Onko Kemikaalicocktail jotenkin väsyny nykyään...?
Luin sitä joskus pari-kolme vuotta sitten, silloin se oli jotenkin anarkistinen ja toi uutta tietoa ja näkökulmaa asioihin. Nyt olen taas lueskellut ja hohhoijaa, ei oikein iske enää. Onkohan aika jo ajanut ohi, keskeiset aiheet jo käsitelty, vai olenko itse vaan muuttunut?
Kommentit (4)
kun blogin pitäjä meuhkasi muoviastioista ja kertoi kuljettavansa eväänsä töihin mahdollisimman nopeasti, että sai siellä kaapia ne äkkiä pahasta muoviastiasta lasiastiaan.
Just vähän turhan vouhkaamiselta on tuntuneet kirjoitukset viime aikoina. Se en siis ole minä, joka olen vain vanhentunut ja kyynistynyt... Kiitti blogivinkistä, täytyy tutustua! ap
Ehkä se kävi jo tärkeimmät asiat läpi eikä niistä jankuttamisessa ole pointtia. Suurin intohimo on voinut myös laantua lapsen saamisen myötä? Eikö se saanutkin lapsen vastikään. Se kummasti hio särmiä ja oman jaksamisen rajallisuuskin voi tulla vastaan monessa kohtaa. Ei vain kerta kaikkiaan ole aikaa ja energiaa kohkata joka pikkuyksityiskohdasta.
reilu vuosi sitten.
Kirjoittaja tuli jotenkin niin höyrähtäneeksi. Ihan hyvästä ja tärkeästä asiasta kirjoittelee, mutta joissain kohdin vain menee yli. Kirjakin sai aika huonot arviot Hesarilta.
Siirryin Kemikaalikimara-blogiin jossa käsittelyssä samat aiheet, mutta sitä kirjoittaa asiantuntija fiksulla otteella, suosittelen!