Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raakel Lignell näytti upealta

Vierailija
02.06.2011 |

Eilen kaupan kassajonossa katse osui lehtitelineeseen. ja jonkin lehden (en muista minkä) kannessa oli kuva Raakelista.

Silminnähden laihtuneena ja upeana.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "pitäisi" laihtua, eikai kenenkään laihtumiset mulle kuulu, sanon vain miltä hän näyttäisi muutaman kilon hoikempana.

Vierailija
22/57 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voit tietää, miltä hän näyttäisi!

Hän on upea nyt.

että "pitäisi" laihtua, eikai kenenkään laihtumiset mulle kuulu, sanon vain miltä hän näyttäisi muutaman kilon hoikempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin tuossa iässä kudos ei palaudu.tiedän mistä puhun,sivuaa ammattiani just eikä melkein

Vierailija
24/57 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskään sanonut ettei olisi upea, sehän nyt riippuu ihan kunkin omasta mausta että mitä tekisi itse hänen asemassaan, laihduttaisiko vai ei.

Vierailija
25/57 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muokattu tuo kuva:D

Heh, kaikki sitä näkyy ihmisiin uppoavankin.

Vierailija
26/57 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara lehden kannessa. Eipä tunnistais jos kadulla kävelis vastaan Raakel Lingnelliksi.

Vierailija
27/57 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin tuossa iässä kudos ei palaudu.tiedän mistä puhun,sivuaa ammattiani just eikä melkein

ole sen kummemmin asiaa pohtinut minkään kudoksien kannalta, huoh, pointti oli että vaikka hän onkin nytkin hyvännäköinen niin olisi mielestäni vielä paremmannäköinen mikäli olisi hieman hoikempi. Tuskin kuitenkaan olen maailman kuningatar jonka mielipiteitä kaikki julkimot kuuntelee. Ehkä 15-20 kiloa oli ylikanttiin, sanotaan sitten 7-10.

Vierailija
28/57 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sen kummemmin asiaa pohtinut minkään kudoksien kannalta, huoh, pointti oli että vaikka hän onkin nytkin hyvännäköinen niin olisi mielestäni vielä paremmannäköinen mikäli olisi hieman hoikempi. Tuskin kuitenkaan olen maailman kuningatar jonka mielipiteitä kaikki julkimot kuuntelee. Ehkä 15-20 kiloa oli ylikanttiin, sanotaan sitten 7-10.

ja ajattelet tilalle a-kupit,niin Raksusta lähtee n.4 kiloa....valitettavasti taidat olla ressukka tissitön pikkutyttö..voi sua

Vierailija
29/57 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelet tilalle a-kupit,niin Raksusta lähtee n.4 kiloa....valitettavasti taidat olla ressukka tissitön pikkutyttö..voi sua

sua sitten vaivaa? Jos olisinkin tissitön, niin olisinko sen vuoksi mielestäsi huonompi ihminen? Eikö tuo ole hieman teinimeininkiä arvostella ihmisiä ulkonäön perusteella ;D

Vierailija
30/57 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja läski vyötärö

Vierailija
31/57 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olette ton ikäsiä=)sopii yrittää=)

t.kosmetologi

Vierailija
32/57 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olette ton ikäsiä=)sopii yrittää=)

t.kosmetologi

huomattavasti paremmalta, vaikka minulla ei olekaan pariakymmentä kiloa ylipainoa suojanani. Ja lapsiakin on yhtä monta kuin tällä Rakelilla.

Vierailija
33/57 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon hän on laihtunut. Upea on aina ollut ja meillä kaikilla olisi taatusti opittavaa häneltä itseluottamuksen suhteen. Toivoisin itseltäni samaa.

Vierailija
34/57 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olette ton ikäsiä=)sopii yrittää=) t.kosmetologi

huomattavasti paremmalta, vaikka minulla ei olekaan pariakymmentä kiloa ylipainoa suojanani. Ja lapsiakin on yhtä monta kuin tällä Rakelilla.

Vierailija
35/57 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä olevissa kuvissa ei näytä yhtään laihtuneelta vaan ihan samalta kuin aina ennenkin. Ihan näin lihavana (ja siksi isotissisenä) voin sanoa, että samalta näytän minäkin kuin Raakel niissä lehden sisäsivuilla olevissa kuvissa, enkä näytä mitenkään hyvältä. Siihen kanteen hänelle on tehty vyötärö, jota ei muissa kuvissa ole.

Vierailija
36/57 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon hän on laihtunut. Upea on aina ollut ja meillä kaikilla olisi taatusti opittavaa häneltä itseluottamuksen suhteen. Toivoisin itseltäni samaa.

jutun mukaan liikkumassa.

Vierailija
37/57 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän keinolla on laihduttanut?

Vierailija
38/57 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdissä puhuttiin 1,5vuoden projektista. Vielä viime kesän/alkusyksyn kuvissa hän oli ehkä lievän ylipainon puolella? Tietääkö kukaan, missä tahdissa hän on laihtunut nykyiseen painoon?

Otan mallia! :)

Vierailija
39/57 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea muutos. Tosin tuo nainen on aina näyttänyt hyvältä. Joku täällä palstalla tosin näyttää vainoavan häntä.

Vierailija
40/57 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdissä puhuttiin 1,5vuoden projektista. Vielä viime kesän/alkusyksyn kuvissa hän oli ehkä lievän ylipainon puolella? Tietääkö kukaan, missä tahdissa hän on laihtunut nykyiseen painoon?

Otan mallia! :)

Sitä en tiedä milloin on aloittanut mutta käyn samalla salilla, Raakel on siellä tosi usein. Ihan normipainoiselta näyttää nykyään eli ei ole pelkkää photoshoppausta tuo muodonmuutos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan