Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit minun mitoissani,

Vierailija
15.07.2011 |

mitä tekisit? Paljonko haluaisit pudottaa? Millä metodilla?

Olen 37v, 164cm ja 107 kg.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotusta 40 kiloa

Vierailija
2/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion laihduttaa hissukseen johonkin 90 - 95 kg:n.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja karppaamalla tai nutraamalla.

Vierailija
4/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuisin, söisin pienehköjä määriä ja katsoisin mitä söisin, ehkä kokeilisin karppaustakin..

Vierailija
5/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse laihduttaneena suosittelen sulle esim.70 kiloa painoksi.Aloita säännöllinen liikunta esim.uinti,kävely pyöräily ja punttisali yhdessä.uinti kiinteyttää ja vesi hioo muotoja,nesteet lähteet,puntilla saat lihasmassaa ,pyöräily kestävyyttä ja pitkät kävelylenkit rentouttaa!

Vähentäisin hiilareita,mutta silti pitäisin painonvartijoiden pistetaulukkoa!!tsemppiä!!muista liikunta!

ps.voisit ekan viikon nutrata,saat tsemppiviikon heti alkuun!!

Vierailija
6/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasviksia, kalaa, kanaa ja hylkäämällä herkut sekä nopeat hiilarit. Kun pääset alkuun, niin hyvä olo on paras palkinto ja ihmettelet miksi koskaan olet halunnut elää muuten.

Vierailija
7/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin ensin liikunnan ja nyt kun se on tullut tavaksi olen ajatellut parantaa ruokavaliota. Painotavoitetta en vielä tiedä, mutta alkuun koko 40-42 olisi hyvä.

Vierailija
8/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31v, 54 kg, tarkoitus pudottaa neljä kiloa, niin on mukava tasaluku. Ja karppaus on paras vaihtoehto - olet varmaan sinäkin lihonut sokerilla ja (vehnä)jauhoilla?

Jos olisin sinä, en poistuisi kotoa, ennen kuin ainakin 20 kiloa olisi tippunut. TAI sitten osallistuisin Suurimpaan pudottajaan!

Vierailija
9/9 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin pudottaa 50-55kg.

Aluksi rauhallisemmalla ja sitten myös kovemmalla liikunnalla, mutta ensisijaisesti ruokavaliolla.

Ja sinun tapauksessasi en yrittäisi tehdä sitä yksin. Liittyisin johonkin painonvartijoihin tai vastaavaan mitä noita nyt on. Ja palkkaisin ehkä personal trainerin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme