Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä mä en jaksais tuota yhtä naapurintyttöä.

Vierailija
12.08.2011 |

Se määräilee ja tekee pahuuksiaan, kieltää sitten kaiken. Vaihtaa kaveria lennosta ja entinen jää kuin nalli kalliolle. Mukaan kaveriporukkaan pääsee vain ne jotka tämä neiti kulloinkin hyväksyy.

Lisäksi tämä 5v. saa juosta pihalla milloin tahansa, ei sen perään pahemmin kysellä eikä huudella. Siksipä se luuhaakin täällä enemmän kuin laki sallisi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille, kun jokin tapa ei ole kohtelias, kuten kavereiden vaihto lennosta. Tuosta on lyhyt matka siihen, että lapsi puhuu jokaiselle kaverilleen eri tarinaa ja sumplii kaiken itselleen suotuisammaksi, välittämättä yhtään muista. Torpedoi toisten kaverisuhteita ym..

Vierailija
2/8 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten sen kanssa jos et jaksa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö ne osaa sanoa vastaan? Onko teillä opetettu yhtään miten puolustaa itseään, vai hoidatko sinä sen homman lasten puolesta? Vai hoidatko sinäkään, tulet vaan AV:lle itkemään niin kuin se jotain auttaisi?

Vierailija
4/8 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän ulkoilua rajoittaa naapurin 2-vuotias, joka on heti lyömäs, riehumas tai esim. heittämäs hiekkaa ja kiviä meidän saman ikäisen päälle. Samoin koiraamme se kivitti pienillä kivillä. Sen vanhempia ei useinkaan näy kun likka menee itekseen ulos ja jos sen äiti on mukana, niin se vain hyssyttelee, ettei noin saa tehdä. Jos mä sanon sille tenavalle jotain nii se mulkaisee kiukkusesti ja myös varmana tekee juuri sen mitä kielletään. Tämä kyseinen lapsi on monesti vielä ilta kymmenen aikaan ulkona ja mikä mielestäni kauheinta, vanhemmat tai isovanhemmat eivät käytä turvaistuinta tällä autossa ollenkaan. isoisänsäkin kuskaa sitä tällä meidän kadulla tai vie kotiinsa edes takaisin sylissään tai auton etupenkillä, ja tietty ilman vyötä. ikää tällä vaarilla on jo sen verran ettei tarttis korttia kun viime vuonnakin peruutti ainakin postilaatikkoon, tuikkulyhtyyn ja kottikärryyn. Ärsyttää niin älyttömästi kun saa olla tarkkana ettei meidän tenavat ota käytöksestä mallia.. ja kuinkas sitten koulussa kun sen aika on!!!

Vierailija
5/8 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika pieni.

eikä sen ikäinen osaa vielä olla kovin empaattinen tai ajattelevainen muutenkaan. Paras keino on sanoa tytölle nätisti ja napakasti mitä tekee väärin. Ei se muuten tajua.

Vierailija
6/8 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille, kun jokin tapa ei ole kohtelias, kuten kavereiden vaihto lennosta. Tuosta on lyhyt matka siihen, että lapsi puhuu jokaiselle kaverilleen eri tarinaa ja sumplii kaiken itselleen suotuisammaksi, välittämättä yhtään muista. Torpedoi toisten kaverisuhteita ym..

tietää asian. Ei jaksais koko ajan olla jankuttamassa samaa asiaa, varsinkin kun ei tuo ole oma lapsi. Kohta mä heitän sen pihalle, äsken se näet yritti syöttää kuopukselle jotain roskaa karkkina. Onneksi poika ei ole niin tyhmä kuin tuo tyttö luulee. Sitten taas esitettiin niin viatonta että, vaikka mä näin ja kuulin koko homman.

Vierailija
7/8 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö ne osaa sanoa vastaan? Onko teillä opetettu yhtään miten puolustaa itseään, vai hoidatko sinä sen homman lasten puolesta? Vai hoidatko sinäkään, tulet vaan AV:lle itkemään niin kuin se jotain auttaisi?

ja tulee sisälle miten haluaa. Lisäksi olen lapsille opettanut että kaikkien kanssa leikitään, myös tuon tytön kanssa, ei mulla olis sydäntä antaa sen olla yksin pihassa kun muut leikkii sisällä/ulkona. Ja joo, osaa nuo mun lapset nykyään jo sanoa vastaan ja siitähän sitä riitaa sitten tulee kun kaikki ei mene kuten neiti haluaa. Aina sitä ei jaksais kuunnella.

Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että kasvatan tässä sivussa myös noita naapurin lapsia, mutta joskus sitä ei vaan jaksais. Useinmiten en edes pahemmin valita, sanon ja komennan välillä ja välillä annan lasten hoitaa itse kinansa. Mutta tiedätkö joskus sitä vaan on väsynyt ja tuo tyttö ärsyttää oikein erityisesti, onneksi sen saa kohta laittaa kotiinsa. Älä ota tätä mun itkemistä liian vakavasti :)

Vierailija
8/8 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet hyväsydäminen kun jaksat tuota lasta. Hänellä on varmaan epävakaa koti, eikä häntä neuvota ja kasvateta kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi