Olitko sinä 21-vuotiaana näin lapsellinen?

Vierailija

http://suosikki.fi/tickle-your-fancy/

Olen nyt hetken seurannut tuota blogia ja ihmettelen suuresti, kuinka paljon ikäistään nuoremmalta tuo tyttö vaikuttaa. Herttainenhan hän toki on, mutta niin kovin kovin lapsellisen oloinen. Olisin juttujen perusteella veikannut iäksi korkeintaan 16! Vaikea kuvitella häntä kuntouttamassa reumapotilasta...

Itse olin hänen ikäisenään huomattavasti paljon kypsempi. Ja niin olivat kyllä ystävänikin.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

mutta niissä oli niin vähän tekstiä, etten sen perusteella voisi lapselliseksi sanoa. Hyvin tyypillistä blogiahan toi tuntuu olevan...

Vierailija

että onpa onnellisen ja iloisen oloinen nuori nainen. Näyttää tyytyväiseltä elämääsä eikä tule mieleen mikään murjottava luonne.

Ehkä onnellinen ihminen antaa itsestään lapsellisen kuvan. Toivon että olisin itse ollut yhtä 'lapsellinen' tuon ikäisenä.

Vierailija

Suosikki-lehden alla ilmeisesti siis. Elämänmyönteinen, ei liian pissismäinen, terveellisiä elämäntapoja kannattava, silti nuorekas eikä saarnaava. Antaisin mielelläni teinini lukea tuota, toisin kuin monia muita blogeja (eriasia on sitten miten estää lukemasta, tarkoitin lähinnä omaa mielipidettäni.. :D )

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat