Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4kk neuvolan lomakkeet ja keskustelut

Vierailija
19.07.2011 |

Meillä ois kohta edessä 4kk neuvola ja sitä varten pitäisi täytellä lomakkeita. Eli audit ja sitten joku "vauvaperheen voimavarat" lomake. Uteliaisuudesta kyselen tämän vuoden puolella 4kk neuvolassa käyneiltä, että minkälaista syynäystä tuon voimavarat lomakkeet pohjalta on oikein odotettavissa? Kysellääkö siellä todellakin esim. vanhempien seksielämästä? (jotain huhuja kuulin..)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin rento täti, että vilkasi kohdat läpi, mutta sen kummemmin ei kohtia läpi käyty. Sen puolen mua olis sitä kiinnostanut edes täyttää.

Vierailija
2/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaakaan täyttänty noita mukaan saatuja lomakkeita, eikä niistä koskaan ole kyselty, kun olen sanonut että unohdin. Kai ne nyt suunnilleen aavistaa, onko kaikki kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnitti huomiota johonkin kotitöiden jakautuminen kohtaan, ja sanoi, että kaikilla on kuulemma tässä vähän huonosti asiat. kyselyn tarkoitushan on löytää riskiperheet (kriisissä, eroamassa, päihdeongelmaiset jne), ja ohjata heitä avun piiriin. lapsen etuahan tässä ajetaan, että hällä olisi hyvinvoivat vanhemmat, jotka jaksavat hoitaa lasta

Vierailija
4/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin läpi 6kk neuvolassa, eikä täti niistä kysellyt oikein mitään, jotain vain parisuhde asioista.. Muuten vaan selasi läpi..

Veikkaan että siinä vaiheessa jos kaikki asiat näyttävät olevan huonosti niin sitten puuttuvat.. Mut toki neuvolatätejä on moneen junaan..

Vierailija
5/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua nykyisin. Mulla nuorin lapsi syntyi v -04 eikä silloin kyselty tai täytelty mitään lappusia .

Vierailija
6/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutaan...junnu oli tammikuussa 4kk, kukaan mulle mitään antanu tai kyselly. pääkaupunkiseudulla ollaan.

Vierailija
7/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselyjä tullut täytettäväksi. Onko tää siis kaupunkikohtaista? Itse asun Treella.

Vierailija
8/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä olisi mitään lappuja pitänyt täyttää, paitsi raskausaikana. Tyttö nyt 8 kk.

Vierailija
9/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä.

Vierailija
10/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä olisi mitään lappuja pitänyt täyttää, paitsi raskausaikana. Tyttö nyt 8 kk.

Mulla lapsi nyt 11 kk, eikä tuota kyselyä vielä tehty silloin. On nyt kuitenkin tullut mukaan neuvolan ohjelmaan ja paikkakunnista vähän riippuu, että millä aikataululla ottavat sen käyttöön. Kyse on siis koko perheen hyvinvoinnin puheeksi ottamisesta, ei mistään kyyläämisestä.

Vierailija
11/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä synnytin ekan lapseni viime vuoden puolella eikä ole tähän mennessä ollut mitään lomakkeiden täyttöä,audit ??? Mikä ihme se on???,eikä voimavara lomakkeita.Neuvolassa on vauva punnittu,mitattu ja perushommat katottu ja ulos.

Vierailija
12/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä synnytin ekan lapseni viime vuoden puolella eikä ole tähän mennessä ollut mitään lomakkeiden täyttöä,audit ??? Mikä ihme se on???,eikä voimavara lomakkeita.Neuvolassa on vauva punnittu,mitattu ja perushommat katottu ja ulos.

Vierailija
13/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös helsingistä eikä täällä tollasia lomakkeita jaettu.Mikä se audit on??? Joku kuulotesti??

Vierailija
14/15 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todettiin siinä, että mulla on mielialat sen verran matalalla ja pääsin keskusteluryhmään. Meillä myös parisuhteessa kitkaa, joten siihenkin puututtiin heti.

Tarkoitus puuttua jo ennen kuin vakavammin alkaa mennä alamäkeä...

Vierailija
15/15 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset