Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä lapsi uimarannalla

Vierailija
25.07.2011 |

Noin 6-vuotias poika äitinsä kanssa tulossa uimaan. Jäi vaan kaivelemaan rantahiekkaa. Äitinsä yritti leikillisesti patistaa, laski viiteen. Poika alkoi rääkyä ja viskoi hiekkaa äitinsä naamalle. "EN UI JOS ET SINÄKÄÄN UI!" Äitinsä hymyili ja meni riisuutumaan, tuli uimaan. Penska edelleen vaan lääräsi hiekassa vihaisena eikä tullut uimaan. Äiti vain hymyili..

Korville olisin tuollaista nassikkaa lyönyt!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että lapsi olisi alkanut pitämään uimisesta jos äitinsä olisi lyönyt häntä korville.

Hiekan viskomiseen ja tylyyn kielenkäyttöön olisin ko. lapsen äitinä puuttunut.

Vierailija
22/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terrorisoisi vaan sitä äitiään. Johtuisi sitten mistä syystä hyvänsä, curling- vanhemmuudesta, erityislapsisuudesta tai muusta.

Ei kuuluisi mulle pätkän vertaa.

Sitten alkaisi hyvin äkkiä haittaamaan, jos lapsi heittelisi hiekkaa muitten ihmisten päälle, tai terrorisoisi muullalailla, eikä äiti puuttuisi siihenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki lapsesi osaa käyttäytyä ja tietää rajansa?

Jos teidän elämässä tapahtuu jotain kamalaa niin kenties sitä ei välitä tollasesta asiasta, ei kaikkia kiinnosta heitellä lapsiaan miten sattuu.

17

Vierailija
24/24 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, että lapsi ei tahtoiskaan veteen uimaan, kait se ihan ok on nauttia hiekkaleikeistä sitten vesirajassa. Onhan ne leikit siinä erilaisia kuin kotona jokatapauksessa, on tilaakin enemmän.

Tuosta hiekan naamalle heittämisestä sitten, mietin miten oisin itse tehnyt. Oisin närkästynyt ja kieltänyt lasta, et ei saa heittää. Mulla se pois lähdön raja ois, jos heittäs toisia päin tai jatkas oman perheen terrorisointia pidempään, ekaksi varmaan kieltäisin ja toruisin.

Sit jos mulle sanottas, et en mee uimaan jos sinäkään et mene, sanoisin, et jokainen menee uimaan jos haluaa, ettei ne liity toisiinsa mitenkään. Jos et kerran halua uimaan, niin et mene.

En ymmärrä tuota, et jos lapsi heittää hiekkaa päällesi, niin joku aikuinen heittäisi lapsen päälle hiekkaa ja sitten vielä heittäisi veteen? Kuulostaa oudolta. Äkästymisen kyllä ymmärrän ja kotiinlähdön yms. etuisuuksien karsimisen.

Enkä ymmärrä sitäkään, että julkisella uimarannalla noin keskittyy toisiin ihmisiin, erilaista sakkia kuin oma tapa ja napa riittää tässä maailmassa. Pitää olla yksityisellä omalla paikallaan sitten, jos ei muita kestä, etenkään kun nyt ei kukaan ilmeisesti heittänyt ap:n päälle tai ap:n lasten päälle mitään. Nyrpeä naama nyt ei voi olla kuin omassa asenteessa sitten vaivana. Käännä katse pois. Kiukuttelevia lapsia ja kiukuttelevia aikuisia samoin riittää. Tekeekö nyrpeä keski-ikäinen tai vanhus sulle samat reaktiot. Ethän sitten ole itse yhtään 'naama norsunvituslla' reaktioksi tai yleensäkään jostain syystä koskaan?

En ole täydellinen äiti, mut saa palstakivittää toki. Mut mut ootkos sinä ap nyt aivan varma et sinä oot täydellinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi