Nyt mun mies teki pahan arviointivirheen, arrgh.
Päätin lopultakin ryhtyä kunnon laihdutuskuurille, kiloja siunaantunut sen verran tuhdisti,että olo jo hankalaa. No, mitä tekee mies? Saatana, menee ja ostaa mulle puhuvan henklövaa'an. Ihan varmasti haluan joo saatana vaa'an huutavan kaikille painoni. Hyvä jos vilkaisen painolukua, mutta nyt se vaaka hitto rääkäisee painon päin näköä ja muiden korvia. Tää ottaa mua päähän nyt niin,et tekis mieli pistää koko putkiaivo pellolle. En enää tykkää siitä, kun on noin idiootti.
Kommentit (24)
Itse käyn puntarilla kotona ja useimmiten yksin ollessa ja silloin on ihan sama millä tavalla puntari kommunikoi.
Minäkin ihmettelen miksi puntaroit paikalla missä tulos kuuluu kaikille ja päin toisten korvia?
"Seinilläkin korvat on". Tietty käyn kylppärissä omia aikojani vaa'alla, mutta tahtoo unohtua että vaaka puhuu. Lapsi oli kuullut painoni ja eikös se pentele ollut ja mennyt kailottamaan äidin painon pk:n ruokapöydässä kaikille. Joo ja turha tulla sanomaan, että mitä väliä. En todellakaan halua mennä toreille kuuluttamaan paljonko painan. Senkin takia suututtaa ukko, sen vika tää on.
"Seinilläkin korvat on". Tietty käyn kylppärissä omia aikojani vaa'alla, mutta tahtoo unohtua että vaaka puhuu. Lapsi oli kuullut painoni ja eikös se pentele ollut ja mennyt kailottamaan äidin painon pk:n ruokapöydässä kaikille. Joo ja turha tulla sanomaan, että mitä väliä. En todellakaan halua mennä toreille kuuluttamaan paljonko painan. Senkin takia suututtaa ukko, sen vika tää on.
kesällä ne tursuvat läskinne näkyy. Laihdutuksen aika meni jo.
Se aika oli talvi ja kevät. Nyt ei auta kuin korkata siideri ja unhoittaa laihdutus haaveet.