Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa päähän nuo kolmijalkaiset.

Vierailija
26.06.2011 |

Miksi miehet perheen perustaessaan ajattelevat, että kun se lapsi sieltä tulee, pysyy elämä täysin samanlaisena kuin ennen?

Tuolla se minunkin mies menee taas, ei edes ilmoittanut mitään, lähti vain. Ja kun muutaman tunnin päästä soitin ja kysyin, että missä menee ja meinaako tulla kotiin, sanottiin vain: "En tuu tänään, oon ryypänny ja jatkan sitä."

Voi jumalauta!! Se saa mielestään tulla ja mennä miten lystää. Hänen mielestään minun omaa aikaani on vaunulenkit. Siitä muistutellaan vieläkin, kuinka hän niin autuaasti hoiti lasta sillä välin kun pääsin kerran lapsen syntymän jälkeen mihinkään. Join kaksi siideriä baarissa ja koko ajan se soitteli, että koska tuun takasi ja en kai ota enempää, että voin heti aamusta hoitaa vauvaa. Tuostakin on jo yli puoli vuotta!

V*tun idioottipaska. Vielä joskus minä sen eron otan, kun ei parisuhdeterapiakaan saa tuota pässiä heräämään todellisuuteen. V*tun renttu.

(Avautuminen.)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan huolia vain todellakin aidon uskovaisen miehen vastedes, jos ketään.

Vierailija
2/2 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoahan harmina elämässäni on etten pääse mihinkään kun olen pienissä lapsissa kiinni ilman lastenhoitoapua mutta niin olin ennenkin. Sen sijaan kaikki muut surun aiheet rahahuolia lukuunottamatta ovat poistuneet miehen myötä.

Ei sinun tarvitse sietää miestä joka ei ota osaansa perhe-elämän vastuusta vaan suhatutuu sinuun lastenhoitajana. On henkisesti helpompaa olla täysin perheen ainoa aikuinen kuin olla parisuhteessa ja silti henkisesti ainoa perheen aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi