Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä kerran!

Vierailija
15.07.2011 |

Raskausarvet eivät ole mitään vitun "taisteluarpia"! Jos kokee raskauden ja lapsen saamisen taisteluna, elä tee niitä mukuloita! Mä en voi käsittää näitä raskausarpien jalustalle nostamista, joita mehen pitäisi pestä onnen ja liikutuksen kyynelillä joka päivä. Rumia ne on, enkä minäkään niistä ole käynyt ainuttakaan taistelua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enempää kuin sen mitä vauvasta painoa tuli. Kävelin pitkiä lenkkejä vielä päivää ennen synnytystä ja söin ihan entiseenlaisiin. Ja kyllä armottomat raskausarvet sain kiitokseksi tästä "huonosta itsekurista ja hoitamattomuudesta". Ja rasvatakin koitin vatsaa päivittäin, eipä tehonnu ei.

Ja näin av teki minusta läskin, ihan sama mitä puntari näyttää. Mutta eipä nuita tosiaan paljon viitti ainakaan vielö julkisesti esitellä. Onneksi meilläpäin on olemassa hyviä uimapaikkoja sielläkin missä saa olla omassa rauhassa niin saa ihan rauhassa olla pikineissä. Ja kotipihakin on suojassa muilta silmiltä.

Vierailija
2/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä aloittajan kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olekaan koskaan kuullut niitä nimitettävän taisteluarviksi :) Nooh... kutsukoon kukin miten haluaa, mitä se sua liikuttaa? Jos joku kokee ne taisteluarviksi, mutta on silti valmis uuteen taistoon, niin mitä ihmettä se sua kaivelee???

Vierailija
4/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"raskausarvet ovat jokaisen äidin kunianmerkki" ja muuta paskaa

"kanna ylpeydellä äitiyden merkkejäsi"...'

just. Hyvähän se on, jos ei enää ikinä halua kulkea bikineissä, mutta minä haluan, joten kai niitä on vain kestettävä

Vierailija
5/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarvet eivät ole mitään vitun "taisteluarpia"! Jos kokee raskauden ja lapsen saamisen taisteluna, elä tee niitä mukuloita! Mä en voi käsittää näitä raskausarpien jalustalle nostamista, joita mehen pitäisi pestä onnen ja liikutuksen kyynelillä joka päivä. Rumia ne on, enkä minäkään niistä ole käynyt ainuttakaan taistelua.

Vierailija
6/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"raskausarvet ovat jokaisen äidin häpeäpilkku" ja "piilota, häpeä ja itke äitiyden merkkejäsi"...'

Kauhean näköistä ja hirveää, yökyök.

Vierailija
7/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä "taisteluarpi" ym. vastaavat heitot voisivat ehkä olla sarkasmia. Tai jopa - huh sentään - HUUMORIA!

Vierailija
8/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"raskausarvet ovat jokaisen äidin häpeäpilkku" ja "piilota, häpeä ja itke äitiyden merkkejäsi"...' Kauhean näköistä ja hirveää, yökyök.

1. Koska minulla ei ole raskausarpia, minulla ei siis ole mitään "äitiyden merkkejä?"

2. Mitäs jos naisella joka ei ole synnyttänyt/ollut raskaana on raskausarpia? Miten erottaa ne "äitiyden merkeistä"?

3. Onko muita "äitiyden merkkejä" joista minun pitäisi olla tietoinen? Ja mahdollisesti ylpeä? Esim revennyt pillu? Onko se "äitiyden merkki"? Miten sen voisi tuoda esille jos joku epäilee äitiyttäni kun ei noita merkkejä ole?

Vierailija
9/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse esittelen raskausarpiani uimarannoilla yms täysin häpeilemättä.

Omapahan on ongelmasi jos et kestä nähdä "elämän jälkiä".

Vierailija
10/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausarvet tekevät naisesta paremman äidin, kun on kärsitty niin maan kamalasti! Jos mulla ois raskausarpia, minut palkittaisiin ensi äitienpäivänä presidentin linnassa loistavasta äitiydestä. Siinä jäisi Jeesuksen äitikin kakkoseksi!

Vierailija
11/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausarvet tekevät naisesta paremman äidin, kun on kärsitty niin maan kamalasti! Jos mulla ois raskausarpia, minut palkittaisiin ensi äitienpäivänä presidentin linnassa loistavasta äitiydestä. Siinä jäisi Jeesuksen äitikin kakkoseksi!

.. on myös useimmiten niitä joiden arvet on osittain itseaiheutettuja oikeasti lihavuuden takia tai sitten siks että on otettu raskauden aikana painoa 30 kg ylimääräistä. Ja nämä samat jeesuksenäitiäkinparemmat muistavat jakaa traumaattisen ja läheskuolemaanjohtaneen synnytyksensä yksityiskohdat mielellään juuri ensisynnyttäjälle. Ja lienee sanomattakin selvää että nämä täydelliset äidit eivät KOSKAAN suostu käyttämään MITÄÄN kivunlievitystä synnytyksessä, koska haluavat kaikkein kirkkaimman marttyyrinkruunun jonka saa vain jos on iho revennyt joka suuntaan ja pimppa siinä ohessa.

Vierailija
12/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. on myös useimmiten niitä joiden arvet on osittain itseaiheutettuja oikeasti lihavuuden takia tai sitten siks että on otettu raskauden aikana painoa 30 kg ylimääräistä. Ja nämä samat jeesuksenäitiäkinparemmat muistavat jakaa traumaattisen ja läheskuolemaanjohtaneen synnytyksensä yksityiskohdat mielellään juuri ensisynnyttäjälle. Ja lienee sanomattakin selvää että nämä täydelliset äidit eivät KOSKAAN suostu käyttämään MITÄÄN kivunlievitystä synnytyksessä, koska haluavat kaikkein kirkkaimman marttyyrinkruunun jonka saa vain jos on iho revennyt joka suuntaan ja pimppa siinä ohessa.

Vierailija
13/13 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tapella. Lähinnä usein kertoo tosiaan huonosta itsekurista ja holtittomasta lihomisesta. Hyvä äiti pitää itsestään huolta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi