Onko Ketipinor 300mg iso vai pieni annos?
Kommentit (13)
Ketiapiinin annos voi olla aika vaihteleva, ja riippuu tilanteesta. Noin teoriassa tuo on lähempänä annoksen alarajaa (jos sellaista edes on...) kuin ylärajaa.
Terkkuja psykiatrialta, siis läkäriltä
on siitä, että mun annos on jo pitkään (vuosia) ollut 25-50mg. FDA taitaa suositella, ettei noin pientä annosta edes käytettäisi?
tietää, että Ketipinor 25 mg 1-2 x 1 iltaisin on ainakin psykiatrian erikoissairaanhoidossa melko usein unettomuutta korjaamaan määrätty lääkeannos.
Itse olen syönyt välillä 100-400 mg psykoosioireisiin.
haittavaikutuksena tunteen että unet ovat totta, eli kun herää kuvittelee että oikeasti on hautausmaalla tms?
Vahva annos sanoisin. 100 mg päihdetyössä on tiputtanut kovimmatkin vauhtipäät tolpiltaan. 200 mg on jo pistänyt kohteen kanveesiin seuraavaksikin päiväksi. Kyseessä on ollut kertaluontoisia annostuksia siis. Jatkuvassa lääkekäytössä vaihtelee sairauden mukaan.
Nuorilla ahdistukseen käytetään usein 25 mg
Aika iso annos tuo 300mg. esim. 2x25mg 3x pvä:ssä käytetään agressiivisen mielialaa tasoittamaan.
Se kun voi vaihdella tautisi laadun, vakavuuden ja muiden syömiesi lääkkeiden mukaan.
jatkossa tabletit ja lisään itse jos tuntuu ettei riitä.
Mitään lääkäriltä kysy.
joten siihen nähden pieni annos. Nykyinen annostukseni on juuri tuo 300mg eli sanoisin, ettei ole pieni eikä suuri. Riippuu paljon tosiaan, mihin vaivaan syöt.
Mun mielestä melko pieni.
Itse olen syönyt enimmillään 1200mg/vrk. Tällä hetkellä menee 700mg.