Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Saako miehesi lähteä yönyli -reissuille duuniporukan kanssa vapaasti?

Vierailija
02.08.2011 |

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aiheena on, SAAKO mies mennä työpaikan reissuille vapaasti. Saa tai ei saa - se tarkoittaa sitä, onko hänellä lupa vai kielletäänkö häntä. Eri asia kuin että parisuhteessa keskustellaan menemisistä.

Kyllä meilläkin on pakko keskustella toisen kanssa kaikki yönyli-reissutarpeet ja jopa ihan vain tavalliset iltamenot, kun se on tarpeen lastenhoidon takia. Se on aivan eri asia kuin se että pohdittaisiin, SAAKO toinen lähteä työpaikan reissuille.

Edelleenkään missään tässä ketjussa ei ole kielletty ketään menemästä minnekään ;)

Kysymys "saako mennä ___vapaasti___?" ei ole kielto, opettele lukemaan.

Vierailija
2/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen useasti ollut reissussa työkavereiden kanssa eikä miehelleni ongelma. Ei, en menisi miesten kanssa yhteissaunaan enkä lähtisi ainoana naisena reissuun.

Olenhan minäkin ollut reissussa, eikä pienessä mielessäkään ole käynyt, että pitäisi kysyä lupa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa lähdetään siitä että naisella on ylipäänsä oikeus kieltää miestä menemästä työpaikan rientoihin. Sitä tarkoittaa "saako miehesi mennä". Etkö oikeasti ymmärtänyt otsikkoa? Ap kuvittelee että naiset voivat määritellä, saako heidän miehensä mennä työpaikan matkoille vai eivät.

Ketjun aiheena on, SAAKO mies mennä työpaikan reissuille vapaasti. Saa tai ei saa - se tarkoittaa sitä, onko hänellä lupa vai kielletäänkö häntä. Eri asia kuin että parisuhteessa keskustellaan menemisistä. Kyllä meilläkin on pakko keskustella toisen kanssa kaikki yönyli-reissutarpeet ja jopa ihan vain tavalliset iltamenot, kun se on tarpeen lastenhoidon takia. Se on aivan eri asia kuin se että pohdittaisiin, SAAKO toinen lähteä työpaikan reissuille.

Edelleenkään missään tässä ketjussa ei ole kielletty ketään menemästä minnekään ;) Kysymys "saako mennä ___vapaasti___?" ei ole kielto, opettele lukemaan.

Vierailija
4/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein narisen (kaikki arki jää luonnollisesti minun vastuulleni), toisinaan kiukuttelen (jos matka tulee 2pv varoitusajalla, onneksi ei nykyään usein) ja joskus kyllä kiellänkin, jos ajankohta on ihan mahdoton muiden asioiden takia (tietysti vain jos kyseessä ei ole välttämätön reissu).

Mitään periaatteellista matkustuskieltoa meillä ei ole. Saamme molemmat lähteä ihan vaikka vain viikonlopuksi bilestämäänkin, kunhan ajankohta ym. neuvotellaan yhteistyössä toisen kanssa. Pitäisin aika outona jos jollain ei saisi ihan periaatteesta lähteä reissuun. Itsekin tosin pidän rajana sitä, että jos on varaa vain yhteen kunnon lomareissuun vuodessa niin se tehdään sitten yhdessä, ei siis niin että äijä lähtee viikoksi Canarialle bilettämään ja muu perhe istuu kotona kun ei ole varaa kahteen reissuun.

Vierailija
5/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen työpaikassa nuo ovat työmatkoja, joille työntekijät osallistuvat. perustellusta syystä voi toki jäädä pois. Mutta minä en ole estellyt.

Onpa tuo ollut viikkojakin poissa, siihen on vaan sopeuduttu.

Vierailija
6/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ole kummallakaan sellaisia ollut tässä kahdenkymmenen vuoden aikana. En kyllä itse edes lähtisi. Vietän vapaa-aikani mieluummin niin, etten puhu työasioita.

puhua työasioista vapaa-ajalla!!:) On paljon muitakin puheenaiheita!

Vierailija
7/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen työpaikassa nuo ovat työmatkoja, joille työntekijät osallistuvat. perustellusta syystä voi toki jäädä pois. Mutta minä en ole estellyt.

työmatkasta vaan vapaa-ajan vietosta työkavereiden kanssa!:)

Meillä saisi mennä, ellei seuraavana päivänä ole mitään välttämätöntä menoa aamusta, johon siis molempien olisi lähdettävä... Eipä tuo ole kyllä yötä pois ollut, enkä minäkään... Sen verran lähellä nuo pirskeet on ollu, että taksilla on kotia päässyt!;)

Vierailija
8/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei ole muuta sovittua samaan aikaan.

Vierailija
9/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koskaan en ole kieltänyt, eikä mieskään minulta.

Miehen työyhteisössä on miehiä sekä naisia ja yhteisiä bileitä järjestävät joskus. Tosin yökeikoilla ei ole tainnut olla naisia mukana. Paitsi työmatkoilla, mieheni tekee matkatyötä.

Minun työyhteisössäni on pelkkiä miehiä ja silti menen saunailtoihin yms. Tosin emme sauno kimppasaunassa, vaan mä saunon yksin ensin. Yökeikkoja ei ole juuri ollut paitsi yksi, jonne mua kiinnostanut lähteä 25 miehen kanssa laivalle :(

Vierailija
10/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisiko tämä mielipiteeseenne: työkavereiden biletysreissuun on lähdössä 10 miestä ja yksi nainen.

t:ap

Meillä luotetaan toisiimme. Ja jos mies on pettäjäluonne, niin se löytää naisen siihen vaikka ruokakaupasta. Ei voi sitoa ja omistaa toista aikuista ihmistä!

Vierailija
11/77 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli ennen työporukassa 8 miestä ja 2 naista. Silloin kyllä ymmärsin kun yksi naisista jäi kotiin, kun miehet meni saunomaan, uimaan ja syömään, mutta en ymmärtänyt miksi se yks nainen meni mukaan.. 8 kännistä miestä alasti suljetussa tilassa.. Itseäni ainakin olisi ahdistanut..

Piti olla näin lainaus.

Siis KIIIITOS. Edes joku ymmärsi mitä tarkoitan.

Siis tässä tarkoitettiin selkeesti, että ihmettelee miksi joku nainen osallistuu YKSIN naisena miesporukan yhteissaunomisiin ym. juttuihin. Jos työporukkaani kuuluisi 10 miestä ja minä ja olisi reissua tiedossa, jossa saunotaan ja ryypätään, niin en todellakaan osallistuisi! En sen takia, ettäkö siellä muka tapahtuisi jotain seksuaalista, vaan sen takia, että se on kiusallista ja outoa..

Vierailija
12/77 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli ennen työporukassa 8 miestä ja 2 naista. Silloin kyllä ymmärsin kun yksi naisista jäi kotiin, kun miehet meni saunomaan, uimaan ja syömään, mutta en ymmärtänyt miksi se yks nainen meni mukaan.. 8 kännistä miestä alasti suljetussa tilassa.. Itseäni ainakin olisi ahdistanut..

Piti olla näin lainaus.

Siis KIIIITOS. Edes joku ymmärsi mitä tarkoitan.

Ymmärsit väärin. Siis tässä tarkoitettiin selkeesti, että ihmettelee miksi joku nainen osallistuu YKSIN naisena miesporukan yhteissaunomisiin ym. juttuihin. Jos työporukkaani kuuluisi 10 miestä ja minä ja olisi reissua tiedossa, jossa saunotaan ja ryypätään, niin en todellakaan osallistuisi! En sen takia, ettäkö siellä muka tapahtuisi jotain seksuaalista, vaan sen takia, että se on kiusallista ja outoa..

Jankuti jank. Ihan oikein ymmärsin ja kirjoitinkin jo aiemmin. Tuo kirjoittaja tuntuu olevan ensimmäinen ja ainoa tässä ketjussa, jonka myöntää, että yksi nainen ja kymmenen miestä alastomina työporukan kimppasaunassa ei ole ihan perusmeininkiä. Ihan kumman sukupuolen kannalta tahansa.

Vierailija
13/77 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli viettää työkavereiden kanssa työpäivät ja illat. En puutu siihen mitä iltaisin tekevät, luotan että osaa käyttäytyä. Muuten ei kyllä sitte halua enää työkaverien kanssa olla tekemisissä.

Vierailija
14/77 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin hyvällä omallatunnolla edes joskus päästä tyttöjen reissuille.

Nyt käydään vain työmatkoilla ja niiltäkin kipinkapin kotiin...

Vierailija
15/77 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni ja suuteli toista ämmää:) tässäpä sitä nyt mietitään mitä tehdään :)

Vierailija
16/77 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on päässyt sellaiseen asemaan, että on miesporukassa pomo, niin ajatelkaa nyt vähän!

Se on kyllä sellainen ämmä ja luultavasti jo sillä kymmenellä, että tuskin miehet ihan vapaaehtoisesti sen kanssa samaan saunaan menevät.

Minä tiedän, kun olen se ämmä.Yksin saan saunoa, tai parhaimmillaan sen toisen naisen kanssa.

Vierailija
17/77 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, kun ne työkaverit on naisia eli mies on ainoa mies ja sinne reissuun lähtee miehen lisäksi 12 naista?

Vierailija
18/77 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, kun ne työkaverit on naisia eli mies on ainoa mies ja sinne reissuun lähtee miehen lisäksi 12 naista?

muuttaisi tilannetta mitenkään. Aikuinen mies, menee jos lystää.

Vierailija
19/77 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeää sovittuna niin tottakai! Ilomielin vielä, sillä se tietäisi sitä että hän on jopa hommannut työpaikan, jos duunikavereitten kanssa menemisestä on kyse....

Vierailija
20/77 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä aikuista ihmistä voi mennä kieltämään menemästä, voin ilmaista kyllä että en tykkäisi ajatuksesta, mutten "kieltäisi" menemästä reissuun. Mutta mutta, sen kyllä teksin selväksi, että koska minä en kunnioituksesta miestäni kohtaan menisi saunaan vieraiden miesten kanssa (olkoon kuinka [työ]kavereita hyvänsä), niin pyytäisin miestäni olemaan menemättä saunaan jossa on se vieras nainen. Ja uskon kyllä että mieheni näin tekisi kunnoituksesta minua kohtaan. Ja jännää että sellaistakin kommenttia on tullut et ihan ok jos mies menee, mutta itse en menis.. Eli miksi on ok että miehenne menee mutta te ette mene?? :O