Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustaminen - Näkeminen, yms

Vierailija
12.08.2011 |

Minua jaksaa ihmetyttää monen asenne tuon asian suhteen.

Moni haluaa uskoa, mutta koska ei ole itse kokenut esim. ennustus käynyt toteen niin luottamus mennyt.

Nyt on paljon näitä huijareita liikkeellä, jotka pyytävät ensin maksun ja sitten vasta kertovat mitä "näkevät".

Itse en tuhlaisi aikaa ja rahaa noihin 0700- numeroilla oleviin ennustajiin!! Ne on täyttä potaskaa!! Testattu joskus ihan kokeilumielessä. Soitin piruuttani sinne pari kertaa yhden päivän aikana ja ihan totaalisen erilaiset ennusteet sain.

On totta, että nuo feikit johdattelee asiakastaan ja urkkivat siten tietoja, joiden mukaan "ennustavat".

Mutta silti uskon, että oikeasti on olemassa ihmisiä, jotka pystyvät näkemään meistä enemmän kuin edes kerromme heille mitään.

Näitä on vain harvassa sillä he eivät mainosta itseään ja rahasta hulluja summia.

Jopa historiassamme on käytetty ennustajia ja näkiöitä. Myös maamme presidentti on saanut avukseen kuuluisan näkijän, Aino Kassisen. Hänestä löytyy netistä tietoa.

Joten älkää sanoko ettei jotain ole vain koska sitä lahjaa ei teillä ole! Tai kokemusta.

Googlettakaa ennustajista tai näkijöistä enemmän faktaa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemusta noista maksuttomista ennustajista ja tein niistä aloituksenkin tänne. En kertonut heille yhdellekään itsestäni muuta kuin sen, että olen sinkku. Ja muutamalta sain samanlaisen vastauksen, joka osuu niin mun elämääni. Voinko enää olla uskomatta?

Vierailija
2/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet löytänyt näitä ilmaisia ennustajia?

Heitä tuntuu olevan enää niin vähän... tai en ole vain kohdannut muita kuin tuon joka täällä on kirjoitellut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan enää pääse kirjautumaan, kun en laittanut tunnusta ja salasanaa ylös.

Anyway, mulle tuli parista kolmesta kysyjästä hirmu vahva tunne. Todella voimakas. Toisella näin vettä ja mielipahaa, olikin pesukone hajonnut aikaisemmin.

Toinen kysyjä oli yrittäjäperheen äiti. Muistan hänet vieläkin. Tuli vahvasti sellainen olo, että aviopari pitää saada justiina ottamaan vähän taukoa ja toisensa tosissaan.

EHkä toiset vain osaavat kirjoittaa niin, että sieltä rivienvälistä löytyy se ennustus, näkeminen.

Vierailija
4/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä on ollut tosielämässä selittämättömiä juttuja, jotka olen vain nähnyt tai tiennyt: enneunia, unia siitä missä hukkuneet tavarat ovat, tunnistanut ihmisiä joita en ole koskaan ennen tavannut...

Mutta kaikilla ei ole samanlaista herkkyyttä ja sen vuoksi juttu on hauska pistää leikiksi.

Sun kannattaisi muuten vielä miettiä uudelleen se työkuvio. Ja älä hyvä ihminen mene sinne uudelle kampaajalle!

Vierailija
5/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaisi muuten vielä miettiä uudelleen se työkuvio. Ja älä hyvä ihminen mene sinne uudelle kampaajalle!

Et kyllä osaa nähä mitään!!

Työkuvioissani ei oo mitään mietittävää, enkä käy kampaajalla!

5

Vierailija
6/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkuvioissani ei tule tapahtumaan muutoksia!

Tiedän sen ilman ennustuksiakin.

5

Vierailija
7/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen tehnyt työkseni ennustusta ja se on pelkkää huuhaata!

No koska ET OLE oikea ennustaja vaan juuri sellainen huijari, joista oon koittanut varoittaa!!

Paljonko sait siitä kusettamisesta palkkaa?? Entä saitko öisin nukuttua, kun huijasit?! Tuskin.

ap

Vierailija
8/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen tehnyt työkseni ennustusta ja se on pelkkää huuhaata!

No koska ET OLE oikea ennustaja vaan juuri sellainen huijari, joista oon koittanut varoittaa!! Paljonko sait siitä kusettamisesta palkkaa?? Entä saitko öisin nukuttua, kun huijasit?! Tuskin. ap

huijareita. Jokainen järkevä ihminen tietää sen. Ei ole olemassa oikeita ennustajia. Se on kaikille työtä. Ja ei ole mitään syytä menettää yöuniaan. Tiedät varmaan, että jokainen saa päättää mihin rahansa käyttää. Jos he eivät olisi soittaneet minulle, he olisivat soittaneet johonkin muuhun numeroon. Palkkaus oli puheluiden mukaan.

Vierailija
9/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja he EIVÄT ota maksua !!!

ap

Vierailija
10/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja he EIVÄT ota maksua !!! ap

kyllä suurin osa ottaa maksun tavalla tai toisella. Ensimmäisellä kerralla voi saada maksutta, mutta sitten pyydetään lahjoitusta tms.

Koeta ymmärtää, tulevaa ei voi ennustaa. Parempi onkin. Jokainen päivä tuo jotain uutta.

Miksi haluaisit tietää tulevasta? Ei siihen ole mitään tarvetta. Mietihän, minkälaista olisi elää, jos joku ennustaisi sinulle esim. syövän? Vaikka järki sanoo, ettei pidä uskoa, mieli olisi selaisin pelosta. Hullun hommaa. Itse en koskaan ennustanut mitään pahaa.

Vierailija
11/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huh huh sun juttujas! No et tietenkään "ennustanut" mitään pahaa KOSKA ET OLE OIKEA !!!

Ja miksi olet noin kielteinen kun kuitenkin ihmisille kertoilit satujasi ja silti kumoat sen ettei "saisi" kysyä?!

Oot aika hölmö. Ja varmaankin joku 35-42v nainen.

Lahjoituksen pyytäminen ei ole sama kuin maksu, koska lahjoitusta EI OLE pakko antaa!! Ei kukaan pakoita sinua lahjoittamaan mitään, vaikka pyytääkin.

Ja miksi ei saisi kysyä tulevasta?!

Ja jos ennustaja näkee syövän niin eikös se ole siinä hyvä asia jos siihen kerkee reagoida ajoissa?!! Tai että kehoittaa menemään lääkäriin kiireesti, koska terveyden tilassa jotain pahaa...! Se on silloin auttamista.

Vierailija
12/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku varmaan alkaa kertoa miten on nähny kummituksia. Ja enkelipalloja! Älkää unohtako enkelipalloja!

Vierailija
13/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun palloa katselen, niin näen että kesä ja kuumuus on ottanut voimille, on ollut rankka palata töihin ja todeta, että oma elämä ei tänäkään kesänä muuttunut sen kummemmmaksi. Illat pimenevät, synkkä ja pimeä & kylmä talvi tulollaan. Kyllä pitää paineita purkaa jos ei muuten, niin av palstalla.

Ja sille jääräpäiselle nro 5:lle. Ikävä kyllä et ole tainnut ihan ymmärtää yskää. Työkuviosi todellakin ovat muuttumassa. Jos olisit ymmärtänyt lukea ilmassa olevia merkkejä, niin olisit osannut varautua.Työ voi olla oikea työpaikka, opiskelu tai kotona - mutta muutoksia on ilmassa ja sun olisi ollut hyvä käyttää harkintaasi ja ymmärrystäsi että olisit tästä selvinnyt ilman ryppyjä. Mutta rypyt opettavat, joten kannattaa ottaa vain elämän oppituntina.

Ja kumma juttu se kampaaja. Miten minä näen ihan mahdottoman virityksen siinä, missä pitäisi olla hiukset. Melkein sateenkaaren värit. Kyllä se kanssaihmisiä naurattaa, ei sen puoleen ;-)

Vierailija
14/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huh huh sun juttujas! No et tietenkään "ennustanut" mitään pahaa KOSKA ET OLE OIKEA !!! Ja miksi olet noin kielteinen kun kuitenkin ihmisille kertoilit satujasi ja silti kumoat sen ettei "saisi" kysyä?! Oot aika hölmö. Ja varmaankin joku 35-42v nainen. Lahjoituksen pyytäminen ei ole sama kuin maksu, koska lahjoitusta EI OLE pakko antaa!! Ei kukaan pakoita sinua lahjoittamaan mitään, vaikka pyytääkin. Ja miksi ei saisi kysyä tulevasta?! Ja jos ennustaja näkee syövän niin eikös se ole siinä hyvä asia jos siihen kerkee reagoida ajoissa?!! Tai että kehoittaa menemään lääkäriin kiireesti, koska terveyden tilassa jotain pahaa...! Se on silloin auttamista.

jos, sanoo näkevänsä syövä. Mistä se jää kaihertamaan ihmisen mieltä moneksi vuodeksi se pelko. Minäkin olisin voinut kehottaa ihmisä menemään lääkäriin, aina kuule löytyy jotain kun aletaan tutkia. Ihan jokaiselta.

"

No et tietenkään "ennustanut" mitään pahaa KOSKA ET OLE OIKEA !!!"

Mikä minua olisi estänyt "näkemään" pahaa? Ei mikään muu kuin moraali. Minä ja sinä olemme ihan yhtä oikeita ennustajia kuin kaikki muutkin. Yritä ymmärtää.

"Ja miksi olet noin kielteinen kun kuitenkin ihmisille kertoilit satujasi ja silti kumoat sen ettei "saisi" kysyä?!"

Olen kielteinen siksi, että minusta on sääli, että herkkäuskoiset ihmiset tuhlaavat rahansa ihan turhaan. Kukaan ei tiedä tulevasta. Toki rahansa saa laittaa vaikka mihin, mutta ennustamisessa se menee hukkaan. Elä elämääsi niin kuin haluat, se on parasta ennustamista. Huolehdi terveydestäsi ja ihmissuhteista. Voin ennustaa sinulle nytkin, mitä haluaisit tietää tulevasta?

Vierailija
15/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et osaa nähdä mitään, pelkkää paskaa heität.

Vierailija
16/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haluat ottaa tämän asian esille täällä?

Vierailija
17/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, että elämäsi on mallillaan.

Vierailija
18/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhaista sanoa vitoselle että sen "työjutut tulevat muuttumaan". No haloo. Onko Suomessa atm. yhtään ihmistä, jonka työjutut eivät jollain tavalla tulisi muuttumaan jollain aikavälillä?

Vierailija
19/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen: heti kun löytyy oikea ennustaja se merkitsee samalla että luonnonlait eivät ole enää voimassa.

Myöskään jumalia tai lentäviä lautasia ei siis ole olemassa.

Onko teillä muita mysteereitä -kysykää toki, vastaan mielelläni.

Vierailija
20/36 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhaista sanoa vitoselle että sen "työjutut tulevat muuttumaan". No haloo. Onko Suomessa atm. yhtään ihmistä, jonka työjutut eivät jollain tavalla tulisi muuttumaan jollain aikavälillä?

Toisekseen nro 5 sanoo, että ei muutu joten mikäs minä olen väittämään vastaan. Olen vain tyytyväinen että hänellä on asiat hyvin.

Toki monenkin mieltä työasiat painavat ja kutkuttavat. Harvoin vain saan näin voimakkaan tuntemuksen. Ja nämähän ovat vain minun tuntemuksiani, ei niistä kannata sen enempää välittää.

Pidemmällä tähtäimellä tässä piilee kyllä vitoselle avaimet onneen. Mutta takapakkia tulee ehkä hetkellisesti. Joskus on vaikea katsoa vierestä, kun toiset menestyvät ja pärjäävät, ottavat paikan joka omasta mielestä kuuluisi itselle. Nyt vain pitäisi ottaa lusikka kauniiseen käteen ja tehdä hyvää tiimityötä. Nyt tarvitaan jämäköitä rivipelaajia, sooloilun aika on myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä