Raakel Lignell näytti upealta
Eilen kaupan kassajonossa katse osui lehtitelineeseen. ja jonkin lehden (en muista minkä) kannessa oli kuva Raakelista.
Silminnähden laihtuneena ja upeana.
Kommentit (57)
Mistä voit tietää, miltä hän näyttäisi!
Hän on upea nyt.
että "pitäisi" laihtua, eikai kenenkään laihtumiset mulle kuulu, sanon vain miltä hän näyttäisi muutaman kilon hoikempana.
varsinkin tuossa iässä kudos ei palaudu.tiedän mistä puhun,sivuaa ammattiani just eikä melkein
myöskään sanonut ettei olisi upea, sehän nyt riippuu ihan kunkin omasta mausta että mitä tekisi itse hänen asemassaan, laihduttaisiko vai ei.
muokattu tuo kuva:D
Heh, kaikki sitä näkyy ihmisiin uppoavankin.
Sara lehden kannessa. Eipä tunnistais jos kadulla kävelis vastaan Raakel Lingnelliksi.
varsinkin tuossa iässä kudos ei palaudu.tiedän mistä puhun,sivuaa ammattiani just eikä melkein
ole sen kummemmin asiaa pohtinut minkään kudoksien kannalta, huoh, pointti oli että vaikka hän onkin nytkin hyvännäköinen niin olisi mielestäni vielä paremmannäköinen mikäli olisi hieman hoikempi. Tuskin kuitenkaan olen maailman kuningatar jonka mielipiteitä kaikki julkimot kuuntelee. Ehkä 15-20 kiloa oli ylikanttiin, sanotaan sitten 7-10.
ole sen kummemmin asiaa pohtinut minkään kudoksien kannalta, huoh, pointti oli että vaikka hän onkin nytkin hyvännäköinen niin olisi mielestäni vielä paremmannäköinen mikäli olisi hieman hoikempi. Tuskin kuitenkaan olen maailman kuningatar jonka mielipiteitä kaikki julkimot kuuntelee. Ehkä 15-20 kiloa oli ylikanttiin, sanotaan sitten 7-10.
ja ajattelet tilalle a-kupit,niin Raksusta lähtee n.4 kiloa....valitettavasti taidat olla ressukka tissitön pikkutyttö..voi sua
ja ajattelet tilalle a-kupit,niin Raksusta lähtee n.4 kiloa....valitettavasti taidat olla ressukka tissitön pikkutyttö..voi sua
sua sitten vaivaa? Jos olisinkin tissitön, niin olisinko sen vuoksi mielestäsi huonompi ihminen? Eikö tuo ole hieman teinimeininkiä arvostella ihmisiä ulkonäön perusteella ;D
ja läski vyötärö
kun olette ton ikäsiä=)sopii yrittää=)
t.kosmetologi
kun olette ton ikäsiä=)sopii yrittää=)
t.kosmetologi
huomattavasti paremmalta, vaikka minulla ei olekaan pariakymmentä kiloa ylipainoa suojanani. Ja lapsiakin on yhtä monta kuin tällä Rakelilla.
paljon hän on laihtunut. Upea on aina ollut ja meillä kaikilla olisi taatusti opittavaa häneltä itseluottamuksen suhteen. Toivoisin itseltäni samaa.
kun olette ton ikäsiä=)sopii yrittää=) t.kosmetologi
huomattavasti paremmalta, vaikka minulla ei olekaan pariakymmentä kiloa ylipainoa suojanani. Ja lapsiakin on yhtä monta kuin tällä Rakelilla.
sisällä olevissa kuvissa ei näytä yhtään laihtuneelta vaan ihan samalta kuin aina ennenkin. Ihan näin lihavana (ja siksi isotissisenä) voin sanoa, että samalta näytän minäkin kuin Raakel niissä lehden sisäsivuilla olevissa kuvissa, enkä näytä mitenkään hyvältä. Siihen kanteen hänelle on tehty vyötärö, jota ei muissa kuvissa ole.
paljon hän on laihtunut. Upea on aina ollut ja meillä kaikilla olisi taatusti opittavaa häneltä itseluottamuksen suhteen. Toivoisin itseltäni samaa.
jutun mukaan liikkumassa.
Millähän keinolla on laihduttanut?
Lehdissä puhuttiin 1,5vuoden projektista. Vielä viime kesän/alkusyksyn kuvissa hän oli ehkä lievän ylipainon puolella? Tietääkö kukaan, missä tahdissa hän on laihtunut nykyiseen painoon?
Otan mallia! :)
Upea muutos. Tosin tuo nainen on aina näyttänyt hyvältä. Joku täällä palstalla tosin näyttää vainoavan häntä.
Lehdissä puhuttiin 1,5vuoden projektista. Vielä viime kesän/alkusyksyn kuvissa hän oli ehkä lievän ylipainon puolella? Tietääkö kukaan, missä tahdissa hän on laihtunut nykyiseen painoon?
Otan mallia! :)
Sitä en tiedä milloin on aloittanut mutta käyn samalla salilla, Raakel on siellä tosi usein. Ihan normipainoiselta näyttää nykyään eli ei ole pelkkää photoshoppausta tuo muodonmuutos.
että "pitäisi" laihtua, eikai kenenkään laihtumiset mulle kuulu, sanon vain miltä hän näyttäisi muutaman kilon hoikempana.