Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8v tappelee isänsä kanssa khssa siitä ettei pentu pyyhi itse peräänsä

Vierailija
31.07.2011 |

MITEN voi olla 2-luokalle menevällä noin vaikeaa kakkapyllynsä pyyhkiminen?????????

Pitää paperista parilla sormella kiinni kun pelkää hysteerisena että sormet menee p*skaan tms.

Pyyhkäisee onnettoman kevyesti jos lainkaan ja siinä se.

Ei kunnolla edes yritä.

Saa nyt istua siellä ja olla, vaikka koko päivän.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen kanssa ei ole ollut mitään ongelmia, mutta muistan vielä elävästi nuo pyyhkimishuutajaiset...

Taisteluahan se oli, mutta nykyisin pyyhkii jo itse.

Vierailija
2/15 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun peppu kipeytyy siitä jääneestä kakasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kavereita on kylässä, käyttäytyykö samoin?

Vierailija
4/15 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se tuntua epämiellyttävältä vain pyyhkiä paperilla, kun ei se minusta aikuisestakaan edes tunnu puhdistavan kunnolla. Suihkuttelu ja kuivaus niin olo on huomattavasti raikkaampi. Voi vaan olla koulussa hankalaa. Miten se pärjäsi ekaluokalla koulussa, kävikö opettaja pyyhkimässä..?

Vierailija
5/15 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa haukkumaan paskahousuksi tai valittavat kakan hajusta, niin eiköhän motivaatio ala kasvamaan et pyyhkii itse.

Vierailija
6/15 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yleisesti. missä iässä peppu pitäisi muuten pyyhkiä omatoimisesti?

Vierailija
7/15 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi osaa itse pestä kätensä, ei mitään ongelmaa pitäisi olla.

Voisit hankkia myös sen verran laadukkaampaa vessapaperia, ettei siitä mene sormet läpi.

Jotain todellisempaakin ongelmaa voi olla, vai onko tuo oikeasti ainoa asia, jossa lapsi pomputtaa teitä?

Vierailija
8/15 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olihan se aika sottaista. Nyt 5-vuotiaana pyyhkii itse, jos on kylässä mutta muuten me kotona pyyhitään.

Vierailija
9/15 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä voisi aloittaa keskustelun.

T. Samassa veneessä

Vierailija
10/15 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja wc-paperi ei kai voisi laadukkaampaa olla.

Ts siinä on 3-kerrosta sitä paperia/arkki.

ap

Vierailija
11/15 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin iso arkki että ei mitenkään pysty likaamaan sormiansa. Muutenkin voisit jutella, että ei pyllyn pyyhkimisessä mitenkään pysty sormet likaantumaan, ja että jokainen tekee sen itse koska niin se vaan menee.

Tarjoa myös kosteuspyyhettä, jos sillä tykkäisi pyyhkiä esim lopuksi.

Vierailija
12/15 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan enkä niuhottaisi lopputuloksesta, vaan toteaisi rauhallisesti, että "se on ihan samanlaista paskaa, jota jopa söit pienenä. siihen ei kuole jos sitä sormiin menee vaan sen jälkeen pestään kädet saippualla. ei kaada maailmaa."

mitä enemmän tappalee mukana, sitä isommaksi ja merkityksellisemmäksi se paska sormessa käy.

Vierailija
13/15 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis, että kerta se kakka poikaa ahdistaa niin kovasti niin ottakaa pojan ahdistus huomioon. Älkää tehkö siitä numeroa, vaan rennosti olkaa kohauttamalla olkaa kuin se kakka ei olisi mitään. Lapsi kuitenkin oppii vanhempien esimerkistä, ja lapsella voi oikeasti olla joku outo pelko joka aikuisen on saatava vain unohtumaan.

Ja ottakaa käsidesi käyttöön. Kertokaa, että se viimeistään tappaa kaikki pöpöt. Parhaassa tapauksessa desiä tarvitaan vain pari kertaa, kun poika ei enää edes ajattele koko kakka-asiaa. Tsemppiä!

Vierailija
14/15 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin hän sanoo itse. Viime viikolla meni pytty tukkoon, kun paperia oli koko pytty täynnä, kun poika oli hiukan pyyhkinyt itse.

Poika sanoi, että hän tekee paperista ison lumipallon, niin ei tarvitse sitten pestä käsiä.

On sellainen keksijä poika, niin selityksiä on moneen junaan.

Vierailija
15/15 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei taatusti menet kädet paskaan.

Tämä on siis poikani neuvo.

T.17