Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin mieluummin isä lkuin äiti. Saisin omaa aikaa,harrastuksia, matkoja, yms.

Vierailija
09.06.2011 |

Ilman että kukaan kylän juoruämmä olisi arvostlemassa ja kyyläämässä sitä miten paljon olen poissa perheen luota.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies on lasten kanssa. Käyn paljon harrastamassa sekä yksin, että lasten kanssa. Saatan lähteä extempore äkkilähdöllä ulkomaille jne.. Viimeksi jouluna lähdin 1 päivän varotusajalla toisen lapsen kanssa Egyptiin ja nyt 3 päivän varotusajalla toisen lapsen kanssa Maltalle. Eipä kukaan ole ihmetellyt, korkeintaan ovat katellisia kun eivät itse pääse ja voi tehdä mitä huvittaa. Ja jos joku naapuri juoruaa, niin mitä sitten? Juorutkoon :D

Vierailija
2/7 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyyläyksistä vaan elät omaa elämääsi juuri niin kuin teidän perheelle parhaiten sopii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niillä kylän juoruämmien mielipiteillä on kovasti väliä siihen miten teidän perheessä työnjako toimii.

Ja sitten kun isän parisuhde lapsen äitiin päättyy syystä tai toisesta niin lapsistakin tulee helposti pakkoero (80% ajasta), vaikka kuinka olisi ollut läsnä lasten elämässä ennen eroa.

Vierailija
4/7 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen nainen ja äiti ja mulla on omia harrastuksia monta kertaa viikossa ja matkustelenkin ilman miestä tai lapsia.

järjestäkää asianne paremmin.

Vierailija
5/7 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en missään nimessä haluaisi että vastuu jäisi äitinä minulle.

Vierailija
6/7 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei ois mensui, ei tarttis synnyttää, ei imettää, palkka ois PALJON parempi ja voisit olla pomo, koska nainen ei voi suomessa. (lainatakseni erästä tuttavaani...)

Vierailija
7/7 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisit varoa väkivaltaa, nainen nalkuttaisi, joutuisit olemaan kodin sijaan töissä ja perheen ansaitseva osapuoli, erossa nainen veisi lapset, kuolisit nuorempana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi