Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin HELVETIN pettynyt!!! :(

Vierailija
29.10.2005 |

Luulin että me käydään vaan perheen kesken saunassa ja vietetään rauhallinen koti-ilta. Mies lähti kauppaan, tuli kaupasta ja mukana oli 12-PACK OLUTTA!!! Pimahdin täysin. Ukko lupasi olla juomatta ainakin kuukauden. Kaks viikkoa kesti. Ja nyt sen paskafrendi tuli kans meille ryyppäämään. >:(.

HELVETTI soikoon, en jaksa enää. Mieheni isä oli juoppo, kuten vaarinsakin. Pelkään että miehestäkin tulee, itse se ei ota kuuleviin korviin vaikka yritän sanoa että toppuuttelis juomista. MITÄ MÄ TEEN että saan sen joka viikonloppuisen ryyppäämisen loppumaan? En jaksa enää :( kertokaa, miten voin lopettaa tämän jatkumon?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
2/19 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapi mies pysähtyä ajattelemaan, toivon mukaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sinä lopetat asiasta sanomisen ja annat miehen itse ottaa vastuun siitä niin saattaa nopeammin tajuta. Toki voit vaatia että kotona sun ei tarvitse juomista katsella.

Vierailija
4/19 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin tosiaan menee alkoholismin puolelle. Säikäyttäisin sen rupeamalla touhuamaan eroa ja katsomalla miten siihen reagoi.

Vierailija
5/19 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin yritin sanoa että sen elimistö alkaa vaatia sitä olutta enemmän ja useammin, kohta mikään ei riitä. Yritin sanoa etten enää jaksa sitä että viikonloput on aina pilalla kun mies juo. Sanoin myös sen että se ei ole oikein että tavallaan tuo ryyppääminen on sen etuoikeus, jolloin se voi UNOHTAA kaikki, lapsien hoidon ja kodin ylipäätään.

Ja kun sanoin että oon niin pettynyt kun se petti mun lupauksen se KUSIPÄÄ sanoi ettei vois vähempää kiinnostaa!!! Kysyinpä sitten että " olutko on tärkeempä kuin mä?!?" En saanu vastausta. :(

t.ap

Vierailija
6/19 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kun sanoin että oon niin pettynyt kun se petti mun lupauksen se

t.ap

tarkoitin toki että pettynyt kun se petti sen lupauksen mulle...

Vierailija
7/19 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni siihen, että mies joi kaikki vapaapäivät. Jossain vaiheessa sain tarpeekseni ja hain omaa asuntoa. Siihen asti olin yrittänyt puhua asiasta, jankuttaa, huutaa, pitää mykkäkoulua jne. Mikään ei tehonnut.

Kun muutin omaan asuntoon lapsieni kanssa, mies ikään kuin heräsi tilanteeseen. Nyt on jo pidemmän aikaa juonut kohtuullisesti ja olemmekin viettäneet aikaa saman katon alla. Ensi kuun lopussa asumme virallisesti yhdessä ja elämä on todella ihanaa...

Vierailija
8/19 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että jos lähden lasten kans niin mies repsahtaa totaalisesti juopoksi :(...pelkään pahinta kokoajan ja yritän olla toiveikas, mutta en jaksaisi.

t.ap

Vierailija
9/19 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma jos aikuinen mies ei voi kotonaan olutta ottaa??

Mitä tuossa nyt on jos istuvat muutaman tunnin nätisti ja jutustelevat??

Vierailija
10/19 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giga@:

Vierailija
11/19 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giga@:

Mikä helvetti sä oot mitään sanomaan kun et tilanteesta tiedä!!!

Niinkuin sanoin mieheni juo, ja reippaasti, mäyräkoira/ilta joka viikonloppu joskus jopa kahtena iltana! Pelkään että siitäkin tulee juoppo kun edesmennyt isänsä ja vaarinsa oli, siis on vahvasti suvussa!

anteeksi että olen tyly, en vaan jaksa!

t.ap

Vierailija
13/19 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä luulen että jos lähden lasten kans niin mies repsahtaa totaalisesti juopoksi :(...pelkään pahinta kokoajan ja yritän olla toiveikas, mutta en jaksaisi.

t.ap

Vierailija
14/19 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitettävästi ja ketään ei edes viitti pyyttää kylään, kun äijä kännissä.

Vierailija
15/19 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kantaa vastuuta muusta kuin omasta ja lastesi hyvinvoinnista, panosta siis siihen!

Vierailija
16/19 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholismin nujertamiseen.

Mä olen yrittänyt saada isäni lopettamaan juopottelun jo yli 20 vuotta. Ei tulosta. Ainoastaan ilkeilyä ja nälvimistä olen saanut osakseni siitä hyvästä. Ja isä juo koko ajan vaan enemmän.

Juoppo pitäis saada keskustelemaan ammattilaisen kanssa ja sen jälkeen AA-kerhoon...

Vierailija
17/19 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän toisenlainen ja tavallaan samanlainen kokemus. Mun ex petti mua vähän väliä. Yritin hyvällä ja pahalla ja yritin kestää ja toivoin muutosta, mutta vähitellen tajusin, että toista ei voi muuttaa eikä ollut mitään, millä minä olisin voinut vaikuttaa asiaan (kyse ei ollut mistään seksin puutteesta kotona ja hyvännäköinenkin olen). Aloin huolehtia vaan omasta elämästäni ja lapsestamme ja annoin ukon mennä, miten haluaa. Lopulta pääsin sellaiseen mielenrauhaan, että annoin sille tyynen rauhallisesti kenkää ja jatkoin tyytyväisenä omaa elämääni. Nyt on asiat hyvin.

Vierailija
18/19 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joi päivittäin, ei läheskään aina humalaan asti, mutta pieneen hiprakkaan. Ja olutta oli saatava. Muutaman tunnin kaverilla käynti saattoi venähtää aamuyön tunneille ja hillittömään humalatilaan. Koskaan ei pystynyt luottamaan, tuleeko todella silloin kun on luvannut. Ja lupaukset alkottomasta kuukaudesta eivät pitäneet - kehitteli riidan ja oli taas hyvä syy ottaa.

Sanoin miehelle vuosien aikana useampaan otteeseen, että älä päästä tilannetta siihen, että sinun pitää valita alkon tai perheen välillä.

Lopulta mittani tuli täyteen ja erosin. Mies ei edelleenkään myönnä, että olisi alkoholisti - se olenkin minä jolla on alkoholiongelma =) siis miehen mielestä.

Niinkuin joku kirjoitti: et pysty miestäsi muuttamaan, muutoksen ja halun muutokseen täytyy tulla häneltä itseltään.

Olen yh:na tuhat kertaa onnellisempi ja elämäni on lasten kanssa ihanaa.

Laita mies valinnan eteen - joko alko tai perhe, kumpaakin ei voi saada. Ja oman terveytesi ja mahdollisten lasten takia: eroa jos mies ei muutu.

Vierailija
19/19 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo sinusta normaalin parisuhteen malli? Holhotaan toista kuin lasta?

Eiköhän ap ole ansainnut hieman parempaa elämää kuin alkoholistin holhoamista ja vahtimista???

t.21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi