Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku haukkuu teidät niin pyydättekö sitten anteeksi?

Vierailija
17.06.2011 |

Mieheni äiti haukkui minut ihan lyttyyn jokunen kuukausi sitten ja sen jälkeen en ole ollut hneen yhteydessä. Itse en sanonut äidilleen mitään vaan kävelin pois tilanteesta koska minulla oli 3v lapsi sylissäni. Nyt mieheni on sitä mieltä että asia selviää kun molemmat pyydämme toisiltamme anteeksi. En vain ymmärrä mitä ihmettä pyytäisin anteeksi? Mieheni ja muutama muu oli paikalla ja ovat samaa mieltä että tilanne ei ollut minun vikani ja en tehnyt mitään väärää, mistä anoppi minua syytti. Ja silti mieheni nyt ehdottaa että pyydän anopilta anteeksi.

Minulla on sellainen tunne että tämä suhde hajoaa ihan kohta käsiin...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mene niin, että se, joka on loukannut, pyytää anteeksi.

Vierailija
2/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastapuoli on loukannut minua kohtuuttomasti. Meillä on mennyt näin anopin kanssa jo viisi vuotta. Ei tarvitse tavata, kukaan ei halua. Ei myöskään hänen poikansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mene niin, että se, joka on loukannut, pyytää anteeksi.

mutta mieheni sanoi että sillä tämä asia selviä, kun molemmat "annamme periksi" ja pyydämme anteeksi, minä ja anoppi toisiltamme. Jäi viel selvittämättä että mitä konkreettisesti minun hänen mielestään tulisi pyytää anteeksi. AP

Vierailija
4/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oletan, että miehesi yrittää saada sinua ikään kuin vastaanottavaiseksi äitinsä anteeksipyyntöä ajatellen. Oletko kysynyt mieheltäsi, mitä sinä pyydät anteeksi? Eikö tuossa tilanteessa riitä, että kuuntelet anoppisi anteeksipyynnön ja annat anteeksi ilman sen kummempia kommentteja? Kysy mieheltäsi, mitä hän tarkoittaa. Niin, ja kysy myös, miksi miehesi ei puolustanut sinua, haukkunut esim. äitiään lyttyyn, kun tiesi, että äitinsä on väärässä. Olen samaa mieltä, että suhteenne on hajoamassa käsiin, jos mies ei tajua näyttää äidilleen sitä, kenen puolella on.

Vierailija
5/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliksi ainakin aluksi ja toinenkin tulee puolitiehen vastaan.eriasia voiko asiaa unohtaa,mutta varmaan peikkona kummittelee ja varovainen olisin.Itellekin just äskettäin käynny samanlainen juttu ja kuvittelin et mies tukisi asiassa,mut ei niin tuntuu juuri tuolta et yksin taistelen tuulimyllyjä vastaan. voimia sinulle.

Vierailija
6/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oletan, että miehesi yrittää saada sinua ikään kuin vastaanottavaiseksi äitinsä anteeksipyyntöä ajatellen. Oletko kysynyt mieheltäsi, mitä sinä pyydät anteeksi? Eikö tuossa tilanteessa riitä, että kuuntelet anoppisi anteeksipyynnön ja annat anteeksi ilman sen kummempia kommentteja? Kysy mieheltäsi, mitä hän tarkoittaa. Niin, ja kysy myös, miksi miehesi ei puolustanut sinua, haukkunut esim. äitiään lyttyyn, kun tiesi, että äitinsä on väärässä. Olen samaa mieltä, että suhteenne on hajoamassa käsiin, jos mies ei tajua näyttää äidilleen sitä, kenen puolella on.

miksi mieheni ei puolustanut minua? Siihen en ole vastausta saanut. Itse en olisi ikinä antanut kenenkään sukulaisen haukkua omaa puolisoani sillä tavalla ja vielä ihan tyhjästä. Mieheni ja äitinsä eivät edes ole kovin läheisissä väleissä ja heilläkin on olleet välit poikki aiemmin, ennen minun tapaamistani jo, äitinsä käytöksen takia anopin ja apen eron aikoihin. En olisi ikinä uskonut että suhteemme kaatuisi tällaiseen, mutta saapa sitten anoppi sen mitä sanoi haluavansa. AP

Vierailija
7/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jotain perää niissä haukuissa onkin, vaikka ei juuri faktaa sillä hetkellä.

Mä voisin pyytää anteeksi, eipä maksaisi mulle mitään, ehkäpä siitä päästäisiin asian oikealle tolalle selvittämään.

Ihmeen pienistä jotkut laittaa suhteensa katkolle, tai jopa eroaa...

Vierailija
9/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun luulin että on. Mieheni on niitä ns. "maailman kilteimpiä ihmisiä" joka ei halua kärpäsellekään pahaa ja siksi kai ei kehtaa äidilleenkän vastaan sanoa, mutta ei vaan ymmärrä että loukkaa samalla minua näin pahasti. AP

Vierailija
10/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jotain perää niissä haukuissa onkin, vaikka ei juuri faktaa sillä hetkellä. Mä voisin pyytää anteeksi, eipä maksaisi mulle mitään, ehkäpä siitä päästäisiin asian oikealle tolalle selvittämään. Ihmeen pienistä jotkut laittaa suhteensa katkolle, tai jopa eroaa...

mitään eroa, vaan lastamme ja sitä että päätettiin olla viemättä lasta 39 asteen kuumeessa vierailulle anopin luo vaan pyydettiin anoppi meille. Anoppi tästä suuttui ja haukkui minut lapselliseksi ja itsekkääksi ihmiseksi hän kun oli jo ruuat sille päivälle suunnitellut. Ja terve vaan kaikille tutuille jotka nyt tunnistaa, tällaista meillä! AP

Vierailija
11/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jotain perää niissä haukuissa onkin, vaikka ei juuri faktaa sillä hetkellä. Mä voisin pyytää anteeksi, eipä maksaisi mulle mitään, ehkäpä siitä päästäisiin asian oikealle tolalle selvittämään. Ihmeen pienistä jotkut laittaa suhteensa katkolle, tai jopa eroaa...

mitään eroa, vaan lastamme ja sitä että päätettiin olla viemättä lasta 39 asteen kuumeessa vierailulle anopin luo vaan pyydettiin anoppi meille. Anoppi tästä suuttui ja haukkui minut lapselliseksi ja itsekkääksi ihmiseksi hän kun oli jo ruuat sille päivälle suunnitellut. Ja terve vaan kaikille tutuille jotka nyt tunnistaa, tällaista meillä! AP

Vierailija
12/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vielä kovin nuori ja elämää kokematon

Vierailija
13/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydän anteeksi jos olet sitä mieltä että pienestä on ero tulossa? Enkä tiedä onko tulossa mutta ei nyt kovin hyvinkään mene. (ja ok, ei tämä nyt ole ainoa asia mikä hiertää mutta ne muut jääkööt nyt setvimättä tässä) En millään keksi mitä pyytää anteeksi ja siksi en halua sitä tehdä. AP

Vierailija
15/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutaman kerran olen suuttunut kunnolla kun ei ole pystynyt laittamaan äitiään tai isäänsä aisoihin. Ja yleensä puolustelee äitinsä sanomisia viimeiseen asti. Aina ei meinaa jaksaa.

Mieheni on niitä ns. "maailman kilteimpiä ihmisiä" joka ei halua kärpäsellekään pahaa ja siksi kai ei kehtaa äidilleenkän vastaan sanoa, mutta ei vaan ymmärrä että loukkaa samalla minua näin pahasti. AP

Vierailija
16/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydän anteeksi jos olet sitä mieltä että pienestä on ero tulossa? Enkä tiedä onko tulossa mutta ei nyt kovin hyvinkään mene. (ja ok, ei tämä nyt ole ainoa asia mikä hiertää mutta ne muut jääkööt nyt setvimättä tässä) En millään keksi mitä pyytää anteeksi ja siksi en halua sitä tehdä. AP

Asiat kannattaa kyllä aina hoitaa kohdilleen.

Mä ymmärrän hyvin, että et kipeää lasta halua viedä minnekkään, mä ymmärrän ihan hyvin myös anopin kantaa, että harmittaa, kun on tehnyt siellä jo kaiken valmiiksi.

Eli ihan vaikkapa siksi. Jotain ymmärrystä kuitenkin penään, täällä asiat ovat aina niin mustavalkoisia, ettei tosikaan. Kuka oikeassa, kuka väärässä...

Vierailija
17/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat kannattaa kyllä aina hoitaa kohdilleen. Mä ymmärrän hyvin, että et kipeää lasta halua viedä minnekkään, mä ymmärrän ihan hyvin myös anopin kantaa, että harmittaa, kun on tehnyt siellä jo kaiken valmiiksi. Eli ihan vaikkapa siksi. Jotain ymmärrystä kuitenkin penään, täällä asiat ovat aina niin mustavalkoisia, ettei tosikaan. Kuka oikeassa, kuka väärässä...

anoppia harmitti. Mutta en tiennyt että se oikeuttaa hänet haukkumaan ja huutamaan minulle tultuaan meille. AP

Vierailija
18/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu niin yritti ex-miehenikin vaatia pyytämään anopilta anteeksi,vaikka se akka lähti ovet paukkuen meiltä ois,niin että taulut tippuivat seinältä! onneksi se liitto päättyi eroon! mitähän mun olisi pitänyt pyytää anteeksi,kun en mitään sanonut?

Vierailija
19/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtunutta nosta liian isolle roolille teidän suhteessa ja siksi mieti eroa, vaan koeta sinä olla se kypsempi osapuoli kuin anoppisi.

Lopulta, nuo ovat pientä kauraa isojen ongelmien verrattuna, vaikka eihän näinkään saa sanoa, mutta silti...

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
20/20 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna ajan kulua. Ja tee miehelle selväksi että kyllä sun kanssa tulee ihmiset toimeen mutta että syytä et ota asiasta mihin et ole syyllinen etkä sellaisia vastaisuudessakaan anteeksi pyytele.

ja mies saa luvan tuollaisessa tilanteessa sanoa äidilleen asiasta, sillä niinhan sinäkin sanoisit jos oma äitisi syyttäisi miestäsi tyhjästä, eikös?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi