perun lapsen synttärit, ov
mitä mieltä olette?
meillä on kuukauden ikäinen vauva joka nukkuu huonosti, jonka vuoksi siis itsekin nukun vähän kerralaan ja ajoittain oloen todella väsynyt..
viikon päästä olisi vanhemman lapsen synttärit, joille suuri osa sukulaisista ei ole tulossa koska ristiäiset ovat myöhemmin tässä kuussa. tänään tuli oikeasti mieleen että voinko perua nsynttärit, en vain jaksa järjestää kaksi juhlia, en saa tehtyä mitään kun vauva on hereillä, lisäksi väsyttää niin että en usko nauttivani siitä että täällä viikonpäästä olisi jotain sukulaisia.. ajatuskin tuntuu liian suurelta. miehellä on niin paljon töitä ja muita hommia ettei juuri ehdi auttamaan minua.
olenko marttyyri jos perun ne synttärit?
Kommentit (42)
Kyllä musta tuossa tilanteessa voi ihan hyvin tehdä niin, että järjestää lapselle vaan kaverisynttärit ja sitten sukulaisten kanssa juhlitaan ristiäisissä myös synttäreitä. Koska suuri osa sukulaisista ei ilmeisesti kuitenkaan pääsisi paikalle? Niin kyllähän ne loputkin voi sitten juhlia muutaman viikon kuluttua. Ens vuonna kun ei ole ristiäisiä tulossa kai voi pitää sukusynttäritkin ihan normaalisti, niin suku pääsee kokoontumaan. Kaverisynttäreiden järjestäminen on paljon helpompaa kun ei tartte tarjoamisten olla kummoisia, ei tartte niin siivota tai jaksaa seurustella itse vieraiden kanssa. Ja luultavasti niitä lapsikin kuitenkin odottaa kovemmin.
että kuinka paha olisi jos mä näille sukulaisille jotka siis ovat tulossa ilmoittaisin että en jaksakaan pitää niitä vaan että juhlitaan sitten ristiäisissä myös vanhempaa lasta. kaverisynttärit ehdottomasti pidetään, niitä en ole ollut perumassa..
ap
että perumalla juhlat tuotat lapsellesi suuren pettymyksen. Hän ei ymmärrä tuollaisia ihmeselityksiä.