Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta pahimmat kompleksisi palstalaisille. Tai jos ei ole omia niin "kaverin" kompleksit.

Vierailija
02.08.2011 |

Tarkoitan tässä sellaisia, jotka jo rajoittavat elämää ainakin jollain tasolla. Aloitetaan.

Minä en voi kertakaikkiaan kesäaikaan matkustaa junalla tai bussilla kun pelkään että siellä on kuuma ja alan hikoilla naama punaisena kuin sika. Ja jos jostain syystä joudun kulkemaan julkisella niin jännitän sitä rupeanko hikoilemaan niin paljon että varmasti rupean.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakokauhu käsillä, jos näen miehen (kenen tahansa) oksentavan kännissä.

Vierailija
2/13 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskee pakokauhu irtonaisista karvoista. En vaan kestä nähdä jonkun päästä irronneita karvoja lattialla, viemärissä ja mikä pahinta jonkun selässä... iik! Mä pesen viemärit joka päivä ja putsaan vessan lattiat joka kerta kun käyn suihkussa ja kampaan tukan (joka päivä siis). Eläinten karvat ei haittaa mutta ihmisten karvoja mä en kestä. Ja jos vahingossakaan menee joku karva suuhun, syöminen loppuu siihen ja hyvässä lykyssä en pysty syömään kyseistä ruokalajia moneen vuoteen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on oikein, kokeile naisia välillä niin voi avartaa tilannetta.

Vierailija
4/13 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä käymään kyykkypissalla metsässä.

Vierailija
5/13 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kanssa ei ole tätä ongelmaa, mutta muiden naisten kanssa on vain ajan kysymys että minulta menee kuppi nurin ja herne nenään. Kavereita voi aina vältellä ja olla tapaamatta mutta naisvaltaiset työpaikat ovat aivan tuskaa minulle.

Nimim. Hyvä jätkä

Vierailija
6/13 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona siis tietty mies ja lapset näkee ilman meikkiä mutta edes naapurissa en käy ilman ehostusta. Lähtö siis kestää aina vähintään sen 15 min vaikka hakisi kaupasta litran maitoa.

Lisäksi olen liian lihava mielestäni (170cm, 64kg) ja häpeän rintojani vaikka miehestä ne ovat ihanat ja kauniit verrattuna suurimpaan osaan tissiketjun kuvista. En siis ikinä suostu menemään uimahalliin missä pitäisi olla alasti enkä kotimaassa edes uimapuvussa rannalle ellei ole pakko.

Vierailija
7/13 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta nyt kun alan oikein miettimään niin löytyyhän noita komplekseja. (näistä kyllä heposti tunnistaa minut jos tuntee)

En voi syödä tai juoda kenenkään kanssa samasta annoksesta/astiasta/välineillä.

Oksennan jos näen räkää.

En voi pitää hameita koska kuvittelen että minulla on rumat sääret.

Saattaa olla muutakin mutta en nyt muista.

Vierailija
8/13 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siinäkään miehellä saa kestää yli viittä minuuttia. Suostun seksiin vain ukon mieliksi. Saan orgasmin vain omin käsin. Taidan olla frigidi.

"Kylmä lahna"

Vierailija
9/13 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kavereita, joiden kanssa pystyisin seurustelemaan selvinpäin. Pienessä hiprakassa tulen mainiosti toimeen kaikkien kanssa.

Vierailija
10/13 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yks kaveri ei pysty selvinpäin tapaamaan mua tai puhumaan kanssani puhelimessa. Kaikki viestintä kaverin kanssa tapahtuu tekstarein tai Facebookin kautta. Kun kaveri on ottanut niin se soittaa minulle, haluaa tavata ja vaikka mitä känniläisen löpinöitä.

Se taitaa pelätä mua 8(

Vierailija
11/13 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt tekemäni liian paksuina.

Vierailija
12/13 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt tekemäni liian paksuina.

Tekemiäni=reisiäni. Ennakoiva tekstinsyöttö iski

Vierailija
13/13 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En voi syödä samasta haarukasta jolla joku muu on jo syönyt, koskee myös miestäni ja lapsiani. Jos itse syön ruokaa ja mies tai lapsi omalla haarukallaan on ottamassa lautaseltani ruokaa, saan hepulit. Ehei, mun lautaseen ei koske kukaan.

- Vessanpöntön peseminen, kestää loputtomiin. Joka kerta mietin että miten saan pestyä pöntön niin etten vaan levitä kakkapöpöjä pöntössä ympäriinsä. Vaikka mitä pöntönpesumyrkkyjä ja desinfiointiaineita käyttäisin ja antaisin vaikuttaa pitkäänkin. Yleensä siis laitan pönttöön aineet vaikuttamaan, sitten huuhtelen ja harjaan, uudestaan aineet vaikuttamaan ja vielä kerran. Molemmissa vessoissa on 2 pöntönpesuharjaa joilla on oma värinsä jotta varmasti erotan kumpi on se harja jolla pestään kun pesuaine on pöntössä vaikuttanut ekan kerran. Pöntön ulkopuolen pesuun on 2 eri luutua. Ihmiset jotka käy mun kotona, ei ikinä uskois että vessanpönttöjen pesu on mulle neuroosi ja kauhea ahdistuksen paikka. Muuten en ole niin tarkka siisteyden päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi