Voiko 11 ja 10 vuotiasta siskon lapisa katsomaan 2v lastani hetkeksi
kun toimtan tohon alakertaa ostajalle paketin,lasta en viitsi alkaa ottaa mukaan,kun en tiedä minkälainen vastapuoli on,oon niin skeptinen? asumme kerrostalossa ja nämä siskon lapset asuu tossa viereisessä rapussa.
Kommentit (5)
Ootko ihan selvinpäin ja mitä kauppaa teet? Tottakai 10- vuotias voi vahtia 2- vuotiasta sen aikaa kun äiti käy kerrostalon alaovella.
hänen huutamansa paketin kotiovelle en häntä halua,mut tohon alakertaan voin toimittaa. Ostan vaikka lapsille jäätelöt palkaksi,jos suostuvat katsomaan hetken lastani.
Tunnen kyllä nämä lapset,oon hoitanut niitä vauvasta asti ja heillä on nuorempikin pikkusisarus joka on kehitysvammainen jota joutunut hoitaa nämä lapset,luotettavia on ja ovat leikkineet lapseni kanssa ja tulevat toimeen :)
Ap
jos se nyt ees hakee pakettia on saanut negatiivistäkin palauttta ostoista huuto netissä,on ulkomaalainen,joten mä oon sit se skeptinen mieluummin kuin sinisilmäinen
Ap
kyllä varmasti sinä tunnet ko. lapset että ovatko luotettavia. Omani ainakin vahtivat pienempää sisarustaan oikein hienosti. Ja siis tuossahan on kyse muutamasta minuutista???