Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska viimeksi sinulla on ollut krapula? Kunnon krapula, että oksensit?

Vierailija
13.06.2011 |

Tai, että jotain suunniteltua jäi tekemättä sen vuoksi?

Mä en edes muista. Ehkä 5v. sitten oksensin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no en mä oksenna krapulassa koskaan mutta muuten on olo kamala. Eilen siis viimeksi.

Vierailija
2/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme kk sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla tulee aina alkoholin käytön jälkeen niin järkyttävä krapula oksennuksien ym vaivojen kera, että itkua melkein väännän sen takia =D Ja joka kerta: "mä en juo enää ikinä!"

Vierailija
4/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotissynttäreiden jälkeisenä aamuna. Eli aikastarkkaan 12 vuotta sitten. Alkoholin kanssa on sattunut yhteensä kolme oksentelua aiheuttanutta ylilyöntiä, mutta tuota synttärikertaa lukuunottamatta muut ylenannit ovat tapahtuneet jo kekkeröinnin aikana.

En ole kärsinyt krapulasta juuri koskaan. Viimeksi varmaan viitisen vuotta sitten. Krapulassa olen vain väsynyt ja kiukkuinen. Pää ei onneksi särje.

Juon aika maltillisesti.

Vierailija
5/5 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taipumus saada krapula jo yhdestä juomasta. Viime viikolla join illalla ruuan yhteydessä yhden lonkeron. Aamulla oli maha ihan sekaisin, huono olo ja oksetti.

Sitä ennen join n. 5kk sitten 4 juomaa koko illan aikana (n. klo 18-24 välillä) ja seuraava aamu meni oksennellessa ja olo oli kuin jyrän alle jääneellä.

Ennen pystyin juomaan ihan "normaalisti" muutamankin juoman ilman että seuraava päivä menee pilalle, mutta nykyään en halua enää juoda mitään sillä seuraavan aamun pahoinvointi on todella epämielyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä