Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jättää rasittava mies?

Vierailija
30.06.2011 |

Tapasin yksissä kotibileissä miehen ja vähän kopeloitiin ja pussailtiin. Käytiin kerran syömässä, kerran leffassa ja kerran kaljoilla. Olemme soitelleet pari kertaa ja nyt mies kysyy minulta joka päivä tekstarilla, että koska nähdään. Olen ollut vastaamatta näkemisasiaan, mutta muita asioita olen takaisin kirjoittanut.

Viimeksi puhuimme puhelimessa ja taas kysyttiin, että lähdetkö ulos. En vastannut. Ajattelin, että eiköhän hän tajua vihjeitäni, mutta ei. Taas tuli tekstari, että koska mennään ulos?

Kuinka paljon minulla on velvollisuus selittää hänelle, jos kerran vinkit eivät uppoa?!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun seuraavan kerran laittaa sinulle viestiä, että et ole kiinnostunut, ja hyvää kesää :). Eiköhän mies tajua, kun Suomea puhutaan, niin ei tarvitse arvailla ;).

Vierailija
2/12 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulee usein kadulla vastaan... joten hoitaisin tämän pois päiväjärjestyksestä ihan nätisti mieluiten, niin voisi ainakin moikkailla...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten osaa puhua vaan toivot että toinen on meedio. :D

Vierailija
4/12 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mies voi selvänäkijä olla.

Vierailija
5/12 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä käyt treffeillä, soittelet, tekstailet, suutelet ja annat miehen kosketella itseäsi, jos et ole kiinnostunut hänestä ja toivot että hän ei jatkaisi?!? Meinasitko, että jos annat kouria tisseistä ja pidätte hauskaa yhdessä niin sitten mies varmasti tajuaa lopettaa? Tuon on pakko olla naisten logiikkaa...

Vinkkinä; toimi päinvastoin kun nyt teet ja sano lisäksi miehelle selkeästi, että et ole kiinnostunut. Julmaa roikottaa toista tuolla tavalla!

Vierailija
6/12 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en aina vastaa puhelimeen, tekstaan vain muista jutuista höpölöpöä ja olen vihjaamasta päästyänikin yrittänyt vihjata, että ei oikeestaan... ja ois kaikkea muutakin tekemistä.

Ehkä se on vain sanottava suoraan.

ap

Vierailija
7/12 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtele jotakin kätevää. Älä mene pidemmälle. Sano, että et vain enää halua. Tai odota, leivo suhde ja ole hankala ja mies tsjuaa itse häipyä...

Vierailija
8/12 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin yksissä kotibileissä miehen ja vähän kopeloitiin ja pussailtiin. Käytiin kerran syömässä, kerran leffassa ja kerran kaljoilla. Olemme soitelleet pari kertaa ja nyt mies kysyy minulta joka päivä tekstarilla, että koska nähdään. Olen ollut vastaamatta näkemisasiaan, mutta muita asioita olen takaisin kirjoittanut. Viimeksi puhuimme puhelimessa ja taas kysyttiin, että lähdetkö ulos. En vastannut. Ajattelin, että eiköhän hän tajua vihjeitäni, mutta ei. Taas tuli tekstari, että koska mennään ulos? Kuinka paljon minulla on velvollisuus selittää hänelle, jos kerran vinkit eivät uppoa?!

Ei toiset ihmiset välttämättä tuollaisesta vihjailusta tajua mitään, jos kuitenkin muuten olet tekemissä. Sano suoraan että sinua ei kiinnosta tai et halua lähteä ulos.

Vierailija
9/12 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että elämässäsi on nyt niin paljon kaikkea, että seurustelu ei oikein mahdu elämääsi. Jos se alkaa vinkumaan jotain, sanot, että et mielestäsi ole selitystä sen enempää velkaa.

Vierailija
10/12 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kokemusta tällaisesta...

Ap:lle sanoisin (itse toistuvasti vähän samankaltaisessa tilanteessa olevana), että tuo "kiireisiin ja elämäntilanteeseen" vetoava selitys on ehkä kaikkein paras ja vähiten loukkaava. Jos sanot suoraan, että kuule en ole sinusta kiinnostunut, niin sehän se vasta ikävää onkin!

Itse ainakin haluaisin tulla lempatuksi lempeästi; "minulla ei ole tässä elämäntilanteessa halua seurustella kenenkään kanssa tai tapailla ketään sen kummemmin, joten vaikka oletkin mukava ihminen ja hyvää seuraa, niin en oikeastaan halua nyt mitään tapailua tai tiivistä yhteydenpitoa".

Ei kovin suoraa, mutta tahdikasta!

Vierailija
11/12 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minulla ei ole tässä elämäntilanteessa halua seurustella kenenkään kanssa tai tapailla ketään sen kummemmin, joten vaikka oletkin mukava ihminen ja hyvää seuraa, niin en oikeastaan halua nyt mitään tapailua tai tiivistä yhteydenpitoa".

Tällainen virkamieshöpötys nyt on ihan naurettavaa ja kaikki näkee sen läpi.

Itse asiaan, ei me miehet kaivata mitään saamarin vihjeitä. Sanot just niinkuin asia on.

Vierailija
12/12 |
30.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sitten mielellään häipyy näkyvistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän