Miten Eva Biaudet sai adoptoitua Suomesta kaksoset?
Oli kansainvälisessä adoptiojonossa ja yllättäen saikin kaksoset kotimaasta. Pian kaksosten jälkeen (taisi olla alle vuosi kotimaan adoptiosta) adoptoi myös pojan Kolumbiasta.
Miten Biaudet sai siis kotimaasta lapsen vaikka jonotti ulkomaan adoptiota?
Kommentit (21)
Kuka sitten hoitaa/hoiti lapsia kun itse hyppää/hyppäsi politiikassa.
Tuttu synnytti sijaisvanhempana kaksoset vuosi puolitoista sitten, mutta nuo kaksoset on syntyneet 1991...
Vaikka myöhemmin saikin uuden kumppanin kanssa "yllättäen" biologisen lapsen.
en ymmärrä miksi noi ei tee itse lapsia
lasta. Usein se liittyy lapsen etniseen taustaan eli lapsi ei välttämättä "kelpaisi" kotimaan jonossa oleville. En tiedä miksi sillä kertaa toimittiin näin, mutta varmasti on mietitty lasten parasta.
että haluammeko olla samaan aikaan myös kotimaan jonossa.
Eikähän tässäkin asiassa ole käynyt hyvin KAIKKIEN kannalta. En voi ymmärtää, että tässäkin asiassa pitää olla kateellinen ja matalamielinen.
Kuka sitten hoitaa/hoiti lapsia kun itse hyppää/hyppäsi politiikassa.
Joillekinhan täällä on erityisen vaikeaa käsittää, että voi olla hyvä ja läsnäoleva äiti vaikka tekeekin vaativaa työtä.
Heidän lapsensa (tai hänen, whatever) ovat aivan ihania! Asutaan naapurustossa ja lapset samoissa kouluissa ja harrastuksissa.
Adoptioasiasta en tiedä, eikä kiinnosta. Ovat hänen (heidän) lapsiaan.
että nimenomaan on kyse lapsista, joilla "erilainen" etninen tausta. Kv. adoptiota vartenhan käydään adoptioneuvonta, jossa käsitellään myös tätä puolta. Eli kai ne katsoo, että silloin on valmiimpi erilaisen lapsen vastaanottamiseen.
Me siis emme itse koskaan olleet menossa kotimaiselle puolellekaan. Ja kun me adoptoimme (ttai Biaudet) ei ollut nykyisiä jonoja.
ja on varmasti erinomainen äiti.
Äänestäisin jos olisi presidenttiehdokkaana.
että kaikki lapset on adoptoitu?
Faktaa tiskiin, ap! Sen muistan, että pian kv adoption jälkeen EB tuli luomusti raskaaksi. Kaksoset ovat mielestäni hänen biolapsiaan, mutta mistäs minä tiedän. :)
Pääasia on, että lapsilla on hyvä koti. Lisääntymismenetelmät ovat jokaisen oma asia.
aikana. Neljäs on biologinen lapsi eri suhteesta.
Vaikka myöhemmin saikin uuden kumppanin kanssa "yllättäen" biologisen lapsen.
Yrittikö? Linkki?
Neljäs lapsihan on eri miehen kanssa.
Kolumbiasta saatua poikaa, joka tuli kaksosten jälkeen.
Suomalaiset kaksoset on tosiaan adoptoitu silloisen aviomiehen kanssa, samoin poika ulkomailta.
Neljäs lapsi on biologisesti oma, uuden miehen kanssa.
Mä ihmettelin aikanaan korkeintaan sitä että toi kotimaasta adoptoidut kaksoset julkisuuteen kunnes sain tietää että biologiset vanhemmat saa ihan tietää mihin lapset on adoptoitu, luulin että ne on salaisia asioita.
kaksoset ovat kyllä syntyperältää venäläisiä.
Vähintään jokin allergia tai jms. pitää olla, ehkä näillä kaksosilla on
Ja Venäjältä tosiaan pääsee lapsia ulos vain diagnooseilla, mutta ne eivät kaikki sitten suinkaan päde.
Voivat siis olla ihan terveitä.