Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole totta, että on pitäny se kiintiöhomo hakea tonne maajusseihinkin...

Vierailija
12.04.2011 |

mitään ohjelmaa ei nykyään voi tehdä ilman tätä ilmiötä. Meni vähän maku nyt tuosta perheohjelmastakin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio lasten kanssa katsella.

Vierailija
2/20 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

homo? Onko linkkiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä aapeen kanssa.

Vierailija
4/20 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään arvion mukaan n. 10 % väestöstä on homoseksuaaleja. Kymmenen maajussin sekaan mahtuu siis ihan tilastollisestikin yksi homo. Ja aika useinhan näiden maaseudun peräkammarinpoikien yksinjäämisen syynä on juuri se, ettei voi myöntää omaa suuntautumistaan itselleen tai ainakaan muille.

Keneltä se on pois, jos mukana on yksi homo? Toivon erityisesti ap:ltä vastausta tähän.

Vierailija
6/20 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten joku kiintiö tummaihoinen,meininki on kuin ameriikoissa joka ohjelmassa pitää olla kaiken maailman väkeä ettei kellekkään tule paha mieli

Vierailija
7/20 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maailma pitäis olla vain heteroita varten. Kyllä on ahtaalla valkoinen lihaa syövä heteromies, kun homoja pannaan telkkariin. Kyllä niin ahtaalla on.

Vierailija
8/20 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua, ap. Luuletko, että se homo on siellä vain ja ainoastaan esittelemässä seksuaalista suuntautumistaan? Homot ei saa haluta maajussi-ohjelmiin/telkkariin/julkisuuteen? Miksi?

Vierailija
9/20 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin tuntuu teennäiseltä että nykyään pitää aina olla joka ohjelmassa paikka yhdelle homolle.

Itse en vaan ymmärrä tuota, luonnotonta...

Ap

Vierailija
10/20 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin tuntuu teennäiseltä että nykyään pitää aina olla joka ohjelmassa paikka yhdelle homolle.

Itse en vaan ymmärrä tuota, luonnotonta...

Ap

Samoin tein telkkarista pois naiset, punatukkaiset, vasenkätiset, silmälasipäiset ja ärrävikaiset. Ihme friikkejä...

Kerrotko, missä muissa ohjelmissa tällainen "homokiintiö" on olemassa? Itse kun osaan katsoa ihmistä muunakin kuin seksuaalisena suuntautumisena enkä aina ole tietoinen tällaisen "luonnottomuuden" leviämisestä olohuoneeseeni TV:n välityksellä.

Vierailija
11/20 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"erään arvion" mukaisia arvioita voi itse kukin esittää, mutta viimeksi briteissä tehdyn 450 000 ihmistä koskevan kyselyn mukaan vain 1.5 % briteistä sanoi (anonyymisti) olevansa homo tai bi.

USAssa presidentinvaalien jälkeisissä kyselyissä 4% ilmoitti olevansa homo tai bi sekä 2004 että 2008 jne.

Luulenpa että luku on siis maksimissaan jotain 5% mutta minua ei haittaa vaikka siellä yksi homojussikin on joukossa.

Vierailija
12/20 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et menetä mitään vaikket sitä katsokaan

Vierailija
13/20 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"erään arvion" mukaisia arvioita voi itse kukin esittää, mutta viimeksi briteissä tehdyn 450 000 ihmistä koskevan kyselyn mukaan vain 1.5 % briteistä sanoi (anonyymisti) olevansa homo tai bi.

USAssa presidentinvaalien jälkeisissä kyselyissä 4% ilmoitti olevansa homo tai bi sekä 2004 että 2008 jne.

Luulenpa että luku on siis maksimissaan jotain 5% mutta minua ei haittaa vaikka siellä yksi homojussikin on joukossa.

Vierailija
14/20 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko homouden tarttuvan telkkarin kautta tai ohjelman näyttävän homoparin seksuaalista kanssakäymistä? On kyllä pienimieliseksi mennyt jos pitää jo lapsille opettaa, ettei homoa voi katsoa edes television kautta.

Ja sitten vielä ihmetellään miksi suomalaisia pidetään pienimielisinä juntteina..

Vierailija
15/20 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on puhuttu, se on sitten eri asia, jos ruvetaan jostain biseksuaalisuuden asteista viisastelemaan, mutta jos puhutaan ihmisistä, jotka ihan oikeasti haluaisivat sukupuolisuhteeseen vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Mutta muoti-ilmiöhän tämä on, eikä kerro mistään tasa-arvosta, koska joka ohjelmassa on se kiintiöhomo, joka on jonkinlainen hellyyttävä maskotti, kun taas kiintiölesboja ei näy missään, koska heissä ei ole mitään hellyyttävää kenenkään mielestä.

Vierailija
16/20 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä - maailmassa on myös homoja jotka tekevät työkseen muutakin kuin kampaajan tai stylistin hommia. Minusta on vain hienoa, että maajussiohjelmaan on saatu rohkea "homomies, sillä suurin osa homoista on niitä "ihan tavallisia perusmiehiä" jotka työskentelevät raksalla, maanviljelijöinä, tehtaassa jne jne. Minusta ei ole mitään "kiintiömeininkiä" siinä, että ohjelmassa jossa haetaan elämänkumppiania maanviljelijälle, on mukana myös homoseksuaalista suuntausta edustava henkilö.

Minä näen tämän positiivisena asiana, enkä hetkeäkään epäröisi näyttää ko. ohjelmaa lapsilleni (joita minulla ei vielä ole, ei välttämättä koskaan tule olemaankaan). Kyseessä on kiva ohjelma, jossa positiivisessa hengessä haetaan ihmisille elämänkumppaneita ja näytetään millaista maaseudulla nyky-Suomessa on.

Vierailija
18/20 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös noihin ohjelmiin maajussit saa hakea itse ja niistä halukkaista valitaan. Eli kyllä tuo maajussi on ollut halukkaiden joukossa ihan omana itsenään. Olisiko hänet pitäinyt olla valitsematta homoutensa takia vai, ihan samaa rakkautta hänkin hakee ohjelmaan ilmoittautuessa?

Vierailija
19/20 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kuukausi sitten tv:ssä pyöri mainos jossa Miia Nuutila toivoi ohjelmaan myös heitä.

Vierailija
20/20 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän jussin matka taas tyssää siihen kirjeiden hakuun postilaatikolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan