Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää: 1-v hiukset

Vierailija
27.06.2011 |

Kuinka turhamaisia nuo bloggaajat oikein ovat? Yksi (melko ulkonäkökeskeinen sellainen) käytti vähän aikaa sitten reilu 1-vee tytöänsä ihan kampaajalla otsahiusten leikkuussa. Ihan kuin tuon ikäisellä ne hiukset edes vielä kasvaisi..

Tarvitseeko teidän yksivuotiaat hiusten leikkausta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojalla oli aika paljon tukkaa, tosin hiukan laikukkaasti. Osa todella pitkää, osa lyhyttä. Hänellä on vahvasti luonnonkihra, joten se oli aina takussa.

Vierailija
2/16 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni poikani oli vähän vajaan vuoden, kun vein ekan kerran parturiin. Ihan siksi, että tukka alkoi tulla silmille ja haitata. TOkihan tuon ikäiseltä voisi itsekin saksia, mutta ei mulla ole kunnon saksia, jotka soveltuisi tukan leikkuuseen eikä mitään osaamista asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikäläinen tökkäs vielä sakset otsaan pystyyn, kun oon aivan tumpelo noissa hommissa, joten parturiin mentiin. Ja sen jälkeen on käyty n. 3 kuukauden välein. POika nyt 9v.

Vierailija
4/16 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole koskaan leikannut omien lasten hiuksia. Olen vienyt aina kampaajalle/parturiin. En luota leikkaavani suoraan ja miksi itse tekisin jotain sellaista minkä toinen tekee paremmin.

Vierailija
5/16 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytöllä otsatukka tuli silmille 1-vuotiaana. Nyt kyllä mietin jos kasvattaisi otsista ja pitäisi pinneillä kiinni sivulla. Ei vaan vielä taida antaa olla tukan pinneillä, ehkä vuoden päästä vasta :)

Vierailija
6/16 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskimmäisellä leikattiin otsatukka silmiltä ekaa kertaa 5kk iässä, 8kk iässä oli pakko leikata polkkatukaksi, kun oli kuuma kesä ja pitkät hiukset menivät vauvan kaulapoimuihin ja hiersi. Vein kyllä kampaajalle toisella kerralla kun olin itse niin epävarma...

Vierailija
7/16 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 1-vuotiaan pojan hiukset pitänyt leikata jo kaksi kertaa. Muuten tulee hiukset silmille.

Vierailija
8/16 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotiaan hiukset leikattu jo kahteen kertaan. Tukkaa on paljon ja kampaajalla käytiin siistin lopputuloksen takia.

Vierailija
9/16 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v. tytöllä oli jo syntyessään aikamoinen pehko ja nyt se on vielä pidempi. Otsatukkaa on täytynyt leikata jo kertaa ettei ole silmillä. Tosin parturiin emme ole vieneet vaan leikanneet ihan itse =)

Vierailija
10/16 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla tytöillä on 1v kuvassa leikatut hiukset ja ei pelkkää otsatukkaa vaan koko tukka. Pitkät paksut hiukset molemmilla ja pojallakin oli jo hiukset leikattu/ajettu tuon ikäisenä.

Vierailija
11/16 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on itse nipsaista ihan vain tavallisilla saksilla. Toinen pitää kiinni ja toinen leikkaa.

Vierailija
12/16 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v. tytöllä oli jo syntyessään aikamoinen pehko ja nyt se on vielä pidempi. Otsatukkaa on täytynyt leikata jo kertaa ettei ole silmillä. Tosin parturiin emme ole vieneet vaan leikanneet ihan itse =)

Muutoin pidämme hiukset kiinni (ponnarilla), etteivät näin helteellä ole olleet haitaksi.

Vierailija
13/16 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi 1v. otsatukkaa ei voi itse leikata

En mä leikkaa kenenkään muunkaan hiuksia, sitä varten on ammattilaiset. Kai sitä saa lapsellakin olla hyvin leikattu tukka, en mä ainakaan osaa niitä yhtä hyvin leikata kuin kampaaja.

Vierailija
14/16 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi 1v. otsatukkaa ei voi itse leikata

En mä leikkaa kenenkään muunkaan hiuksia, sitä varten on ammattilaiset. Kai sitä saa lapsellakin olla hyvin leikattu tukka, en mä ainakaan osaa niitä yhtä hyvin leikata kuin kampaaja.

ne kun yleensä ei tuppaa olemaan mitään kauheen kauniita otsatukkia, ne itseleikatut niillä vanhoilla fiskarsseilla :)

Vierailija
15/16 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on siitä nyt katkera.

Meidän pojan hiukset oli 1 vuotiaana leikattu jo kolme kertaa. Juuri ennen 1v kuvaa ja synttäreitä leikkasi hiukset siskoni joka on kampaaja. Muuten minä kyllä leikkelen niitä ihan itse (ja sen kyllä huomaa).

Vierailija
16/16 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 6v tytön otsahiukset leikattiin jo 8kk ikäisenä.

Itse leikkasin ja ihan suoraan vielä ;) Nyt tytöllä pitkät hiukset ja etuhiukset, joita tasoittelen parin kk:n välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän