Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva ulos pelisalista

Vierailija
04.08.2011 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011080414150742_uu.shtml

Isä on pöyristynyt kun ei vauvaa saa viedä pelisaliin. Minusta on ihan oikein. Miksi aloittaa pelien tyrkyttäminen jo vauvalle?

Eikö vauvan kanssa voi tehdä muuta. Luulisi ettei vauvakaan tuosta nauti kovasti. Eihän lasta saa videä muihinkaan aikuisten paikkoihin kuten baariin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisellä on epliongelma, niin sinne pelaamaan mennään vaikka synnyttävän äidin kanssa. Been there done that!

Vierailija
2/8 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin suuri osa vanhemmista vain on nykyään yksinkertaisesti HUONOJA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vauva tosiaan mitään niistä peleistä ymmärrä. Itsekin olen poikennut pelisalissa kun olen odottanut esim. linja-autoa (on aseman vieressä täällä).

Asia onkin sitten eri sen ikäisen lapsen kanssa, joka ymmärtää jo noista jo jotakin.

Vierailija
4/8 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompaa pitää tiukkaa linjaa kuin alkaa tapauskohtaisesti harkitsemaan, mitä lapsi ymmärtää ja mitä ei. Mä en näe mitään syytä, miksi vauva pitäisi viedä pelisaliin.

Vierailija
5/8 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby on jo nyt addikti vaikka ikää vasta 2kk! Miksi kukaan ei aja näitä vähän päälle 10-vuotiaita pikkujannuja peliautomaateilta...?! Ai joo; niiltä voi saada nekkuunsa, ollaan vaan hyshys!

Vierailija
6/8 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompaa pitää tiukkaa linjaa kuin alkaa tapauskohtaisesti harkitsemaan, mitä lapsi ymmärtää ja mitä ei. Mä en näe mitään syytä, miksi vauva pitäisi viedä pelisaliin.

tuli ohjeet, että harkitkaa tapauskohtaisesti jos kyseessä vauva tai ihan pieni lapsi. Vauvan läsnäolo on perusteltua varsinkin silloin, kun läsnäolon kieltämällä on vaara että lapsi jää vanhempansa näköpiirin ulkopuolelle.

Vierailija
7/8 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jo kymmenen vuotta sitten. Oli vauvaa kaupungilla lykkiessään menossa pelaamaan parit pajazzot rahiksen peliluolaan niin jo ryntäsi sieltä virkailija estämään sisäänpääsyn.

On tätä kummasteltu ja naureskeltu monta kertaa. Meidän nähdäksemme vauvaikäinen lapsi ei ole minkäänlaisessa riskissä sairastua peliriippuvuuteen tai tehdä harkitsemattomia päätöksiä pelaamisen suhteen alaikäisyytensä vuoksi (syy miksi lapsia suojellaan).

Tulee mieleen vauvakino -elokuvat, joissa vauvat pääsevät 'katsomaan' elokuvia joiden ikäraja saattaa olla esim. K13. Finnkinon järkevä linja on, että alle kaksivuotias on vanhempansa vastuulla eikä häntä katsota varsinaiseksi katsojaksi.

Vierailija
8/8 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ohjeet, että harkitkaa tapauskohtaisesti jos kyseessä vauva tai ihan pieni lapsi. Vauvan läsnäolo on perusteltua varsinkin silloin, kun läsnäolon kieltämällä on vaara että lapsi jää vanhempansa näköpiirin ulkopuolelle.

Onko ihan pakko mennä pelisaliin, jos on vauvan kanssa kahden liikkeellä? Tietenkään vaihtoehto ei ole se, että vauva jää ulos näköpiiristä, vaan yksinkertaisempi päätös: menen pelisaliin kun olen yksin.