Vierailija

Alexander Stubb (Kokoomus) on biseksuaali.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Stubb

Kts. kohta "yksityiselämä"

Kommentit (17)

ei ole mun mielestä kovinkaan kiinnostavaa, lisäksi olen sitä mieltä, että seksuaalinen suuntautuminen on ihan jokaisen oma asia, oli sitten vaikka hetero.

Jos joku haluaa levittää sukupuolielämänsä, rakkaussuhteensa tai raskautensa pitkin lehtien sivuja, niin levittäköön. Jos joku haluaa pitää tuollaiset asiat ominaan, niin sitä voi kunnioittaa.

Siksi kyselin.

2

Kaikki nää julkut ovat itse paljastaneet seksuaalisen suuntautumisensakin. Silloin on ok näistä asioista julkisesti puhua.

Eikös Rakel Liekki ole bi?

hhhaukotuttaa...et sitten keksinyt yhtään mielenkiintoisempaa aloitusta....Bi, lesbo, homo...ketä kiinnostaa kuka on mitäkin? Hei, minä keksin jotain jännää: Kenellä on Juhla Mokka-kahvia? IIK! Tää kiinnostaa, kertokaa heti!!

Olenkin ihmetellyt mikä vimma Stubbilla on riekkua homoparaateissa ja nythän se selvisi.

Onko tuo Tarja Halostieto varma? Olen aiemminkin kuullut että olisi vähintään bi. Onko lesbo? Kovin kiinnostunut sekin on aina ollut homoasioista, siis niin paljon mukana ettei enää ihan normiheteron kiinnostukseksi mene.

On juuri Briteissä lehdissä, koska oli postannut gay-sivustolle kuvansa. On marraskuusta 2009 ollut avoimesti bi.

Mä oon varmaan harvinainen nainen, mutta mua ei yhtään haittaisi, jos mun mies olis bi. Itse en ole ainakaan vielä löytänyt naista, jota haluaisin, mutta pitäisin sitä vaan hyvänä kehityksenä. Olis enemmän kenen kanssa pitää hauskaa!

Maailmassa on liki 4 miljardia miestä. Jos niistä ei sulle "hauskaa" riitä vaan tarvitset siihen vielä naisiakin että olisi enemmän mahdollisuuksia, niin lopeta koko hauskanpito. Hauska ei ole sinua varten.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat