Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himoitseeko miehet imetyksestä turpeita rintoja?

Vierailija
08.06.2011 |

Mulla nyt kakkosen myötä ihan D-kupin rinnat. Normina sellaiset a:n ja b:n välistä. Oma mieheni ei ole koskaan ollut kiinnostunut "rinnoista", mutta olisiko joku mies?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkään vaikka imetys on jo loppunut, kohta kuukaus sitten, ei miestä kiinnosta mun rinnat vieläkään.(kyse ei oli siitä etteikö mulla ois hyvät tissit, päin vastoin, niitä on monet miehet ihaillu) Tosin mieheni ei mikään tissimies ole muutenkaan, c-d kuppi mulla on muutenkin, eikä raskauden/imetyksen aikana ollu mitenkään isommat.

Vierailija
2/9 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskity vauvaasi hoitamaan! Täytyy ihmetellä nykyajan naisia, aina niillä on seksi jollain tavalla mielessä, katson sen asian niin typeräksi! Milloin inhotaan imettämistä ja sitten tulee mieleen, että jos vaikka miehet olis vilä kiinnostuneita imemään, en voi tajuta, en vaan voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaat, kun lykit vaunuja avonaisessa kesämekossa valtatien vartta pitkin. Kyllä siellä autoilijoiden ja motoristien päät kääntyy. yms.

Vierailija
4/9 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin meillä noissa tuntuu olevan vetovoimaa. Jo odotusaikana oli hiplaamassa ja ihastelemassa kasvaneita rintoja.

Näin imetyksen aikaankin polte olisi kova tisseille päästä, mutta joudun toppuuttamaan menoa aina siinä kohtaa, kun tunnen, että maito lähtee suihkuamaan.. :)

Vierailija
5/9 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksin aikana jopa haluaa että suihkutan maitoa tisseistä hänen päälleen :/ aluksi pidin outona mutta nykyään olen jo sinut asian kanssa

lapsia on 4

Vierailija
6/9 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä, onko se miten yleistä. Mulla on d-kupit, ja imetyksen myötä niistä tuli e-kupit. Kun mulle meinasi kuopuksen synnytyksen jälkeen tulla rintatulehdus, ja rinnat turposi kivikoviksi, jouduin tuskissani pyytämään miestä hieromaan niitä, kun pumppaisin samalla. Se tuijotti niitä ihastuksissaan ja kysyi "Jääkö ne tällaisiksi???" Siinä oli lähellä etten huitaissut sitä maitopullolla.

Ja vieläkin se niitä muistelee haikeana.

Vierailija
7/9 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla aika pervo kaveri, että juuri syntyneen vauvan ruokavarastoista on kiihottunut. Kyllä siinä tulee aivan toisenlaisia tunteita mieleen, kun katsoo vauvan äitinsä rintaa imevän. En ole koskaan kuullut muuta muiltakaan miehiltä.

T.Mies

Vierailija
8/9 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat turposi kivikoviksi, jouduin tuskissani pyytämään miestä hieromaan niitä, kun pumppaisin samalla. Se tuijotti niitä ihastuksissaan ja kysyi "Jääkö ne tällaisiksi???" Siinä oli lähellä etten huitaissut sitä maitopullolla.

Vierailija
9/9 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinkata ja hipelöidä, normikoko C ja nyt DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän