G: Minkälaista hoidon pitäisi lapsellesi olla, että maksaisit siitä itse 450 €/kk?
Tuohon osaan ei siis saisi Kelan tukea, vaan tuo menisi omasta pussista.
Kommentit (7)
eli pieni rymä, toki riipuen lapsen iästä, isommalle valikoituja kasvatettuja hyvin käyttäytyviä kavereita, esim 4 ryhmä olisi hyvä 5-6v
samat säännöt kaikilla ja vanhemmat tuntisivat toisensa ja olisivat yhteistyökykykyisiä :)
maksaisin enempikin jos saisin hyvän hoidon ja opetuksen lapselleni,
pätevää, turvallista, tasokasta, ammattimaista, lapsen edun mukaista jne. oli hinta mikä tahansa. Olen ja olen ollut valmis maksamaan paljon lasteni hoidosta.
todellisista kustannuksista, kuten 254euroakin. Jos haluat lapsellesi yksityisen hoitajan kotiisi/hoitorinkiin niin se maksaa sinulle tuon verran, etkä voi vaatia pph:ta erikoisempaa hoitoa. Hoitajan tulee olla hyvä, lapsirakas, huolehtia laspsen perushoidosta/tarpeista, mutta tuon maksun takia sinä et voi vaatia hoitajalta enempää kuin jos lapsi olisi kunnallisessa hoidossa. Ryhmä toki pienempi mitä esim.pk:ssa ja siinähän on jo sinänsä etunsa.
Jos olisi muita vaihtoehtoja ja palkkani tämä nykyinen. Lapseni on nytkin (erittäin hyvässä) yksityisessä päiväkodissa, mutta itse maksettava osuus on paljon pienempi.
olen ulkomailla asuessa maksanut lapseni hoidosta yli 1000€ kuussa ja totta kai laatua ja suurta hoitaja lapsi suhdetta sillä saa.