Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistä, että munasolu ei irtoa?

Vierailija
07.08.2011 |

Ultrassa sanottiin, että munasolu on kypsynyt ja ovulaatio tapahtuu n. 2 vrk päästä. Olen ahkerasti tikuttanut kaksi kertaa päivässä - ei näy yhtään edes haaleaa testiviivaa. Lämmöt eivät vieläkään ole nousseet ovulaation jälkeiselle tasolle (yleensä 37,3), vaikka nyt tuosta ultrasta on jo kulunut neljä päivää. Mitä uskoa? Kokenutta lääkäriä vai lämpömittaria ja ovulaatiotestejä? Voiko käydä niin, että munasolu kyllä kypsyy, mutta jää irtoamatta? Jääkö lämpö silloin alas?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurattiin, ettei ole mahdollisti kymmentä munasolua kypsymässä.

Vierailija
2/3 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos sinulla on jotakin hedelmällisyysongelmia, niin ehkä sinulla on sitten taipumusta johonkin tuollaiseen. Varmaan kannattaa kysellä sieltä, mistä noita hoitojakin saat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tieda, kuinka yleista se on, mutta mulla on juuri se ongelma, ettei kypsakaan munasolu jostain syysta irtoa. Olin myos clomeilla ja ultrassa nakyi komeat follit, mutta verikokeen avulla selvisi, ettei munasolut olleet irronneet lisavauhdista huolimatta.

Tahystysleikkauksen avulla mulle tehtiin ovarian drilling, jonka pitaisi auttaa ongelmaan. Se jaa viela nahtavaksi silla aloitan taas clomit seuraavassa kierrossa.

Tsemppia sinne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi