Sisustuskysymys: (sellainen halpissisustajan ;) )
Tarttisin hoitopöydän ja ajattelin että ostaisin tämän:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70167218
en kuitenkaan tykkää ostaa sitä vain alle vuoden käyttöä varten. Olisiko ihan kuollut idea, että hoitopöytä-käytön jälkeen tuohon yläosaan tulisi viherkasveja ja alaosaan lasten leluja ja kirjoja kangaskoreissa, vai huutaako se silloin että 'hei olen tarpeeton HOITOPÖYTÄ!!!' ?
Kiitos ;)
Kommentit (11)
voit varmaan käyttää sitä sit niinkuin olit ajatellutkin.
hankalan näköinen hoitopöytä kun kaikilla sivuilla laidat!? Voisitko vaihtaa vaipat pesukoneen tai sängyn päällä?
Ei tuosta huomaa että se olisi tarpeeton hoitopöytä, mielestäni se ei näytä hoitopöydältä lainkaan. :) Itse ostaisin tuon jos olisi tarvetta hoitopöydälle, nerokas ratkaisu. Osta pois vaan! Jos kyllästyt niin saahan sen aina myytyä esim Huuto.netin kautta pois. Ikean tuotteet ovat siellä suosittuja. :)
ja näyttää harvinaisen vähän hoitopöydältä. Sopii minusta siis hyvin käytettäväksi muutenkin. Ainakin muhun menisi täydestä.
katsonut linkkiä mutta meillä vielä 2 vuotiaana hoitopöytä käytössä :)
Tarvitko oikeesti hoitopöydän? Meillä ei o ikinä ollut, mielestäni ihan turha kaluste.
Se oli sängyn vieressä ja jotenkin tuntu mukavammalta hoitaa lapsi vuoteella tai sylissä. Myimme pöydän tarpeettomana ja kuopukselle sitä ei sitten hankittukaan.
Mielestäni turha keksintö.
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70011793 on tämä hoitopöytänä, keittiöstä lainassa! =o) Päälle ostin kirpparilta kovapohjaisen hoitoalustan ja toiminut aivan loistavasti!
jos tosiaan tarvitset hoitopöytää, niin tuo on varmaan ihan järkevä ratkaisu.
Kannattaa tosiaan miettiä tarviiko oikeasti. Meillä on sellainen ikeasta ostettu ilmalla täytettävä hoitoalusta, olen pitänyt sitä pinniksen jalkopäässä hoitoalustana muutaman ekan kuukauden. Sen jälkeen on helpompaa vaihtaa vaippa sylissä tai lattialla, kolme lasta mulla on.
Mielestäni hoitopöytä on vaan vähän kallis hankinta kun usein sen käyttö loppuu siihen kun lapsi oppii kääntymään. Toki poikkeuksiakin on.
Meillä on hoitopöytiä ollu jopa kaksin kappalein kahdella nuorimmalla. Kun talo on kahdessa kerroksessa, oli ihan mukavaa, kun oli jonkunlainen piste kummassakin kerroksessa, mistä löytyi kaikki tarpeellinen siis vaihtovaatteet, rasvat ja muut.
Ilmaiseksi saatiin kavereilta lainaan nuo. Esikoisella oli hoitopiste pesukoneen päällä ja tarvikkeet koreissa sit seinällä kylppärissä (oli iso kylppäri silloin).
Seuraavan vauva-aikaan oli kylppärissä niin leveä taso, että siihen sopi hoitopiste yläkerrassa, alakerrassa oli sit ihan hoitopöytä (lainamalli).
Niistä luovuttiin sitten, kun tarvetta ei enää ollut.
kun hoitopöytänä käy tarpeettomaksi.
Sopivan yksinkertainen oikeastaan sitten ihan mihin vaan :)