Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka kokevat olevansa hullujen ja juoppojen sylkykuppeja?

Vierailija
03.08.2011 |

Siis ihan tuntemattomien. Mikä minussa heitä mahtaakaan ärsyttää juuri siinä määrin, että minuun täytyy kiinnittää huomiota ja raivostua?

Tänään viimeksi menin asemalle odottamaan junaa, niin yhtäkkiä kuulen sähinää "mitä v**** säkin siinä pyörit". Vilkaisin totta kai ääneen suuntaan; joku ohitseni kävellyt, ilmeisen epästabiili henkilö tuijotti minua vihamielisesti suoraan silmiin. Seisoin asemalla viitisen minuuttia odottaen junaa ja tämä tyyppi hengaili myös laiturilla. Ihmisiä oli paljon ja kehenkään muuhun hän ei kiinnittänyt mitään huomiota. Jostain syystä vain minun asemalle ilmestymiseni oli poikkeus säännöstä ja "pyörimistä".

En tiedä, mikä minussa on, mutta vastaavia osuu kohdalleni paljon. Pukeudun ihan tavallisen siististi eikä minussa ole mitään huomiotaherättävää, en tuijota ketään tai tee muuta kummallista, mutta joku minussa ärsyttää selvästi ihmisiä, joilla ei ole ihan kaikki kotona tai jotka ovat jossain aineissa tai kännissä.

Onko kohtalotovereita vai olenko se tosiaan vain minä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomat joskus höpöttelevät mukavia ja vastaan samoin. ;)

Vierailija
2/6 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis koe, että ylipäätään minulle oltaisiin epäystävällisiä tai vihamielisiä - päinvastoin, tulen tuntemattomienkin kanssa oikein hyvin juttuun. Sen sijaan kännikalat ja vähän vinksallaan olevat tuntuvat ärtyvän olemassa olostani hämmästyttävän usein.

Siksi tätä kysyn, kun aloin epäilemään, että kuvittelen koko asian. Toisaalta, kuten kertomani esimerkki osoittaa, vain minun kimppuuni hyökättiin ja muut saivat olla ihan rauhassa. Ja tätä tapahtuu usein, eli jos joku on ihmisryhmässä aggressiivisella tuulella, niin kyllä se minut sieltä väkijoukosta löytää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis koe, että ylipäätään minulle oltaisiin epäystävällisiä tai vihamielisiä - päinvastoin, tulen tuntemattomienkin kanssa oikein hyvin juttuun. Sen sijaan kännikalat ja vähän vinksallaan olevat tuntuvat ärtyvän olemassa olostani hämmästyttävän usein. Siksi tätä kysyn, kun aloin epäilemään, että kuvittelen koko asian. Toisaalta, kuten kertomani esimerkki osoittaa, vain minun kimppuuni hyökättiin ja muut saivat olla ihan rauhassa. Ja tätä tapahtuu usein, eli jos joku on ihmisryhmässä aggressiivisella tuulella, niin kyllä se minut sieltä väkijoukosta löytää. ap

Vierailija
4/6 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et voi antaa niille selkäsaunaa jos niiden vittuilua et jaksakaan kuunnella

käy jossain taistelulajikurssilla ja seuraavan kerran kun joku kysyy et mitä vittua teet niin näytät vähän nyrkkiä

Vierailija
5/6 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin vilkaisu heihin riittää. Jos katsot heihin päin tai menet liian lähelle, saatat joutua silmätikuksi. Ei kannata vilkuilla vaikka joku huutaisikin kovaa.

Vierailija
6/6 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin vilkaisu heihin riittää. Jos katsot heihin päin tai menet liian lähelle, saatat joutua silmätikuksi. Ei kannata vilkuilla vaikka joku huutaisikin kovaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme