Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heinäsirkat tiistaina

01.11.2005 |

Pääsinpäs kerrankin aloittamaan :)

Aivan ensiksi Suuren Suuret Onnittelut Marendalle, Äksylle (nimimerkkisi saa mut aina hyvälle tuulelle), nässille PLUSSISTA =) Ja kaikille muillekin Plussanneille jos nimi jäi mainitsematta.

Jep eilinen oli vähän alakuloinen päivä yhdelle jos toiselle ja tätikin tuli useamman luokse kyläilemään. Onneksi ne vierailu eivät yleensä kestä loputtomiin. Näin olen itseäni ainakin yrittänyt stempata, tällä hetkellä kun olen varma että se kottarainen on meille änkeämässä kans.

Tällä hetkellä elelen kp20/28-30? ja piina taitaa olla pian pahimmillaan. Alavatsalla on jotain tuntemuksia mutta nehän nyt saattaa tarkoittaa yhtä TAI sitten sitä toista...

Eipä mulla tällä hetkellä ole yhtään järkevämpää asiaa joten lopettelen raporttini tähän.

Ai niin tietenkin mä odotan tänään lukevani monen monta plussa uutista joten ei muuta siskot kuin testaamaan :)

hengessä mukana!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mitään järkevää kerrottavaa, mutta päätin silti tulla vielä pikasesti kurkkaamaan sirkkojen kuulumisia. Toivottavasti tämä päivä olis heinäsirkkojen osalta plussaisempi kuin eilinen, joka taisi olla oikea tätien joukkovierailupäivä! Voi olla, että en kerkee palstailemaan seuraavan kerran kun vasta viikonloppuna, mikä voi tietysti olla positiivistakin, eipähän tule sitten koko ajan mietittyä näitä asioita.

Mulla tänään kp 15/26-27. Eilisiltana mulle tuli jostain syystä hirveän vahva tunne siitä, että tässä kierrossa olis tärpänny. Ehkä se on vaan näitä kovan vauvakuumeen aikaansaamia " valetuntemuksia" , mut silti tuli vähäks aikaa semmonen ihanan kutkuttava olo siitä, josko meillekin nyt jo vihdoin ja viimein.. Saas nähdä, pitkät viikot vielä tulossa, kun vielä ensi viikkokin pitäisi saada kokonaan menemään ennen kun pääsis testaamaan. No onneks te ootte olemassa, pääsee välillä purkamaan pahimpia höyryjä tänne!

Plussaonnea!!!!!

Vierailija
2/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä täällä roikutaan.Ei ole tätiä näkynyt ja saa luvan pysyä poissa.Menossa kp29/27-30 ja eilen nega testattu.Toiveita elätellään vielä.Toivotaan lisää plussia tänään, jos joku vaik testais tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti heti aamusta tulla kurkkaamaan, etta ovatko plussatuulet viela osuneet kenenkaan kohdalle! Lykkya siis testeihin!!

Itselle ei mitaan ihmeita suuntaan eika toiseen, tati pysyttelee poissa (kp39/30) ja testia ei ole edes kotona. Kai tassa joskus pitaisi sellainen taas hankkia, on vaan niin masis saada noita negoja... Palailen illemmalla uudestaan vilkuilemaan paivan saldoja :)

Vierailija
4/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille tädin yllättämille, olipa harmillisen monen kohdalla täti yllättänyt :(

Mutta plussiakin tuli muutama, Ihanaa, onnea kaikille hurjasti! *halaa*

Itsellä unirytmit aivan päin seinää, väsyttää muta uni ei tule, aivan kamala olo sen puolesta ihan kuin unissa kävelijä olisi..

Muuten nautin kaikista oireista suunnattomasti, johan tätä jo hiukan odoteltiinkiin <3

Kaikille oikein mukavaa tiistaita ja laitetaan vielä plussatuulet puhaltamaan!~~~~

Terv.Jenni rv 4+4

Vierailija
5/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Marenda! Onnea Äksy! Onnea Nässi!

Nopeasti tulin kesken työpäivän kurkkaamaan kuulumisia, mutta hiljaiselta näyttää!

Omaan napaan ei kuulu mitään uutta... tätiä ei vielä näy, joten toivoa on!

Me ollaankin tänään typykän kanssa kahdestaan kotona... mies lähti työporukan kanssa Tallinnan risteilylle työkykyä ylläpitämään. Jos vanhat merkit pitää paikkansa niin niistä äijistä ei kyllä kukaan ole huomenna työkunnossa.

Plussaonnea kaikille sitä tarvitseville!

-H

Vierailija
6/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää olen ollut nettipimennossa ja olipa kiva yllätys tulla tänne... ONNEA PLUSSANNEILLE! Teitä olikin aika monta...

Itselle ei mitään uutta, menkat edelleen poissa... pitäisi kai hakea uusi testi ja kokeilla, muuttuisiko negat viimein plussaksi... alaselkää on nyt viikon verran jomottanut ihan urakalla, mistä sitten lie johtuu...

Muutenkin mieli on ollut pari päivää vähän maassa... Papallani todettiin juuri keuhkosyöpä, joten... :( leikkaamaan ei aleta, hoitona vain sädehoitoa... ilmeisesti siis jo sen verran pitkällä, että se on menoa... No, täytyy pysyä positiivisella mielellä, jos se auttaisi. Kävin kyllä jossain syöpäsivuilla netissä ja siellä luki, että iäkkäistä keuhkosyöpäpotilaista harva on 5 vuoden kuluttua diagnoosin jälkeen elossa :(

Miksiköhän on niin, että jonkun on kuoltava ennenkuin toinen saa syntyä?!!? Tältä minusta tuntuu... Kun aikoinaan plussasin esikoisesta, niin vähän sen jälkeen mieheni eno kuoli yllättäen. Ja nyt kun laitettiin kakkonen tilaukseen, niin papaltani löytyi syöpä...

Onneksi meillä on suunnitelmissa vain kaksi lasta... jos nyt ikinä sitä kakkostakaan saadaan...!

No, nyt tuli aika surullista juttua, mutta nyt vain on niin surullinen olo... ehkä tämä tästä vielä joskus piristyy...

Vierailija
7/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt just nikki unohtu mutta sinä kenen papalla on todettu kehkosyöpä Iso halaus ja voimia sinulle.Mun vaarilla oli myös keuhko syöpä.Kun todettiin oli jo levinny pitkälle päähän asti.Elin aikaa annettiin 1-2kk mutta 1,5 vuotta eleli kuitenkin.Täällä ihmettelen vaan näitä oireitani.Siis kp29/27-30.Paha olo, tunteet pinnassa kokoajan, rinnat aristaa hieman.Eilinen testi nega.Mutta mitä ihmettä ihan samanlaista ku ovis limaa taas tulee.Onko kenelläkään ollu tollasta samanlaista limaa raskaana tai ennen menkkoja???Toivo elää niin kauan ku täti ei tuu mutta jotenki on vaan mieli maassa=(

Vierailija
8/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin oltu nettipimennossa eilinen, joten onnea kaikille plussanneille ja tsempit tädin nujertamille!

Oma (.) ... elikkäs kp 22/24 ja toiveet korkealla, jopa niin korkealle et ostin ekan testinkin eilen. Mulla siis aamupahoinvointia havaittavissa, rinnat arat kainaloista asti ja sit palelen ihan sikana. Toivottavasti nämä oireet on niitä oikeita, ei toiveen aiheuttamia!!! No, kohtahan se selviää. Ajattelin testata perjantaina ellei sit täti jyrää. Tekis mieli jo testailla, mut yritän pysyä coolina perjantaihin asti. (=

Vierailija
9/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole menkkoja vielä tullut, kp siis 34/28-32 eikä mitään oireita menkoista. Eilen illalla sängyssä tuntui alavatsalla jännää painetta, semmoisen pienen nipistelyn kera.... ja rintoja on kihelmöinyt välillä. Testi odottaa kaapissa... Huomisen vielä ainakin odottelen ennenkuin testaan. Yleensä mulla on ollut tosi säännöllinen kierto, mut nyt en tiedä kun vasta kahdet menkat on edellisen synnytyksen jälkeen ollut. Olis se kyllä jännä jos nyt olis tärpänny kun ei edes varsinaisesti tässä kierrossa kunnolla yritetty :)

Niin ja oikein paljon onnea kaikille PLUSSANNEILLE!!! Ja plussatuulia muille!

Vierailija
10/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon yrittänyt pysytellä poissa palstalta, kun taidan tippua heinäsirkoista ovuloimattoman kierron takia. ajattelin, että kun raskaustestissä en ole ikään plussaa nähnyt, niin ehkäpä sitten ovistestissä :), mutta eipä ole siinäkään tässä kuussa tärpännyt, vaikka on jo kp 31.

Vierailija
11/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kp 18/28-29 ja mietin et voisko pienet nipistelyt alavatsalla olla oireita...??? Ei kai nyt vielä vois olla mitään merkkejä? Kuvittelen vain kun toivon niin paljon.

Milloin voi tavallisella apteekin testillä aikaisintaan saada positiivisen tuloksen jos on raskaana???

Tässä kierrossa on ensimmäistä kertaa ovislimat loppuneet ikäänkuin kesken...voisiko se olla merkki siitä että raskautuminen on tapatunut???

Kysymyksiä täynnä...

babyunelma

Vierailija
12/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa kp 27/30. Pari päivää on vaivannu hirvee väsymys ja vilutus iltapäivisin, oikeestaan aivan tajuton väsymys: linkaskin torkuin vaikka matka oli lyhyt! Minkäänlaisia menkka tuntemuksia ei oo ollu kahteen päivään yhtään.(!) Ja taas huimausta ajoittain!

On se kyllä kumma, jos ei näillä oirehdinnoilla saada plussaa!

Joku kyseli " toisista ovislimoista" samalla kierrolla: mulla on kans joskus tullu ja täti perään (en muista monenko päivän päästä).

Toivottavasti huomenna lisää plussia Heinäsirkoille!!!