Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehen saisi suostumaan

Vierailija
03.08.2011 |

lemmikkiin? Väittää olevansa NIIIIN allerginen ettei missään tapauksessa, ikinä, meille tule koiraa/mitään muutakaan lemmikkiä. On allerginen heinille (tänä vuonna ei edes oireillut..) ja hevoselle vissiin. Mä olen kissalle lievästi allerginen (silmien kutinaa jos olen yhden yön talossa jossa kissa). Lapsilla joskus 7v siten otettu allergiatestejä ja jollakulla silloin nousi lievästi kissa. Uskaltaisitko näillä tiedoilla haaveilla koirasta ja miten "painostaa" ja perustella miehelle asia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kokeile mieheen siedätysteoriaa.

Vierailija
2/5 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmainta aavistustakaan siitä, kuinka sun miehes pää käännetään koiran kannalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten otatte koiran hoivavietin tyydyttäjäksi?

(no, leikki leikkinä :) )

Vierailija
4/5 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei sitä kumpikin halua.

Jos miehellä ei ole aikaisempaa kokemusta koiran omistamisesta lemmikkinä niin ehkä voisi auttaa koiraperheissä vierailut ja koiriin tutustuminen.

Mutta jos miestä ei koirat kiinnosta, niin en kyllä suosittele väkisin ottamaan koiraa. Koirasta kuitenkin työtä (lenkitys, turkki, koulutus jne.) että siinä kyllä on hyvä olla molempien koiraan sitoutuneita.

Vierailija
5/5 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minä tein.

Ja pari päivää mies vähän mökötti, mutta rakastui ja kiintyi sitten koiraan niin paljon, että nykyään koira on enemmän miehen koira..

Riippuu tietty tilanteesta ja miehestä että toimiiko tollanen..