Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehiltä kysyttäessä vähintään 8 10:stä naisesta saa orgasmin pelkällä yhdynnällä

Vierailija
12.04.2011 |

mutta naisilta kysyttäessä vastaukset ovat aivan toisenlaisia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan siinä on sekin, että aika moni nainen osaa uskottavasti feikata orgasmia.

Vierailija
2/14 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeassa.

Samoin tutkimuksissa aina miehillä on tyyliin keskimäärin 12 seksikumppania ja naisilla 5. Teineiltä kysyttäessä 15 vuotiaista pojista on harrastanut seksiä tyyliin 80 prosenttia ja tytöistä 20... Että kenen kanssa nämä miehet ja pojat puuhaavat, olettaen että sekä naiset että miehet ovat puhuneet totta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pojat on kovempia valehtelemaan

Vierailija
4/14 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se 20 %:n ydinjengi jakaa tietysti kaikille ja pojat on kovempia valehtelemaan

Tai siis poikien valehtelu tottakai on, mutta jos naisista (tai siis tytöistä) vain 20% on harrastanut seksiä ja heilläkin kaikilla on ollut huomattavasti vähemmän seksikumppaneita, niin joko pojat ovat panneet toisiaan, tai sitten panneet omiaan... ;D

Vierailija
5/14 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

stoorin tarkoitus on jauhaa miehistä...

Vierailija
6/14 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niiden kumppanien tarvitse olla samanikäisiä, tai edes samaa sukupuolta..

No se 20 %:n ydinjengi jakaa tietysti kaikille ja pojat on kovempia valehtelemaan

Tai siis poikien valehtelu tottakai on, mutta jos naisista (tai siis tytöistä) vain 20% on harrastanut seksiä ja heilläkin kaikilla on ollut huomattavasti vähemmän seksikumppaneita, niin joko pojat ovat panneet toisiaan, tai sitten panneet omiaan... ;D

Vierailija
7/14 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tosiaan kuvittelee itsestään liikoja...

Vierailija
8/14 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli kuulemma niin ihanaa juuri se, että tämä nainen sai joka kerta orgasmin ja vieläpä monesti. Ja tykkäsi niiiiin paljon sellaisesta pitkän kaavan rynkytyksestä...

Mä päätin, et uudessa suhteessa en ikinä ala esittään mitään yli-innokasta sängyssä!

Vierailija
9/14 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kuusi pidempää seksisuhdetta naiseen (yhden -viiden illan juttuja en laske). Näistä kaksi sai orgasmin yhdynnässä usein/aina, yksi harvoin, kaksi vain autettuna ja yksi ei ollut saanut koskaan orgasmia mitenkään.

Vierailija
10/14 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan jaksa enään jahkata sitä saako nainen vai ei, tilanteen pitää olla sopiva että naiselle ainakin yrittää tehdä orgasmin suuseksillä, käsipelillä jne jne.. jos ei millään tule hoitakoon itse itsensä ei se minua hidasta ja en jaksa tunteja alkaa jahkaamaan sen panon kanssa että saako se vai ei. Vika on oltava naisen päässä ja se vahvistaa sitä enemmän kun se sanoo että ei ole koskaan saanut panon aikana orgasmia.

Vierailija
11/14 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman tutkimuksia. 1 kymmenestä saa naimalla, muut sormella tai kielellä, 1 ei ollenkaan.

T: mies

Vierailija
12/14 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikää jo jonkin verran. Sänkykumppaneita on ollut parisenkymmentä, joista 4 pitkää suhdetta. Olen säännöllisesti saanut yhdynnässä orgasmeja (ilman extra-apuja) kahden pitkäaikaisen kumppanin kanssa ja kerran yhen läpihuutojutun kanssa...

Riippuu siis miehestä :P

Vierailija
13/14 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja miehet on erilaisia, joten riippuu miehestä mutta myös naisesta.

Vierailija
14/14 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikää jo jonkin verran. Sänkykumppaneita on ollut parisenkymmentä, joista 4 pitkää suhdetta. Olen säännöllisesti saanut yhdynnässä orgasmeja (ilman extra-apuja) kahden pitkäaikaisen kumppanin kanssa ja kerran yhen läpihuutojutun kanssa...

Riippuu siis miehestä :P

Itsellä nykyinen kaveri ei vaan saa vaikka kuinka sitä panee ja mistä asennosta tahansa, edellinen sai aina pani sitä vaikka pikaisesti pesukonetta vasten se sai, eroja on naisissakin.