Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Minkälaista hoidon pitäisi lapsellesi olla, että maksaisit siitä itse 450 €/kk?

Vierailija
03.05.2011 |

Tuohon osaan ei siis saisi Kelan tukea, vaan tuo menisi omasta pussista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ulkomailla asuessa maksanut lapseni hoidosta yli 1000€ kuussa ja totta kai laatua ja suurta hoitaja lapsi suhdetta sillä saa.

Vierailija
2/7 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pieni rymä, toki riipuen lapsen iästä, isommalle valikoituja kasvatettuja hyvin käyttäytyviä kavereita, esim 4 ryhmä olisi hyvä 5-6v

samat säännöt kaikilla ja vanhemmat tuntisivat toisensa ja olisivat yhteistyökykykyisiä :)

maksaisin enempikin jos saisin hyvän hoidon ja opetuksen lapselleni,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätevää, turvallista, tasokasta, ammattimaista, lapsen edun mukaista jne. oli hinta mikä tahansa. Olen ja olen ollut valmis maksamaan paljon lasteni hoidosta.

Vierailija
4/7 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kallista..

Vierailija
5/7 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaatko perustaa hoitopaikkoja?

Vierailija
6/7 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellisista kustannuksista, kuten 254euroakin. Jos haluat lapsellesi yksityisen hoitajan kotiisi/hoitorinkiin niin se maksaa sinulle tuon verran, etkä voi vaatia pph:ta erikoisempaa hoitoa. Hoitajan tulee olla hyvä, lapsirakas, huolehtia laspsen perushoidosta/tarpeista, mutta tuon maksun takia sinä et voi vaatia hoitajalta enempää kuin jos lapsi olisi kunnallisessa hoidossa. Ryhmä toki pienempi mitä esim.pk:ssa ja siinähän on jo sinänsä etunsa.

Vierailija
7/7 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi muita vaihtoehtoja ja palkkani tämä nykyinen. Lapseni on nytkin (erittäin hyvässä) yksityisessä päiväkodissa, mutta itse maksettava osuus on paljon pienempi.