Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun elämä on unelmaa.

Vierailija
17.04.2011 |

Ei tarvitse mennä töihin, voin tehdä päivisin mitä haluan. Omat lapset ovat kaikki koululaisia. Meillä käy siivoaja ja ruoka (lounas ja päivällinen) tulee ravintolasta suoraan kotiin.

8v sitten elettiin muutamalla sadalla eurolla miehen kanssa opiskelija-asunnossa ja laskettiin senttejä. Ei osattu edes unelmoida tällaisesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tyytyväinen elämääni, mutta vielä on unelmia toteuttamatta ja haaveita tulevaisuuden varalle, joten en kai vielä voi sanoa että eläisin unelmaani.

En myöskään työskentele ja lapsista toinen on koulussa ja toinen tarhassa. Parisuhde on kunnossa ja omakotitalo valmistui viime joulukuussa.

Vierailija
2/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palasin työelämään ja nyt eletään yhdenlaista unelmaa MUN työn vuoksi ulkomailla. Siivooja käy meilläkin, täällä se on vähänniinkuin maan tapa, ja ruoka tulee meilläkin valmiina ravintolasta jos halutaan mut toisaalta on kiva laittaa itsekin ruokaa kun ei ole pakko. Lapset käyvät korkeatasoista, yksityistä koulua ja oppivat monta kieltä, se on minusta tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ehtinyt tehdä monta koululaista 8 vuodessa? Mitä sitten teet päivisin? Asutteko ulkomailla?

Vierailija
4/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä teille taitaa olla tullut rahaa nopeasti ja paljon, onnittelut siitä.

En tiedä miten tähän aloitukseen muuten reagoisin. Jos sanoisin etten itse haluaisi olla tuossa asemassa vaikka olisinkin rikas, minut leimattaisiin kateelliseksi.

Vierailija
5/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä teille taitaa olla tullut rahaa nopeasti ja paljon, onnittelut siitä.

En tiedä miten tähän aloitukseen muuten reagoisin. Jos sanoisin etten itse haluaisi olla tuossa asemassa vaikka olisinkin rikas, minut leimattaisiin kateelliseksi.

en mäkään jaksaisi pelkkää oleilua ja harrastelua ja shoppailua. Mutta ap:han voi tehdä vaikka jotain tutkimusta tai vapaaehtoistyötä vapaa-ajallaan.

Vierailija
6/6 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on ajatellut tämän ketjun rakenteeksi että ensin kateelliset tulevat sanomaan että elämä pelkän mammonan ympärillä on tyhjää, ja sitten hän kertoo olevansa suuri vaikuttaja syöpätutkimuksessa vapaaehtoispohjalta, jotta niille ensimmäisille vastaajille tulisi huono omatunto ja paha mieli.

Kieltämättä teille taitaa olla tullut rahaa nopeasti ja paljon, onnittelut siitä. En tiedä miten tähän aloitukseen muuten reagoisin. Jos sanoisin etten itse haluaisi olla tuossa asemassa vaikka olisinkin rikas, minut leimattaisiin kateelliseksi.

en mäkään jaksaisi pelkkää oleilua ja harrastelua ja shoppailua. Mutta ap:han voi tehdä vaikka jotain tutkimusta tai vapaaehtoistyötä vapaa-ajallaan.