Vierailija

tai sen lähialueilta. Minulla on ollut pariin otteeseen, mutta eivät pysy jostain syystä :/ tietääkö joku paikkaa missä saisi kestävät ja tietenkin kauniit =)

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (12)

ja siellä susanna. hankala päästä, mutta sieltä sain itse avun. tekee kunnolliset ja kestävät. hieman kalliimpi kuin muut mutta voin suositella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sikavaikea saada aikaa, mutta ever paras laittamaan kynnet! Kävin aikoinaan Lahdessa monessakin paikassa, aina oli jotain narisemista, ei pysynyt, murtui tms. nyt ollut tod. tyytyväinen yli kolme vuotta.

Joillakin on vaan sellaiset kynnet, että niissä ei rakennekynnet pysy.

Sanotaan, että akryylit ovat kestävämmät kuin geelit.

Creativen kynsistudio on valittu vuoden kynsistudioksi suomessa tässä vuosi-pari sitten, on todella hyvä paikka. Parhaille tekijöille (Mari ja Anne) voi vaan olla vaikea saada aikoja. Siellä on kyllä 3 muutakin tekijää. Itse olen käynyt tuolla vuosia ja aina silloin tällöin siellä törmää julkkiksiinkin... :)

Lainaus:

tai sen lähialueilta. Minulla on ollut pariin otteeseen, mutta eivät pysy jostain syystä :/ tietääkö joku paikkaa missä saisi kestävät ja tietenkin kauniit =)

Minä käyn bm day spassa sieltä todella hienot kynnet suosittelen

Glamor kauneuskeskus, siellä sellainen tekijä kuin Susanna, Olen samaa mieltä että siellä otetaan asiakas huomioon ja ainekin kunniakirjoista päätellen ja kynsien kestävyyteen ja ulkonäköön vedoten suosittelen ehdottomasti. Ainekin on erikoistunut alaan eikä tee mitä sattuu ja huvittaa. Tosi ammattitaitoinen ja joustava tekijä =) 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat