Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polyamoria lailliseksi Suomessa

Vierailija
01.07.2011 |

Nyt kun erilaisuus on in ja halutaan lisätä aikuisteni hmisten oikeuksia niin mielestäni polyamoria pitäisi välittömästi muuttaa lailliseksi. Jokainen aikuinen eläkööt vaikka 10 naisen kanssa jos siltä tuntuu ja jos kaikki ovat mukana omasta vapaasta tahdosta. Samalla kun homot saavat seurakuntavihkimisensä niin polyamoria voitaisiin muuttaa lailliseksi, ei ole keneltäkään pois.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laillista polygamiaa hain eli laillinen moniavioisuus. Suomen polygamistit ry on setan sisaryhdistys ja ovat nyt esim Pridessä mukana. Toivotaan, että tulee nopeasti lailliseksi, että saadaan moniavioisuus aikuisille ihmislle mahdolliseksi, lapsille yhteishuoltajuus eli monta äitiä/isää ja perintökaari kuntoon.

Vierailija
42/66 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten polyamoria ei tällä hetkellä ole laillista? Älä sekoita avioliittoa siihen, että joku on laillista. Äläkä myöskään sekoita avioliiton solmimista kirkkovihkimykseen. Homojen mahdollisesta kirkkovihkimisestä päättää kirkko, ei eduskunta.

Ai että mua risoo nämä, jotka ovat niin kovasti jotain mieltä, vaikka asiasta ei tunneta faktan puolikastakaan.

Toivotaan, että tulee nopeasti osaksi lainsäädäntöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa linkin siihen lain kohtaan, joka kieltää polyamorian?

:D

Vierailija
44/66 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa linkin siihen lain kohtaan, joka kieltää polyamorian?

:D

Vastasin jo tuossa, että hain laillistettua polyamoriaa eli polygamia. Tokihan ihmiset voi pienissä päissään rakastaa vaikka 100 ihmistä, mutta laillisuutta, perintökaarta hain tällä avauksella. Toivotaan, että tulee samalla kun muitakin aikuisten ihmisten oikeuksia lisätään. Mitään kirkkovihkimisiä ei tarvita, kunhan nyt ensin saataisiin maistraattivihkiminenkin niin olsiin tyytyväinen.

Vierailija
45/66 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen eläköön vaikka 10 miehen kanssa, jos haluaa. Ja kyllä mä haluaisin.

Vierailija
46/66 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minä naisena voisin elää 10 naisen kanssa. Joo, ihan kivaa se on jo nyt.

Vierailija
47/66 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näitä viestejä oikeasti noin vaikea ymmärtää vai oletteko oikeasti vaan jumalattoman yksinkertaisia?

Vierailija
48/66 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näitä viestejä oikeasti noin vaikea ymmärtää vai oletteko oikeasti vaan jumalattoman yksinkertaisia?

T: jumalattoman yksinkertainen

Vierailija
49/66 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja turha lyödä pöytään mitään pedofilia- tai eläimiinsekaantumiskortteja - kyse olisi aikuisista ihmisistä.

Vierailija
50/66 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en jaksa käyttää energiaani sen ajamiseen. Jos AP:lla riittää enrgiaa, laillistaminen saattaa hyvinkin onnistua. Ei ehkä kannata kuitenkaan odottaa, että ihmiset lähtisivät innolla hoitamaan tätä sinun asiaasi.

Vierailija
51/66 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja turha lyödä pöytään mitään pedofilia- tai eläimiinsekaantumiskortteja - kyse olisi aikuisista ihmisistä.

Vierailija
52/66 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sekasotkua ei yksi nainen pystyisi pitämään kurissa, pitäisi palkata varmaan siivousfirma avuksi.

Vierailija
53/66 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sekasotkua ei yksi nainen pystyisi pitämään kurissa, pitäisi palkata varmaan siivousfirma avuksi.

Haha, veikkaanpa että perhesopu olisi silti luultavampi kymmenen miehen ja yhden naisen kuin yhden miehen ja kymmenen naisen kokoonpanossa :D

Nainen on naiselle susi etc.

Vierailija
54/66 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki lehtijutut mitkä olen lukenut polyamoriasta ovat käsitelleet yhden naisen ja kahden miehen välisiä juttuja.

Missä nää perinteiset mies + jalkavaimot jutut on?

Ei taida suomalaiset naiset taipua moiseen...

Vierailija
55/66 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliittoa siten, että se koskisi mitä määrää tahansa ihmisiä. Ainoa vaihtoehto olisi purkaa avioliittolainsäädäntö kokonaan ja antaa ihmisten sopia keskenään huoltajuus- perintö- jne. asiat lakien puitteissa miten haluavat.

Vierailija
56/66 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanhemmat paikalle. Ja geenitesti täytyy lapsille tehdä, kuten koirille kaksoisastutuksessa. Vai onko sillä mitään väliä? Eikö siis lapsella voisii olla n vanhempaa, jossa n >= 1.

Mutta tämä koskisi siis vain monen hengen avioliittoja?

Kaikki joista olen kuullut, on sellaisia, että A on suhteessa B:hen ja C:hen, mutta B ja C eivät ole keskenään suhteessa. Olisiko heidän pakko olla?

Vierailija
57/66 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamoria on ihan vapaata siitä vaan, kuka estää? Ei kukaan tule mihinkään yhteisasuntoon katsomaan jos joukko aikuisia irstailee keskenään ihan vapaasti, omapa on asiansa. Mutta mihinkään avioliittoon ei tällaisia kimppakivan harrastajia tule laillisesti vihkiä eikä misssään nimessä mitään adoptio-oikeutta tällaisille, se on ihan itsestään selvä, kammottava ajatuskin, johan lapsi menee täysin sekaisin siitä mikä on normaalia ja mikä ei. Eli en missään nimessä suvaitse enkä hyväksy laillista avioliittoa tällaisille ihmisille, se on sairasta! En muutenkaan todellakaan pidä moista normaalina mutta niinkuin sanoin omapa on asiansa mitä puuhaavat kunhan pysyvät kaapissaan.

Vierailija
58/66 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ryhmäpanoa ei saa laillistaa. Tai jos laillistetaan niin nimeksi tällaiselle liitolle voisi laittaa jonkun kaikki nai kaikkia liiton. Tuollaista saastetta ei saa sotkea avioliittoon joka kuuluu miehen ja naisen välille! Kaatoapikalle tuollainen saastainen pervoilu ja silläviisiin. Eli en suvaitse!

Vierailija
59/66 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä en enää hyväksy.

Homoliitot hyväksyn.

Vierailija
60/66 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se multa ainakaan olisi pois.

Polygamia= moni-avioisuus.

Jos se tarkoittaisi myös reilusti sitä, että naisetkin saisivat olla polygamisia, niin mikäs siinä sitten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi