattaisiko hankkiutua aikakoneella 1800-luvulle tai ainakin sinne 1950='´09''''''''''''''''''++''´´´?? Naisten on otettava vastuu. On totta että kotiäitinä lihoaa. On totta että joutessa aika kuluu ja rupsahtaa. Pistä omistamasi vaimo töihin ja elä herroiksi. Vaan taidat olla melko laiha lohtu itsekin. Niin pakka vantensa valitsee.
Vaimo lohduttautuu ruualla kun olet tuollainen tunneköyhä ihminen. Jos hääyön jälkeen ei saa edes pusua niin katso peiliin.
Vaimosi voi olla lihava, mutta sinä olet pelle.
Mä olen aina luullut että lihavat on leppoisia mutta ei kai ne sitten olekaan?
Niin ja en yhtää ihmettele että ei seksi kiinnosta mätisäkin kanssa. Voihan toi mies olla sen "naisen" kanssa sen takia kun lapset asuu vielä kotona tai sitten se mätisäkki vaan tekee hyvää ruokaa mitä mies taas osaa syödä maltillisesti kun taa rouva vetää hulluna.
Turha tota miestä on syyttää sen rouvan läskeistä, eihän toi mies sitä ole lihottanut vaan rouva on mitä ilmeisemmin vaan laiska paska.
eihän noin lihava voi olla esteettinen tai haluttava. Normipainoisen vielä ymmärrän. Seksikkyys on usein miesten mielestä esteettistä, ei siinä mukavalla luonteella saada sitä halua nousemaan.
Itse olen nainen ja mies, joka olisi sairaalloisen lihava, olisi minustakin vastenmielinen.
Jos seksielämä on näivettynyt, niin miksi olla yhdessä? Kumpikin voisi löytää paremman kumppanin erottuaan.
Ei koolla ole väliä! Rakastamani ihminen masentui kuolemantapauksen vuoksi 9 vuotta sitten, ja joutui syömiskierteeseen jonka seurauksena lihoi yli 120 kiloiseksi. Rakkaus tuota ihmistä kohtaan ei tästä syystä loppunut, eikä paino ollut syy haluttomuuteen. Kun masennus vihdoin ja viimein hellitti, painonhallintakin onnistui, muttei se ollut syy jättää häntä ettei ollut ihannepainoinen! Sinuna miettisin olenko koskaan tuota ihmistä rakastanutkaan, jos fyysiset syyt ovat noin painavat! Ja miehen on helppo puhua painonhallinnasta, jos perheessä on lapsia, jotka nainen on kantanut ja jos on itsestään huolehtiminen hiukan jäänyt! Katso peiliin! Olet säälittävä!
Ei ole mikään pakko elää tuossa suhteessa ja kärsiä. Vapauta itsesi ja vaimosi ja etsikää molemmille omat kodit. Lapsennekin viihtyvät paremmin, kun olette onnellisia erillään.